Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kasino som model - Fotojob
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:20

Hey Folkens!


Havde lovet Anita at tage med ud og tage nogle billeder af hendes hest Kasino, da han jo snart skal aflives :(


Kasino blev gjort fin, og vi gik en tur med ham, til at starte med havde vi god sol, og intet at klage over, men desværre forsvandt solen til sidst, hvilket tydeligt kan ses på kvaliteten af billederne :(


I må meget gerne komme med konstruktiv kritik til billederne, men bedes huske på at jeg ikke har taget billeder meget længe, da jeg har haft haft fotograferingen på hylden :)


I må selvfølgelig også meget gerne komme med en kommentar til den smukke Kasino ;D


Advarsel: Mange billeder!!!!


Nr.1


Nr.2


Nr.3


Nr.4


Nr.5


Nr.6


Nr.7


Nr.8


Nr.9


Nr.10


Nr.11

^Anita faldt på røven, hvilken Kasino fandt yderst interessant ;D


Nr.12


Nr.13

^Anita: "Kom Kasino, giv mig et kys!"
Kasino: "Neeej mor, jeg er lige fotogen!"


Nr.14


Nr.15


Nr.16


Nr.17


Så forsvandt solen desværre :(

Nr.18


Nr.19

^Vild og blodig :D


Nr.20


Nr.21


Nr.22


Nr.23


Nr.24


Nr.25


Nr.26


Nr.27


Nr.28


Til slut:

^Når enden er go' er alting godt B-)


Kommenter meget gerne :)

Flere billeder kan ses her: KLIK



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?


..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kasino som model - Fotojob
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:25

Fine billeder Cecilie, bare ærgelit Kasi ikk ligner sit gamle jeg :( hvorfor pillede I hingstefletningen ud? : D


Sabrina & Feykir

nu også med Malte

akademisk ridekunst

"skridten lever af sving!"


springsadel sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:26


.. Super gode billeder.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit,

Tico, Calypso & Tulle !

Linka R.I.P

Jeg står ved mine meninger!

Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:27

Sød hest. Hvad fejler han siden han skal aflives?


Jeg synes ikke helt at billederne lever op til den standard du havde før pausen.

Mange af dem virker "intetsigende". Forstå mig ret :)

Men selvfølgelig, man kan vel komme ud af træning.


Dette billede:

God idé, SÅ ærgerligt at du ikke har fået lagt fokus rigtigt. For så havde det været helt kanon.


Dejligt at se du er i gang med kameraet igen.

Du kunne ikke holde dig væk alligevel?



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise
at jeg har ret;

et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 m ilrra
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:27

gode billeder af en smuk hest :)



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 koijuh
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:30

jeg syntes stadig dine billeder er flotte =D


som kristina er inde på, er de ikke se samme som før, men syntes satdig du klare det ret godt


Kasino er så flot.. det er trist han skal væk



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:30

Dejligt at høre noget fra dig igen smukke :b

Gode billeder. Dog synes jeg at det er ærgeligt at Anita har de der øredimser på - de forstyrrer altså billederne.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:38

Jeg er enig med Kristina, i at billederne ikke er lige så gode som de plejer. Derfor må du hellere igang med at fotografer noget mere. :D

Og sjovt det der billed som Kristina også hentyder til, jeg har taget et næsten magen til billed af Santana idag. :D Dog er dit meget flottere end mig, da Santana bare står på Staldgangen på det som jeg har taget. xD

Men lige så snart du kommer igang igen, så skal det nok blive godt. :D
Og til maj, har jeg måske en hest som gerne vil stå model. ;)




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 *******************
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:38

Stinky:

Den røg ud af sig selv fordi han hele tiden rystede på hovedet og sådan ;)


Kristina:

Ja fokus blev ikke lagt ordenligt, desværre. Er den ikke på mange af billederne, købte mit objektiv brugt og har rigtig svært ved at få det til at fokusere på det jeg vil ha, selvfølgelig ikke at det er objektivets skyld men at jeg ikke kender det godt nok endnu ;)

Jeg begynder ikke med billeder igen, tager kun for veninder og eget forbrug,.


oo2-Pirat:

Tak ;D


Støjer:

Jaa det er ikke meget jeg er herinde mere, men sådan er det jo når man har lagt hestene på hylden :).

Og tak (:



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?


..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:52

Igen - TUSIND tak fordi du ville tage mindebilleder af Kasi


Stinky: Ja det er rigtig ærgeligt at han ikke er sit gamle jeg længere, men det er der jo ikke noget at sige til :)


Kristina G Outzen: Han har 3 (muligvis) medfødt dårlige ben som desværre ikke kan reddes. Chancerne for at han MÅSKE ville kunne blive rask nok til at være hyggehest/foldbums er minimale. Han kan ikke klare psykisk kun at være hygge/foldbums.


Støjer: Det ved jeg, men kan simpelthen ikke undvære at have dem på, de er så dejlig varme, og det var ret så koldt idag :P


Elsker Min Pruhbasse


<3 Kasino <3


Du Er Den Bedste <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 09:20

Jeg synes heller ikke billederne er som de plejer :(


Synes den første del alle er jævnt kedelige og ikke særlig skarpe ;s


God idé af få så mange billeder af den (:



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa


Springsadel sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 09:29

Jeg syntes billederne er fine, men som andre også er inde på, så har de været bedre.


Kasino ser ikke helt frisk ud syntes jeg. Men det er selvfølgelig klart, hvis han også har ondt i benene. Synd han skal aflives, men det bedste hvis han går med smerter. Jeg håber du får det ligeså godt med din nye hest Anita, som du har haft det med Kasino


Og så syntes jeg dette billed er SÅ godt!!!


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 oeihjfpiwehf
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 09:59

Jeg syndes du har fanget nogle rigtig gode momenter, som de andre har vaeret inde paa er det nogen lidt 'intetsigende' billeder..
Meeeeen. mange af dem er nu rigtig, rigtig gode. f.eks. billedet i indlaegget ovenover mig ^^ :)



Anna

- nu uden hendes elskede hest.

Lille Prins; dig for altid. :'(

Thailand 07/08.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *******************
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 11:41

Før jeg stoppede med at tage billeder, der synes jeg det var så fantastisk at tage billeder, det var en stor passion noget som jeg virkelig brændte for, og tror også at det var derfor der var så mange af jer som følte i kunne føle liv i billederne og det med at i mener de er intetsigende nu. Det har nok noget at gøre med at jeg overhovedet ikke brænder for fotograferingen mere, og gør det for at gøre mine venner en tjeneste.

Men må da sige at jeg er overrasket over at i synes billerne er så dårlige.

Det er 2. gang jeg fotografere heste i 5 mdr.


Simi:

Jeg kommer nok ikke igang igen :), jeg fortsætter med kun at tage for venner, og det er sådan.

Bliver spændende med hesten :D


Skovgaard:


Sofie Dyberg ♥Zobell♥:

Fik ideén fra nogle billeder jeg engang så Jan havde taget, men jeg stod desværre for tæt på til at kunne få hele Kasino med også, men synes også selv om det billede. Tak :)


LillePrins07:

Tak :)



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?


..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd
 
 jajajajajja
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 12:03

Jeg har desværre aldrig set billeder fra dig før sp jeg kan ikk rigtig gøre mig klog angående fotograferingen fra før

Men gode billeder...


Hvilket kamera bruger du??




Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 17:14

Sofie Dyberg ♥Zobell♥: Som du selv siger så virker han ikke frisk længere, det er han heller ikke..


Tak, jeg håber også jeg får det mindst lige så godt med Colour som jeg har/har haft med Kasino :)


Elsker Min Pruhbasse


<3 Kasino <3


Du Er Den Bedste <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min menning
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 20:17

Jeg synes det er nogle rigtig fine billeder.

Hesten er også utrolig flot!

Arhh hvor er det synd den skal aflives, men det er selvfølgelig nok det helt rigtige valg.




>> Line Fjeldsted Kristiansen.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 20:43

Chaos: Hejsa! ;b

Ser du dig selv som kunstner eller håndværker?
Er dine billeder selviscenesat?


" Dont'follow me - im lost too .."

0
0
Svar på denne tråd
 
 *******************
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 21:00

Line F Kristiansen »Rhapsody:


Tusind tak :)


SOVSEHUND:


Hva mener du?



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?


..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 21:04

Drop det første spørgsmål.


Selviscenesættelse - har du selv sat modellen ind i en bestemt opstilling, eller har du klikket løs og valgt de bedste billeder ?


" Dont'follow me - im lost too .."

0
0
Svar på denne tråd
 
 *******************
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 21:13

SOVSEHUND:


Nogle af billeder har jeg bestemt opstillingen såfremt at hesten nu også var samarbejdsvillig, og nogle af dem er bare taget som sådan.



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?


..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 22:46

Nu håber jeg ikke, det var det sidste i min besked du misforstod, da det mere var henvendt det, at det er rart at have mange billeder at kigge tilbage på af en død hest.



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa


Springsadel sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 ************
Forfatter: 
Dato:  07-03-2008 15:31

Skovgaard:

:)



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?


..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider