|
|
| Kasino som model - Fotojob |
|
|
Hey Folkens! Havde lovet Anita at tage med ud og tage nogle billeder af hendes hest Kasino, da han jo snart skal aflives  Kasino blev gjort fin, og vi gik en tur med ham, til at starte med havde vi god sol, og intet at klage over, men desværre forsvandt solen til sidst, hvilket tydeligt kan ses på kvaliteten af billederne  I må meget gerne komme med konstruktiv kritik til billederne, men bedes huske på at jeg ikke har taget billeder meget længe, da jeg har haft haft fotograferingen på hylden  I må selvfølgelig også meget gerne komme med en kommentar til den smukke Kasino  Advarsel: Mange billeder!!!! Nr.1  Nr.2  Nr.3  Nr.4  Nr.5  Nr.6  Nr.7  Nr.8  Nr.9  Nr.10  Nr.11  ^Anita faldt på røven, hvilken Kasino fandt yderst interessant  Nr.12  Nr.13  ^Anita: "Kom Kasino, giv mig et kys!" Kasino: "Neeej mor, jeg er lige fotogen!" Nr.14  Nr.15  Nr.16  Nr.17  Så forsvandt solen desværre  Nr.18  Nr.19  ^Vild og blodig  Nr.20  Nr.21  Nr.22  Nr.23  Nr.24  Nr.25  Nr.26  Nr.27  Nr.28  Til slut:  ^Når enden er go' er alting godt  Kommenter meget gerne  Flere billeder kan ses her: KLIK
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? ..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kasino som model - Fotojob |
|
|
Fine billeder Cecilie, bare ærgelit Kasi ikk ligner sit gamle jeg hvorfor pillede I hingstefletningen ud? : D
Sabrina & Feykir nu også med Malte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
04-03-2008 21:26 |
|
.. Super gode billeder.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit, Tico, Calypso & Tulle ! Linka R.I.P Jeg står ved mine meninger! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Sød hest. Hvad fejler han siden han skal aflives? Jeg synes ikke helt at billederne lever op til den standard du havde før pausen. Mange af dem virker "intetsigende". Forstå mig ret  Men selvfølgelig, man kan vel komme ud af træning. Dette billede:  God idé, SÅ ærgerligt at du ikke har fået lagt fokus rigtigt. For så havde det været helt kanon. Dejligt at se du er i gang med kameraet igen. Du kunne ikke holde dig væk alligevel?
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m ilrra |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
04-03-2008 21:27 |
|
gode billeder af en smuk hest 
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - jeg savner Mirla :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koijuh |
|
|
jeg syntes stadig dine billeder er flotte =D som kristina er inde på, er de ikke se samme som før, men syntes satdig du klare det ret godt  Kasino er så flot.. det er trist han skal væk 
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Dejligt at høre noget fra dig igen smukke :b Gode billeder. Dog synes jeg at det er ærgeligt at Anita har de der øredimser på - de forstyrrer altså billederne.
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ******************* |
|
|
Stinky: Den røg ud af sig selv fordi han hele tiden rystede på hovedet og sådan  Kristina: Ja fokus blev ikke lagt ordenligt, desværre. Er den ikke på mange af billederne, købte mit objektiv brugt og har rigtig svært ved at få det til at fokusere på det jeg vil ha, selvfølgelig ikke at det er objektivets skyld men at jeg ikke kender det godt nok endnu  Jeg begynder ikke med billeder igen, tager kun for veninder og eget forbrug,. oo2-Pirat: Tak  Støjer: Jaa det er ikke meget jeg er herinde mere, men sådan er det jo når man har lagt hestene på hylden . Og tak (:
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? ..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Igen - TUSIND tak fordi du ville tage mindebilleder af Kasi  Stinky: Ja det er rigtig ærgeligt at han ikke er sit gamle jeg længere, men det er der jo ikke noget at sige til  Kristina G Outzen: Han har 3 (muligvis) medfødt dårlige ben som desværre ikke kan reddes. Chancerne for at han MÅSKE ville kunne blive rask nok til at være hyggehest/foldbums er minimale. Han kan ikke klare psykisk kun at være hygge/foldbums. Støjer: Det ved jeg, men kan simpelthen ikke undvære at have dem på, de er så dejlig varme, og det var ret så koldt idag 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Jeg synes heller ikke billederne er som de plejer  Synes den første del alle er jævnt kedelige og ikke særlig skarpe ;s God idé af få så mange billeder af den (:
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa Springsadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
|
|
Jeg syntes billederne er fine, men som andre også er inde på, så har de været bedre.  Kasino ser ikke helt frisk ud syntes jeg. Men det er selvfølgelig klart, hvis han også har ondt i benene. Synd han skal aflives, men det bedste hvis han går med smerter. Jeg håber du får det ligeså godt med din nye hest Anita, som du har haft det med Kasino  Og så syntes jeg dette billed er SÅ godt!!!  
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oeihjfpiwehf |
| Forfatter:  |
LillePrins07 |
| Dato:  |
05-03-2008 09:59 |
|
Jeg syndes du har fanget nogle rigtig gode momenter, som de andre har vaeret inde paa er det nogen lidt 'intetsigende' billeder.. Meeeeen. mange af dem er nu rigtig, rigtig gode. f.eks. billedet i indlaegget ovenover mig ^^ 
Anna - nu uden hendes elskede hest. Lille Prins; dig for altid. :'( Thailand 07/08.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******************* |
|
|
Før jeg stoppede med at tage billeder, der synes jeg det var så fantastisk at tage billeder, det var en stor passion noget som jeg virkelig brændte for, og tror også at det var derfor der var så mange af jer som følte i kunne føle liv i billederne og det med at i mener de er intetsigende nu. Det har nok noget at gøre med at jeg overhovedet ikke brænder for fotograferingen mere, og gør det for at gøre mine venner en tjeneste. Men må da sige at jeg er overrasket over at i synes billerne er så dårlige. Det er 2. gang jeg fotografere heste i 5 mdr. Simi: Jeg kommer nok ikke igang igen , jeg fortsætter med kun at tage for venner, og det er sådan. Bliver spændende med hesten  Skovgaard:  Sofie Dyberg ♥Zobell♥: Fik ideén fra nogle billeder jeg engang så Jan havde taget, men jeg stod desværre for tæt på til at kunne få hele Kasino med også, men synes også selv om det billede. Tak  LillePrins07: Tak 
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? ..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajajajja |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
05-03-2008 12:03 |
|
Jeg har desværre aldrig set billeder fra dig før sp jeg kan ikk rigtig gøre mig klog angående fotograferingen fra før  Men gode billeder... Hvilket kamera bruger du??
Emilie ♣ Med den 4-ever dejlige Mickey♣ ღ I love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Sofie Dyberg ♥Zobell♥: Som du selv siger så virker han ikke frisk længere, det er han heller ikke.. Tak, jeg håber også jeg får det mindst lige så godt med Colour som jeg har/har haft med Kasino 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min menning |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
05-03-2008 20:17 |
|
Jeg synes det er nogle rigtig fine billeder. Hesten er også utrolig flot! Arhh hvor er det synd den skal aflives, men det er selvfølgelig nok det helt rigtige valg.
>> Line Fjeldsted Kristiansen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Chaos: Hejsa! ;b Ser du dig selv som kunstner eller håndværker? Er dine billeder selviscenesat?
" Dont'follow me - im lost too .."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******************* |
|
|
Line F Kristiansen »Rhapsody: Tusind tak  SOVSEHUND: Hva mener du?
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? ..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Drop det første spørgsmål. Selviscenesættelse - har du selv sat modellen ind i en bestemt opstilling, eller har du klikket løs og valgt de bedste billeder ?
" Dont'follow me - im lost too .."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******************* |
|
|
SOVSEHUND: Nogle af billeder har jeg bestemt opstillingen såfremt at hesten nu også var samarbejdsvillig, og nogle af dem er bare taget som sådan.
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? ..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Nu håber jeg ikke, det var det sidste i min besked du misforstod, da det mere var henvendt det, at det er rart at have mange billeder at kigge tilbage på af en død hest.
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa Springsadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************ |
|
|
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? ..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|