|
|
| Så fik jeg optrådt igen (Video) |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 14:33 |
|
Heej Ænder 
Så var jeg ude at optræde igår med noget stand-up på Pakhuset i Århus. KUN nyt matriale. Det gik oookay, jeg er fair nok tilfres. Kommenikationen mellem mig og puplikum var ikke helt i top, men jeg var vidst ikke den eneste komiker der havde det lidt hårdt den aften xD. Jeg døde ikke på scenen, men kunne måske godt havde ønsket lidt mere feedback, men sådan er det, det kan jo ikke gå lige godt hver gang Og jeg er klar, parat, start til at optræde igen Om de så buede mig ud ville jeg fortsætte, meen det gjorde de dog ikke  (Til jer der ikke er så stand-up nørder betyder "døde" på scenen at man enten glemmer sit matriale eller at puplikum bare er helt stille og hverken klapper eller griner). Puplikummet var studerende og det eneste de brugte tiden på var at råbe "@!#$!" Hvilket mit stand-up ikke inkludere. www.youtube.com/watch?v=Vq0ituIhRGE Men se det hvis i lyster, og smid da en kommentar herinde 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejheje |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
13-03-2008 14:45 |
|
meget godt gået især i forhold til at du er 16..
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
HAHAHAHHA, jeg synes det er rigtig godt! 
Hilsen Camilla - tidligere Camilla (Fenja)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jahahhahhaa |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 14:53 |
|
Emilie: Mange tak, øvelse gør jo mest Bare vent... 5år  Camilla: TaK 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
13-03-2008 15:01 |
|
Hahaha du har humor  Skide godt gået <3
Hvorfor tænker så mange kun negativt om andre !? .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-03-2008 15:02 |
|
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkljlkjlk |
|
|
Haha, det var nice  Rigtig godt 
- TRINE - uden Titan...men nu med Sonny:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehehehe |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 15:25 |
|
Mange mange tak alle 3 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-03-2008 15:41 |
|
jeg var flad af grin, du er virkelig god! xD
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thumbs up!! |
|
|
Hold kæft du imponerede mig der! På trods af du kun er 16, er du meget bedre end en stor del af dem, der leger standup'ere i div. zulu programmer. Det skal du sgu nok få succes med!! Du havde flere gode jokes.. Den med frygt og edderkopper og så den med off. transport og spædbørn.. Dem syntes jeg var gode 
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehehe |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 16:23 |
|
Mange mange tak skal i have  Det betyder virkeligt meget for mig. Tro mig, jeg kæmper ... Bare vent... 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stand up |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
13-03-2008 16:40 |
|
Synes godt Du skal nok blive til noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okjihuygt |
|
|
som sagt på msn syntes jeg du er mege god søde =D syntes du har mega gode ting med, og så som sagt syntes jeg du snakker rigtig godt  og det ER sjovt det du laver  vil rigtig gerne se dig live en dag 
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfhffhfh |
|
|
Haha ;bb mega fedt.. og sejt når du kun er 16.. Vil godt se dig live en dag 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fik jeg optrådt igen (Video) |
|
|
det er rigtig fint du ser op til Anders (det gør jeg også selv), for han er en rigtig fin fyr. MEN jeg (og andre) er så træt af, at du belærer os og (inddirekte) blærer dig i nærmest hvert indlæg. desuden er dit stand up total wannabe Anders' 
Sabrina & Feykir & Herkules, Shadow, Malte akademisk ridekunst "skridten lever af sving!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fik jeg optrådt igen (Video) |
|
|
oh n btw.. FLOT du er kommet så langt med din drøm, intet der, men jeg er bare træt af at høre om det all the @!#$ tim 
Sabrina & Feykir & Herkules, Shadow, Malte akademisk ridekunst "skridten lever af sving!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Kunne ikke rigtig se det sjove i det, bl.a fordi det er så meget wannabe Anden.  Og desuden er jeg helt enig med Stinky i det hun skriver, og jo jeg ser selv op til Anden, men derfor behøver man ikke skrive om ham i hvert andet indlægm, og så i indlæg der slet ikke har noget med ham at gøre. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahhahahhaa |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 18:49 |
|
Stinky: Jeg kan så ikke lige se jeg har nævnt Anders i overstående indlæg... Men ja  Wannabe Anden, der er jo så nok delte meninger, for det tror jeg ingen kan være, ingen kan fremføre Anders´ matriale på den måde han gør det på. Men som jeg også snakkede med Henrik Brun om ved min debu kan du snart ikke lave noget stand-up idag uden at folk kalder dig :"wannabe" en eller anden fordi der er så mange stilarter. Hvis jeg skulle kalde mig selv wannabe noget vil jeg personligt sige "wannabe Ellen Degeneres"... xD Men kan godt følge jer i jeres "nævner Anders meget" skal nok tænke over det 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fik jeg optrådt igen (Video) |
|
|
Nej selvfølgelige er der ingen der kan tale som the one and only Matthesen. men dit matriale minder MEGET om det! og det sucks so much. og IGEN ska du liiiige nævne at du har mødt og er best friends med Henrik. gah.
Sabrina & Feykir & Herkules, Shadow, Malte akademisk ridekunst "skridten lever af sving!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okjihuygt |
|
|
Rolig nu jeg forstå godt hun er stolt af det hun laver, og gerne vil vise det frem  det med at hun minder om anden.. det er gør Mick Ø da også ?  mange standuppere minder om hinanden. alle kan ikke skille sig ud. og det er da klart folk vil fortælle om de ting som de selv kan lave sjov ud af ? 
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahhahaa |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 19:02 |
|
Ja hvad fanden skulle jeg ellers sige? "Så er der en hemmelig person jeg ikke må nævne som jeg har snakket med" det virker sgu da endnu mere åndsvagt? Desuden er det da begrænset hvor mange der overhoved aner hvem Henrik er. Jeg må ærligt sige at jeg personligt ikke føler jeg "blære" mig eller "spiller smart" det er ihvertfald ikke min hensigt, for jeg hader for alt i verden folk der gør det. Om jeg minder om Anders eller ej er der jo delte meninger om, jeg skrive det jeg har lyst til (forstå mig nu ret ) og tænker ikke over:"Ej mindede det nu om noget Anders kunne have lavet?" "Ej er det lidt for Uffe holm agtigt?" "Gud lyder jeg nu som Hartmann?" Jeg skriver det jeg for på nethinden og fortolker det på den måde jeg kan lide det på.
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jamen det er jo simpelthen verdensklasse det der Camilla  Super godt! Total færdig af grin xD Må jo altså indrømme at jeg har kææmpe respekt for det du gør! Nu er jeg godt nok ikke 16, men kun 15, men tror nu heller ikke jeg ville kunne stille mig op sådan der om et år Du 'taler godt' (som om det skulle være svært at tale? ) uden øh'er osv. hele tiden. Og jeg så jo en kind of snigpræmiere Læste nemlig sætlisten igennem i tirsdags ö Sjovt så at se bagefter om det blev 'udført' som i mit hovede xD
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bangbangbang |
|
|
Jeg synes egentlig det er meget interessant, at høre om hvad der sker med Camilla Maria, og se den store udvikling hun gør, den udvikling kommer jo bl.a ved at hun er så heldig, at kunne støtte sig op af Anders M. Du må da også finde det bare en smule interessant, siden du er gået ind i SÅ mange indlæg, at du synes det er blevet for meget. -Jeg husker da også noget om, at du glædede sig meget over at du havde været til show og se Anders M. Live! Yehuhuhu, og så kom man videre i livet. Udover det, er den ENESTE person, der har fået Camilla Maria til at nævne nogle kendte i dettte indlæg, DIG!. Dette havde hun nemlig intet nævnt om før!. Ikke at jeg siger det direkte modsatte af dig, for ja, jeg er da enig om, at det er blevet nævnt meeeget i andre indlæg- men glæden fra hendes side har nu overstrålet min negative holdning. Jeg synes man skal passe på med at hakke folk ned, pga. deres glæde, og at de vil fortælle andre om hvad der sker i deres liv. Om du så synes hun er wannabee,- det er vi nok alle på så mange andre punkter.
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. |
|
|
Stinky Dét der, det er én stor og grim misundelse, og det lugter mildest talt ikke særlig godt.. Camilla Maria Super fed optræden, bare skru endnu mere op for selvtilliden. Når man har dine evner synes jeg det er HELT iorden at man "blærer" sig. Fedt! 
"Det underlige er, at om 20 år vil denne onde tid være blevet til de gode gamle dage"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hzhzhhhzz |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 20:06 |
|
Kanokanokano: Tak, ja det er altid lidt Anderledes når man står på scenen  Æblet: Kan kun sige tak  Sandra: Haha, altså på scenen skruer jeg gerne op for selvtilliden, men forsøger ikke at blive en højrøvet idiot, for dem hader jeg selv, men indrømmer da gerne jeg er super stolt over det jeg har "opnået" 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte stand-up freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Tssh , dit andre er da bare misundelig - du klarer dig godt! Jeg håber du når langt. : b Ta'ikke din modgang (taler om publikummet) som noget negativt den gør dig stærkere. Kan forestille mig i den branche - skal man gå igennem ret meget modgang og der er self. en risiko - for at nå målet. Nu er jeg ikke såå meget til comedy show - men synes dit var ok.
Denne smilly må du ikke trykke på :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg har ikke set din optræden endnu, da jeg har ødelagt min bærbar sådan jeg ikke kan høre noget uden højtalere til, og dem har jeg ikke lige her (gider ikke at rejse mig for at gå hen til skrivebordet lige nu). MEN jeg kan faktisk godt til at følge dig gennem alle indlæg om dig dog svarer jeg ikke, men jeg kan lide det. Jeg synes det er fedt! - Ved ikke helt hvorfor jeg siger det.. Måske for at vise at der er nogen som kan lide at du skriver om dit stand-up..
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahhahahaa |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
13-03-2008 20:20 |
|
SOVSEHUND: Mange tak, og ja helt klart, man bliver kun stærkere. Der skal nok også komme gange hvor jeg dør på scenen (Altså hvor ingen griner overhoved) det tror jeg alle komikere har oplevet, jeg fighter igen  smukkeZaco: Mange tak 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte stand-up freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stand up.. |
|
|
Bryder mig overhovedet ikke om stand up. Synes det er alt for larmende og "se mig, hør mig". Og nej, jeg kan heller ikke lide Anden. Men jeg synes da det er flot du kan finde på så meget.
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også.... |
|
|
Synes jeg det er pisse latterligt, at hver gang man siger noget dårligt, så er man bare misundelig.
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Super godt gået  Sjovt endelig at se noget video 
*Flicka* Do you have sweet dreams? I have! 'Cause I have the best and sweetest dream doll Dun Dream Doll
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Malle: Hold da op du er positiv, hva? 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
14-03-2008 14:38 |
|
Frygt , Børn og Dildo. De Jokes var jeg flade af grin over.  Du er Rigtig god. Held og Lykke fremover med det også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhehehhee |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
14-03-2008 14:51 |
|
Anne Sofie: Mange tak  Malle: Haha det er jo heldigvis en smagssag og hurra for det Men tak  Flicka: Tark  Louise: Også stort tak 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte stand-up freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyufhcjfxghnc |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
14-03-2008 17:12 |
|
 jeg har nu set den for 2545642143767554 gang og jeg er stadigvæk ved at dø af grin! du har jo et mega talent også er du "kun" 16 år! - gode jokes alt i alt mega fedt! 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|