|
|
| Vis en video eller et billed xD |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-03-2008 14:04 |
|
Hey Ducks! Har du en video eller et billed hvor din pony eller hest går en smule crazy? - VIS DEN xD
Kom igang alle rappe'dyr! 
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhygtf |
|
|
det eneste jeg har set hvor hesten tændte af har jeg hverken video eller billede af.  og det er jeg meget glad for !
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-03-2008 17:33 |
|
jeg har lige set videoen, Jeg tager seriøst hatten af for dig! du er virkelig god til at holde dig på! xD ved du hvad grunden var til at den stejlede så meget? xD <3
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriften. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
01-03-2008 18:12 |
|
Sara: Sygt Ved i hvorfor den stejlede? Blev den bange for noget, eller hva?
Hilsen Helene twin til Anja H Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ibmiin |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
01-03-2008 18:53 |
|
Har ikke et billed .. Men du så selv den Onsdag han gik cratzy muhaha! 
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-03-2008 18:57 |
|
oh yiir xD' du mener vidst DE 2! :b' men hva f*ck. Ibenholt holder gang i de andre xD
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ibbermand |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
01-03-2008 19:01 |
|
Haha Jaa <3 Lukas er da sød når han er oppe i gear ! :b (Han bed mig idag) haha! <33
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-03-2008 19:08 |
|
haha, han er da totalt altid sød. xD' dumme dyr main, hvorfor gjorde han det? xD?
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fmksofd |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
01-03-2008 19:11 |
|
Lukas? Han er jo OX araber , men kåret i Welsch Cob . Hans temprament er fra araberne. Han kunne godt gå mere gakgak hvis han ville ;p
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-03-2008 21:26 |
|
jaja, men det gider han ikke den slags xD det er han vidst for doven til den lille :b'
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-03-2008 21:42 |
|
hov, der hvor jeg sagde "DE 2" der mente jeg altså fordi Ibenholt var lidt DAMP 2 onsdage, og ikke at Lukas var. Han gjorde jo nærmest ingenting i forhold til ibber xD
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
01-03-2008 21:51 |
|
sara: husk at sitte dig paa numsen naar hesten stejler 
Josefine Søndergaard - med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps. nu uden sukema. maaske snart med ny pony  www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde. |
|
|
Line Henriksen: vi tror den tager røven på os. den har fundet ud af at vi bliver bange for hende når hun gør det, så tror det er noget hun bruger i mod os. vi har haft massør ude ved hende og hun kunne ikke se noget problem. hun var ret stiv i musklerne men det troede hun ikke havde noget med det at gøre. ´og når vi rider hende i longe er der heller ikke noget. HeleneJ: ^^ (: Josefine s: ja men koncentrerede mig nu mest om at blive i sadlen, var faldet af da hun stejlede til opvarmningen, så q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-03-2008 16:38 |
|
okay, men så er det jo godt at du rider den, for ellers bliver det jo endnu værre hvis det er en der ryger af hver gang xD'
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde. |
|
|
Line Henriksen: ja. men nu har hun så fået et sår på højre bagben så det er herre hævet, så nu kommer hun til at stå stille længe :( det gør det nok ikke nemmere.desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-03-2008 21:00 |
|
okay, surt. god bedring til hende. 
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Apache |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
03-03-2008 21:28 |
|
ha min 3ér pony me mig te dm, der går den sørme lidt crazy ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|