Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Træning med Linse *uden udstyr*
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 21:53

Hej ænder.

Jeg har glædeligt nyt, Linse er haltfri :) !!!

Derfor er vi langsomt, meget langsomt, begyndt på genoptræningen.


Her den anden dag satte jeg en forhindringsbane op som vi red lidt rundt på.


Det kom der lidt video ud af.


Linse, forhindringsbane uden udstyr 1


Linse, forhindringsbane uden udstyr 2


Linse og jeg går forhindringsbanen sammen



Håber I vil se alle videoerne :)

Ja, og at I selvfølgelig vil smide en kommentar.


Fortsat god aften kære ænder!



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise
at jeg har ret;

et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehhehee
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 21:55

Det ser sgu hyggeligt ud :P


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 khhjhhjhj
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 22:10

det er helt utroligt som den hest stoler på dig. Man bliver så misundelig over det bånd, I har..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 22:16

Det er helt utroligt! I har bare t fantaskisk forhold (: Det er helt vildt



x Catrine & Zasha x

Fordi vi kan ALT



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 23:12

Jeg kan godt lide hun bare står og gaber i starten af den sidste film. :P

Men det ser super godt ud, i er altså bare et fantastisk par. ;D
Du må altså en dag komme og lærer mig det samme når jeg får købt en hest (og når den skal tilrides). :D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 11:57

Det er helt fantastisk det bånd I har sammen! Man bliver virkelig glad af at se videoerne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 laallaall
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 14:13

jeg beundre dig dybt for det forhold det ligner i to har

flot, flot, flot stykke arbejde.



OOMPA


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:31

Tusind tak for de dejlige kommentarer, kære ænder.


Det varmer simpelthen så meget :)


Simse - haha, ja det er også derfor jeg ryster på hovedet på et tidspunkt. Hehe, tossede hest :P

Ja, haha.. det er sgu i orden ;)


Endnu engang tak for de dejlige, dejlige kommentarer :)



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise
at jeg har ret;

et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:43

Jeg prøvede forresten at ride uden sadel idag på Santana, og det gik sådan nogenlunde. Så nu mangler jeg bare at kunne ride uden trense. :D
Tror aldrig jeg kommer op på sådan et højt niveau som dig, som f.eks at springe høje spring uden udstyr, puha det tror jeg aldrig jeg kommer til.
Hvordan går det ellers med dig Kristinamus?




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 iiiiiiiiiiiiiiii
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 12:59

Godt at høre søde<33


Hvor er i fine:D




Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 19:18

Sikke da en dejlig nyhed!

Og det ser jo bare super dejligt og hyggeligt ud med jer to, som altid.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 16:16

Det er jo helt fantastisk!


Dejligt at se, at Linse nogenlunde er på banen igen ..



- Stine Kjær



* Mack Aunsbjerg *

- - -

Vesterdal Efterskole 07/08

0
0
Svar på denne tråd
 
 kksidjd
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 16:23

i ser så søde ud sammen:)


KATRINE

selv en dråbe giver ringe i vandet

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 17:03

Ej, tillykke med at den er haltfri!

Hvor er det sødt at den bare går uden nogen bandit-streger! ; D

Held og lykke med genoptræningen !





>> Isabella & Dos <<

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider