Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 grænsen mellem jhn'er og hn'er
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 13:10

Hej ducks


Ja nu kom jeg jo til at tænke på noget. Hvad mener i grænsen er mellem man er junior hn'er og så hn'er. Eller er der ingen grænse? Jeg vil bare gerne høre jeres mening.


Fortsat god weekend


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

klik jeg redigere billeder klik

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 13:27

Så tager vi den igen ;)


Jeg synes det er når man synes at vi er nogen barnerøve herinde ;D



Louise.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhehe
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:16

Altså jeg mener også det er op til folk selv, hvis du er 25år og vil være med, jamen så er du velkommen for min skyld ;)


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ib miin
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:46

Er lidt ligeglad :)


Det er dem selv der bestemmer. :b


Men det vil da være lidt hvis nogen skrev om graviditter herinde :b


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:53

Samme mening som de andre (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm....
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:33

hmm, altså jeg er næsten 19, og finder mig stadig tilpas herinde, bruger dog også det store HN, men i langt mindre grad.




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:35

når man syntes man er blevet for stor til JHN ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgffdiutityiuy
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:46

Cecilie: dit svar lød som ligesom grænsen mellem at lege med & være sammen med.. Når man er blevet for stor til det xD eller for stor til at lege i sandkasse eller sådan noget .. xD


Men synes det er op til en selv..?






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hm.........
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 20:23

Når du selv føler dig for klog til dette her ;)

Jeg selv bruger mest HN selvom jeg kun er 14. Men min hjerne er udviklet nok til at give kloge svar til folk. ( Baah. Det lød sjovt :P ) Men jeg skriver da gerne herinde også ;D



Disse vise ord er skrevet af:


Hannah R.

Gør livet til en fest. Rid Fjordhest.

Rider du med mig, håber jeg du ikke falder af hesten af grin ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg synes bestemt....
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 21:00

Jeg synes faktisk at man selv må bestemme men så må man også selv ta di konskvenser som kommer


Bi Sofie og Chateau.
Min nye pony<3<3<3
Vi Nordmen. det er da vi fra Norge;P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 00:11

Tjah, man er vel JHN'er når man er inde på JHN og HN'er når man er inde på HN.


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 11:27

tak for svarene


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

klik jeg redigere billeder klik

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider