Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye billeder af Gaska'hunden.
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 15:34

I dag var jeg ude og gå en lang tur med min hund Gaska, og besluttede at tage kamera'et med. Men GUD hvor er den hund svær at fotografere . Hyper hund længe leve.

Men der kom da en del gode :) så håber i vil nyde dem.

- Gaska er en islandsk fårehund, 2½ år & kan til tider ligne en hvalp & opføre sig som en :p bare lige lidt info.


beklager størrelsen på billederne :)


Gaska i fuld fir'spring. Da jeg lige havde sluppet hende løs. Det ligner et kanin hop :P


Efter lidt tid, kaldte jeg hende til mig :) .


Endnu et billede af hende, hvor hun sidder så fint ;) . Jeg nåede ikke at sige "fri" så var hun dog løbet igen :) men ikke for langt, for hun er jo flokdyr.


Min hund kan bukke .


På opdagelse. d:



Slapper lige af i to sekunder ;)


Hun var faktisk meget optaget af kamera'et.


og til slut :


*slikker sig om munden* da hun ser en gravko 8) ,


- håber i nød dem :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 15:44

hvor er hun sød. Fine/gode/flotte billeder


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

klik jeg redigere billeder klik

0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 16:15

Tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jajajajajja
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 17:25

GUD! hvor er han SøD!!


Nårrh det der blik han laver man!!





Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 17:31

øhm host* det er en pige/hun

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheh
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 19:24

Hvor er den bare kæR :D
Sådan en rigtig bamse!


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 20:09

Hold da op hvor er hun skøn!



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 20:41

Nåååre! Nuttet hund! En helt vild med den race! :P


Hun er skøn!


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 20:45

Tak for kommentarene :)


Line Larsen: Ja også mig ;) nogle af dem er nogen rigtige bamser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er bare en sød hund...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 21:15

Hej jeg har to hunde. men din hunder bare sød sød sød sød sød og dens søde øjne.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider