Heeej Ænder
jeg sad og så min telefon lidt igennem, og fandt nogle natur billeder som jeg havdet taget.
Vil lige vise nogen af dem, jeg er ikk så god til at tage billeder, og billederne er taget med telefon med kun 1,3 megapixel.
Når men nu til billederne:
Hva synes i ænder?
Forsat god aften.
>> Line Fjeldsted Kristiansen.
De er godt fanget Især den ved søen hvor træet spejler sig i vandet:)
» Camilla Maria«
Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
de er rigtig flotte
syntes faktisk det ser ret cool ud at kvaliteten ikke er super
» RabarberMuffin
Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again
♥ Nightwish 2007 [L]
mange af dem er rigtig gode, især dem i sorthvid!
OOMPA
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet