Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Det sneer! :(
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 22:51

Hey.

Her hjemme hos mig har det lige sneet rigtig meget, så der er hvidt over det hele udenfor.
Øv øv, hader sne. :(

Sneer det hos andre end hos mig?




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehe
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 23:08

Hvor bor du henne?

Her i Vejle er der intet... HURRA for det xD


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jklkjljkl
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 07:09

Her i farum sneede det helt vildt i går aftes.. Og sikkert også nat, for der er stadig helt hvidt udenfor.

Synes også det er ret trist. Især fordi det ellers lige var begyndt at blive bedre vejr og varmere, men nu bliver det bare vinter igen :(



- TRINE -

uden Titan...men nu med Sonny:D


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 09:13

... Og her skinner solen på sit højeste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ;Alalalalal
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 09:31

Her kom der også sne i går aftes og i nat. Der er også helt hvidt udenfor, men solen skinner alligevel fra en skyfri himmel.

Jeg hader sne, men må altså indrømme det er flot som det er lige nu, hvidt og solen skinner!

Men kunne da godt undvære sneen


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 12:33

I københavn - gentofte er der også sne...

Dog er det meste forsvundet...




Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 12:40

igår sneede det - idagsolskin <3


EMILIE P

jeg elsker folk som er sig selv (:



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 18:39

nøøh her hagler det, eller har gjort i hvert fald.


All the scene girls will know my name!

I only came to make some noise, I only came to dance.

"jeg er underlagt censur i et demokrati"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider