Hej.
Hvilket program lægger I jeres film ind i ? Og hvordan kan i lægge dem ind her?
Hvis jeg skal redigere i min film burger jeg Windows Movie Maker, som ligger på alle computere med Windows.
Hvis de bare skal på nettet, så jeg kan vise dem til andre, kommer de på HesteGalleri eller YouTube.
Hilsen Camilla
- tidligere Camilla (Fenja)
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet