Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye billeder ;D
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 22:07

Hej :)

Fik lige taget nogle billeder i dag :) Og min veninde var med, men desværre ingen ridebilleder

Der er også nogle lidt ældre billeder

^^Moonlight for nogle dage siden :)

^^En dag hvor mig og Nikita var på tur xD

Så fra i dag
Zinfandel var ude på ridebanen og springe lidt. Alt er 100 % frivilligt, og hun kunne bare have stoppet

^^Tja. Trav. Ikke så heldigt billede

^^20 cm xD

^^Wee ;D

^^Jeg ved ikke hvad jeg laver xD

^^Hun var træt xD

^^Underligt billede xD men hun løb også lidt udenom xD

^^Pause :)

^^hun er smuk Ö

^^Hun løfter ikke benene så godt. Men nu er det også første gang hun springer(Bortset fra de gange med hegnet xD)

^^Sløret. Men sødt xD


^^Sidste spring :) 80 cm. Se hvor højt over hun er xD og ørene er fremme. Så hun synes selv det er sjovt :)

^^Hun synes det var hårdt xD jeg er faktisk 6 cm mindre end hende xD Men det kan man ikke se for mit hår xD(jeg er ved at klø hende)

^^vi var ude og gå med Viktor og junior xD

^^De er da søde ;D

Nåårh

^^Vi gik op på et bjerg xD(det var altså meget højt xD)

^^Viktor xD

^^Mig på Nikita xD


^^Og på Moonlight xD(vi skulle bytte hest)

^^Rigtig mange fulge Ö

^^Oversvømmelse? xD Der gik Zinfandel på sommergræs. Der er ikke noget af vandet der skulle være der xD

^^Fardau på ridebanen :)

^^Det klør meget xD

^^Rulle rulle xD men maven var for stor xD

^^Op xD

^^Hun fik et flip xD


^^Bliver kløet :)

^^Dejligt :)

^^Hun skal fole om 1 ½ månede :)


Det var det :)

Håber I vil kommentere ;D



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 22:13

det ser hyggeligt ud, flotte hest ;D


forstår ikke , passer du alle hestene ller hvordan og hvorledes??




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen og dig den varer ved.'


springsadel sælges Helt NY!


0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 22:14

Dejlige billeder af nogen lækre heste ;D



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 22:22

Mie: Jeg har Zinfandel i en privat stald. Der er 6 andre heste, hvor jeg rider de 3 af dem (dog er den ene ifol), og passer de andre(de kan ikke rides) :)


Camilla: Jaa ;D



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 22:56

jeg elsker dine heste ;D



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 20:03

Pirat: Det kan jeg godt forstå ;D



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:11

nåår okay ;D




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen og dig den varer ved.'


springsadel sælges Helt NY!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider