Hej 
Fik lige taget nogle billeder i dag
Og min veninde var med, men desværre ingen ridebilleder
Der er også nogle lidt ældre billeder

^^Moonlight for nogle dage siden 

^^En dag hvor mig og Nikita var på tur xD
Så fra i dag
Zinfandel var ude på ridebanen og springe lidt. Alt er 100 % frivilligt, og hun kunne bare have stoppet

^^Tja. Trav. Ikke så heldigt billede

^^20 cm xD

^^Wee 

^^Jeg ved ikke hvad jeg laver xD

^^Hun var træt xD

^^Underligt billede xD men hun løb også lidt udenom xD

^^Pause 

^^hun er smuk Ö

^^Hun løfter ikke benene så godt. Men nu er det også første gang hun springer(Bortset fra de gange med hegnet xD)

^^Sløret. Men sødt xD


^^Sidste spring
80 cm. Se hvor højt over hun er xD og ørene er fremme. Så hun synes selv det er sjovt 

^^Hun synes det var hårdt xD jeg er faktisk 6 cm mindre end hende xD Men det kan man ikke se for mit hår xD(jeg er ved at klø hende)

^^vi var ude og gå med Viktor og junior xD

^^De er da søde 

Nåårh 

^^Vi gik op på et bjerg xD(det var altså meget højt xD)

^^Viktor xD

^^Mig på Nikita xD

^^Og på Moonlight xD(vi skulle bytte hest)

^^Rigtig mange fulge Ö

^^Oversvømmelse? xD Der gik Zinfandel på sommergræs. Der er ikke noget af vandet der skulle være der xD

^^Fardau på ridebanen 

^^Det klør meget xD

^^Rulle rulle xD men maven var for stor xD

^^Op xD

^^Hun fik et flip xD

^^Bliver kløet 

^^Dejligt 

^^Hun skal fole om 1 ½ månede 
Det var det 
Håber I vil kommentere 