Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvordan pokker?!! Hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 16:43

Jamen Hej!


Ja, jeg har en video, som jeg har filmet fra mit kamera. Men jeg kan ikke få den overført til Windows Movie Maker. Når je holder musen over filen, står der at filmen er en Quicktime-film og den fylder 295 MB?


Nogle gode ideer?? Har hørt om et program der hedder DIVX, men kan ikke lige finde ud af det? Hjælp....!?





Sagde Camilla

Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada

Min Sorte og Hvide diamanter


DEN FULDENDTE EKVIPAGE

Vores hjemmeside:

www.Dressurpony.tk

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 16:48

Movie Maker kan heller ikke få Quicktime videoer ind, så det er derfor.



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tal for det hurtige svar!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 16:49

Ahh hehe. men hvor kan jeg så redigere min film??




Sagde Camilla

Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada

Min Sorte og Hvide diamanter


DEN FULDENDTE EKVIPAGE

Vores hjemmeside:

www.Dressurpony.tk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjælp??
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 17:31

Hjælp??




Sagde Camilla

Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada

Min Sorte og Hvide diamanter


DEN FULDENDTE EKVIPAGE

Vores hjemmeside:

www.Dressurpony.tk

0
0
Svar på denne tråd
 
 kælksaælkad
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 17:52

Du kan kun redigere den hvis du for den konventeret :)



Marie

&

Felix Albæk

Tild. med Ceres Mørk.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider