Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hannovaransk næsebånd
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:13

Som overskriften siger hvad gør et hannovaransk næsebånd?


Spørger da jeg skal have ny trense, så overvejer at købe en trense med hannovaransk næsebånd.



Team BRF

Nu med Dressur mulen

Tatoo

0
0
Svar på denne tråd
 
 lknlkhoihoih
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:14

Det er hårdere da det trykker et på en eller anden speciel måde et sted hvor hesten er mere følsom ;D


okey, der nok nogle der ville kunne forklare det bedre end mig ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:19

ok er der nogen der kan forklare nærmere?



Team BRF

Nu med Dressur mulen

Tatoo

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:19

Jeg syntes det har en fantastisk effekt til at få hesten til at lade være med at hænge på bidet :)


Kender du Freja med Nike?







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:24

www.sustainabledressage.com/tack/ bridle.php#drop <-- god forklaring, dog på engelsk. Jeg sværger til det hannoveranske! :)


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:27

ja kender hende godt :)



Team BRF

Nu med Dressur mulen

Tatoo

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:27

Man bør nok læse hele afsnittet om næsebånd for at få noget ud at forklaringen faktisk. :) Men det er også interessant læsning!


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 19:40

Jeg rider næsten udelukkende med hannoveransk, da jeg mener det er det bedste for hesten.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider