Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 2 LÆKRE foldbumser :) BILLEDER!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 15:45

mojn :)


Idag var jeg lige ud og lege fotograf og nu får i lige de billeder jeg fik tagetb a Selwyn & Pataiya. Det er min søster der ejer dem begge jeg rider bare Selwyn for hende ;)

Hvis i skulle være i tvivl så er Selwyn den mindst af hestene ;D


MANGE BILLEDER!


Først lidt a selwyn efter ridning.

Se han's nye fine grime ;D hah

han nye grime igen ;D

den lækre Pataiya <3

Selwyn blev sulten

kigger efter de andre heste ;)

skævt dækken og grime, nyredt frits og mudret ben? det kanlder jeg for lækker ;)

Pataiya blev sulten? ::) det er nemlig sjovere at spise Selwyn den det hø der ligger 2 mmeter foran mig ;D

liger han har stået med en smøg i munden ;D haha genial pony

hhah hvor kært ;D

fordi han ikk er som alle andre


også var der oz noget med en video ;)

her er den www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=46474


i må gerne ligge en kommentar ;D


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
En über lækker eqiupage.


gør livet til et party - rid med mig og vær uartig ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 15:51

dejlige heste (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 17:19

det jo mine dejlige drenge....







Super Smuk Fuks rød welsh C. Hingst tilbydes til bedækning

Mere info på præs.

Nu med De 3 M'er

Mr. pataiya

Mercedes

Maylie Selwyn

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhy
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 18:10

dejlige heste ;D ;D



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 søde små drenge
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 18:26

de er ssøde

0
0
Svar på denne tråd
 
 jtyhjhj
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 20:26

tak allesammen ;D


søster: neeeeej det er mine men du må gerne låne Pataiya jeg beholder selwyn ;)


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
En über lækker eqiupage.


gør livet til et party - rid med mig og vær uartig ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 23:09

Smukke heste.. :)


Og gode billeder!


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 jghkjkj
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 17:38

tak ;)


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
En über lækker eqiupage.


gør livet til et party - rid med mig og vær uartig ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 18:16

Hvor er de fine søde(:



x Catrine & Zasha x

Fordi vi kan ALT



0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 18:40

nurh! super dejlige heste! :D og lækker grimme hihi


Hilsen Nanna :)

Watch out!

jeg æder dig til aftensmad! :*

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 llalalala
Forfatter: 
Dato:  10-03-2008 21:31

Står den ik på Kaldalgaard mere ?







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjhkjjh
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 21:35

Lunde:

Nope. Jeg kom aldrig der ud og nu fik vi en plads til ham 100 meter fra hvor jeg bor. Tror han savneer Raffe :P


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
En über lækker eqiupage.


gør livet til et party - rid med mig og vær uartig ;D


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider