|
|
| Racer, eller? |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-03-2008 20:06 |
|
Hej alle rappe'dyr  altså det lyder nok virkelig dumt, men jeg er SÅ forvirret. Hvis fjordhest ikke er en race, og alt det der, og er DV ikke en race? jeg fatter bare bjælde! gider i ikke forkare mig det? xD
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Øh, fjordhest er da en race? xD
DV er et avlsforbund - er det ikke sådan det hedder? :b Vil ikke kaste mig ud i dybere forklaringer. Selv er jeg jo araberrytter, så SÅ meget har jeg ikke forstand på det 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-03-2008 20:10 |
|
okay, men er det så nordbakker der ikke er en race? og vil det så sige at en fx. araber kan være en DV? :'D
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vxhbdfh |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
02-03-2008 20:11 |
|
Nordbakker er en race , det samme som fjordhest. Araber er en race DV(dansk varmblod) er en race osv. !
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-03-2008 20:15 |
|
Jamen der er jo nogen der siger at DV ikke er en race? jeg er SÅ forvirret! xD
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhHhHjjjjj |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
02-03-2008 20:29 |
|
DSP og DV heste er ikke en race. De er avlsforbund for blandingsheste kan man vel kalde det. Der er dog krav for hvilke racer der må blandes. En DV kan f.eks godt være en blanding af en Hannovaraner og holstener, det skal bare være en varmblods eller fuldblods hest der blandes med, dog ikke ren fuldblod. Det samme med ponyer, det kan godt være svært at forstå pige med et, men prøv at søge på google 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfhgf |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
02-03-2008 20:31 |
|
Ja som Camilla skriver . Men dsp og Dv fortraktes som racer .
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-03-2008 20:39 |
|
okay, tak Camilla, det hjalp lidt d:
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
Aja ♥Traum og Cacao♥ |
| Dato:  |
02-03-2008 21:00 |
|
Camilla said it! 
Med væmli' hilsen Aja - som har en profil på røvhatte-nettet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
ALDRIG aldrig aldrig kald dsp og dv for race.. heller ikke betraktes som race :P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zinfandel |
|
|
Mie: Og hvorfor så ikke? Hvis en hest skal kåres i DV, skal forældrene være kåret i DV. Sådan har jeg fået det af vide. Og min unghest skal nok til kåring næste år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
04-03-2008 15:16 |
|
Fatter ikke en radisse !? . Jeg er altså sikker på at DV og Fjordhest er en race !? Men jeg kan sagtens tage fejl 
Hvorfor tænker så mange kun negativt om andre !? .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Fjordhesten er en race, men DV er, som Camilla siger, et avlsforbund, IKKE en race.
Signe og prinsessen Nellie - Jeg elsker dig og jeg har et problem med det. - Bu 06/07 <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Fjordhest og Nordbakker er det samme og er en race. DV = Dansk Varmblod. Et avsforbund, ligesom DSP. I DV finder man jo ofte trakeherblandinger, KWPN-blandinger, oldenborg- og holstenerblandinger - ja, you name it! DV går kort sagt ud på at avle så godt ride- og konkurrencemateriale som overhovedet muligt og blander derfor div. racer for at komme frem til dette.
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Der findes IKKE nordbagger/nordbakker, men fjordheste. Nordbagge/nordbakke er et skælsord for fjordhest, så nordbagge/nordbakke er ingen race 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|