Hej ænder,
Nu sidder jeg her med ondt i hele kroppen, og måtte blive hjemme fra en tur til Århus med klasse, pga. mit styrt igår 
Men, jeg skal selvfølgelig ud og ride senere alligevel 
MEN, det er slet ikke dét dette indlæg skal handle om, nej, det skal handle om at min lille pony, Silver Jawos, fylder hele 11 år idag 
Samtidig med kan jeg fejre at jeg næsten har haft ham i 8 måneder nu, og det har bare været en fantaasktisk tid, jeg holder virkelig meget af den lille dreng 
Senere idag skal vi ud og ride lidt, og så bliver der self. givet masser af lækker mad til fødselsdagsbarnet 
TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN SILVER 
