Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Tillykke siilver <3
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 10:46

Hej ænder,


Nu sidder jeg her med ondt i hele kroppen, og måtte blive hjemme fra en tur til Århus med klasse, pga. mit styrt igår

Men, jeg skal selvfølgelig ud og ride senere alligevel


MEN, det er slet ikke dét dette indlæg skal handle om, nej, det skal handle om at min lille pony, Silver Jawos, fylder hele 11 år idag


Samtidig med kan jeg fejre at jeg næsten har haft ham i 8 måneder nu, og det har bare været en fantaasktisk tid, jeg holder virkelig meget af den lille dreng


Senere idag skal vi ud og ride lidt, og så bliver der self. givet masser af lækker mad til fødselsdagsbarnet


TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN SILVER



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 10:47

tillykke Silver.


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

klik jeg redigere billeder klik

0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 10:49

Tilykke Silver!


Hold da op, har du allerede haft ham i så lang tid? ö


» ANNE..
- Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 10:50

Tillykke Silver , du ønskes en rigtig god fødselsdag med masser af dejlige gaver og alt godt i fremtiden (x Haha .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfarfgwregt
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 12:41

Tillykke til Silver!!


Silver og jeg har fødselsdag samme dag <3


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 15:07

Tak allesammen :b


Jamen tillykke til dig også Eline (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 nnnnnnnnnnnn
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 16:18

TILLYKE MED FØDSELSDAGEN Silver <33




Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234556
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 17:49

Haha.. Taak.. :P


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 17:53

det var bare en fantastisk dag ærgeligt du ikke kunne komme med /:


men tillykke sille mand utroligt du allerede har haft ham så lang tid Ö


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 ibbermand
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:54

Happy Birthday Silver! :b


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider