|
|
| super sej IQ test ! :D |
|
|
jeg ha lige fået min illustreret videnskab og syntes det var tid til at prøve iq testen så det gjorde jeg o tænk engang, jeg er normal begavet! i skal også ind og prøve det! så hvem er JHNs klogeste and ? www.illvid.dk her er så mit resultat:
Navn: // Emilie Louise Pedersen Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 100 Sammenlignende score: // Normaltbegavet Du har gennemført testen. Tillykke! Klik på "Udskriv" i din browser, hvis du ønsker at gemme dit testresultat.
samlet score: 100.1 sproglig score: 103.9 præsentations afhæninghedtst: 94.8 stolt! eller ikkke.
kom igang 
EMILIE P jeg elsker folk som er sig selv (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeeeeeeej |
|
|
Hold op det tager laaang tid!  Navn: // Carina Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 120 Sammenlignende score: // Mere end normalt begavet Du har gennemført testen. Tillykke!
Carina med Omira - Og Olivia ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haha, nice. Min samlede score er på 112.  Og faktisk er den lavet til voksne. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ja den tager laaaaaaang tid , der i slutningen trykkede jeg bare lige hurtigt hurtigt hurtigt hurtigt haha. jeg ved den er til voksne - men sej er den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
|
|
Har lige taget den. Min ser sådan her ud: Navn: // Sofie Christiansen Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 124 Sammenlignende score: // Godt begavet Du har gennemført testen. Tillykke! Klik på "Udskriv" i din browser, hvis du ønsker at gemme dit testresultat. Samlet score: 124. Du scorede højere end // 94 % af befolkningen. Sproglig score: 120.8 Præsentationsafhængig score: 128 Score fordelt på testdele: Billedopgaver: Gennemsnitlig score: 10 Min score: 13 Hukommelsesopgaver: Gennemsnitlige score: 10 Min score: 20 Logiske opgaver: Gennemsnitlige score: 10 Min score: 17 Regneopgaver: Gennemsnitlige score: 10 Min score: 16 Så jeg er ret klog 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørnen Björk |
|
|
127 - godt begavet. jeg scorede højere end 96% af befolkningen. Sproglig score: // 123.2 Præstationsafhængig score: // 133.2 (maksimum score for hver del her er 20 - gennemsnittet ligger på 10) jeg fik: billedopgaver: 15 sproglige opgaver: 17 hukommelsesopgaver: 17 logiske opgaver: 17 regneopgaver: 15
Amanda&Björk Team Korshøje Nu uden Fantacy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhkhjkhk |
|
|
Navn: // Trine Andersen Samlede score: // 130 Sammenlignende score: // Godt begavet Scorede højere end // 97 % af befolkningen
- TRINE - uden Titan...men nu med Sonny:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjdwijdio |
|
|
meget sjov test, men den tager da lang tid .. Navn: // tazzi Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 116 Sammenlignende score: // Mere end normalt begavet Du har gennemført testen. Tillykke!
Tazzi Safir vil altid elske dig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hddhfdhfhf |
|
|
Min sagde: Særdeles godt begavet. Er klogere end 98% af befolkningen. Måske jeg snart skulle melde mig til Mensas optagelsesprøve:P
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehheeh |
|
|
Tror ikke den kan bruges til så meget Jeg kender nogle ikke så kloge mennesker der har taget den, og de blev alligevel mensa-agtigt begavede Og alle herinde er tilsyneladende blandt de 8 % mest begavede mennesker, så... Mit resultat var 126.
Z L N D I E Your dreams are china in your hand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn: Camilla |
|
|
Navn: Camilla Din samlede score: 124 Sammenlignende score: God begavet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhdhdhffd |
|
|
Navn: // Kristina Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 125 Sammenlignende score: // Godt begavet Du har gennemført testen. Tillykke! Du scorede højere end // 95 % af befolkningen. Sproglig score: // 122.4 Præstationsafhængig score: // 128 Score i billeddel: 13 Score i sprogdel: 15 score i hukkommelsesdel: 20 score i logisk: 17 Score i regne: 16
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Navn: // Nanna Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 117Sammenlignende score: // Mere end normalt begavet Du har gennemført testen. Tillykke! Klik på "Udskriv" i din browser, hvis du ønsker at gemme dit testresultat.
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
05-03-2008 16:29 |
|
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| IQ-test. |
|
|
134  (ifølge den: klogere end 98% af befolkningen) I Mensas for-sjov-test, fik jeg 128, så der er ikke den store forskel mellem de to resultater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| My score... |
|
|
Navn: // Hannah M Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 123Sammenlignende score: // Godt begavet Du har gennemført testen. Tillykke! Klik på "Udskriv" i din browser, hvis du ønsker at gemme dit testresultat.  Jeg er ret stolt 
Disse vise ord er skrevet af: Hannah R. Gør livet til en fest. Rid Fjordhest. Rider du med mig, håber jeg du ikke falder af hesten af grin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
05-03-2008 18:05 |
|
Navn: // Sandra Skøtt Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 114 Sammenlignende score: // Mere end normalt begavet Du har gennemført testen. Tillykke! Du scorede højere end // 82 % af befolkningen. Sproglig score: // 122.4 Præstationsafhængig score: // 101.2
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtughikjhklj |
RikkeEvigGlad |
05-03-2008 18:47 |
|
Navn: // Rikke Søndergaard Samlede score: // 130 Sammenlignende score: // Godt begavet Scorede højere end // 97 % af befolkningen
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg fik 128 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
123 - godt begavet 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
nu forlanger jeg at gøre det igen. jeg er det dummeste barn på jhn!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| swfujfgj |
|
|
Mvh Charlotte Frej Strødam - The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdshsfdhdfhsfdfh |
Liv »Lady Nanna« |
06-03-2008 21:06 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh |
Lone (CAMILLA) |
08-03-2008 17:56 |
|
Navn: // Lone Hellerøe Myrtue Din samlede score: 132 Sammenlignende score: Særdeles godt begavet Du scorede højere end 98 % af befolkningen Sproglig score: 134.1 Præstationsafhængig score: 129.6 Billedeopgaver: 16 Sproglig score: 18 Hukommelses score: 18 Logisk score: 17 Regneopgaver: 18
lone h myrtue' med guldponyen camilla » it doesn't matter how far..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbnfggfd |
Kirstine (Spegill) |
08-03-2008 23:04 |
|
Navn: // Kirstine Bøndergaard Din samlede score: // 149){document.write("+");} //]]> 112 Sammenlignende score: // Mere end normalt begavet Du har gennemført testen. Tillykke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|