Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Vis en video eller et billed xD
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 14:04

Hey Ducks!



Har du en video eller et billed hvor din pony eller hest går en smule crazy?
- VIS DEN xD

Kom igang alle rappe'dyr! ;D


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 17:16

youtube.com/watch?v=9RrBuSj2NA4

^sindssyge thilde til vores sidste stævne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtf
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 17:22

det eneste jeg har set hvor hesten tændte af har jeg hverken video eller billede af.

og det er jeg meget glad for !



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 17:33

jeg har lige set videoen, Jeg tager seriøst hatten af for dig! du er virkelig god til at holde dig på! xD
ved du hvad grunden var til at den stejlede så meget? xD <3


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskriften.
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:12

Sara: Sygt Ved i hvorfor den stejlede? Blev den bange for noget, eller hva?



Hilsen Helene

twin til Anja H


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ibmiin
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:53

Har ikke et billed ..

Men du så selv den Onsdag han gik cratzy muhaha!


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:57

oh yiir xD'

du mener vidst DE 2! :b'

men hva f*ck. Ibenholt holder gang i de andre xD


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ibbermand
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:01

Haha Jaa <3 Lukas er da sød når han er oppe i gear ! :b


(Han bed mig idag) haha! <33


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:08

haha, han er da totalt altid sød. xD'

dumme dyr main, hvorfor gjorde han det? xD?


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fmksofd
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:11

Lukas? Han er jo OX araber , men kåret i Welsch Cob . Hans temprament er fra araberne. Han kunne godt gå mere gakgak hvis han ville ;p


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 21:26

jaja, men det gider han ikke den slags xD

det er han vidst for doven til den lille :b'


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 21:42

hov, der hvor jeg sagde "DE 2" der mente jeg altså fordi Ibenholt var lidt DAMP 2 onsdage, og ikke at Lukas var. Han gjorde jo nærmest ingenting i forhold til ibber xD


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 21:51

sara: husk at sitte dig paa numsen naar hesten stejler :)


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

maaske snart med ny pony :)

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 16:32

Line Henriksen: vi tror den tager røven på os. den har fundet ud af at vi bliver bange for hende når hun gør det, så tror det er noget hun bruger i mod os. vi har haft massør ude ved hende og hun kunne ikke se noget problem. hun var ret stiv i musklerne men det troede hun ikke havde noget med det at gøre. ´og når vi rider hende i longe er der heller ikke noget.


HeleneJ: ^^ (:


Josefine s: ja men koncentrerede mig nu mest om at blive i sadlen, var faldet af da hun stejlede til opvarmningen, så q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 16:38

okay, men så er det jo godt at du rider den, for ellers bliver det jo endnu værre hvis det er en der ryger af hver gang xD'


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 20:48

Line Henriksen: ja. men nu har hun så fået et sår på højre bagben så det er herre hævet, så nu kommer hun til at stå stille længe

:( det gør det nok ikke nemmere.desværre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 21:00

okay, surt. god bedring til hende.


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 19:33

hehe tak da (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Apache
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 21:28

ha min 3ér pony me mig te dm, der går den sørme lidt crazy !



Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider