mojn 
Idag var jeg lige ud og lege fotograf
og nu får i lige de billeder jeg fik tagetb a Selwyn & Pataiya. Det er min søster der ejer dem begge jeg rider bare Selwyn for hende 
Hvis i skulle være i tvivl så er Selwyn den mindst af hestene 
MANGE BILLEDER!
Først lidt a selwyn efter ridning.

Se han's nye fine grime
hah

han nye grime igen 

den lækre Pataiya <3

Selwyn blev sulten 

kigger efter de andre heste 

skævt dækken og grime, nyredt frits og mudret ben? det kanlder jeg for lækker 




Pataiya blev sulten? ::) det er nemlig sjovere at spise Selwyn den det hø der ligger 2 mmeter foran mig 

liger han har stået med en smøg i munden
haha genial pony

hhah hvor kært 

fordi han ikk er som alle andre

også var der oz noget med en video 
her er den www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=46474
i må gerne ligge en kommentar 