I dag var jeg ude og gå en lang tur med min hund Gaska, og besluttede at tage kamera'et med. Men GUD hvor er den hund svær at fotografere
. Hyper hund længe leve.
Men der kom da en del gode
så håber i vil nyde dem.
- Gaska er en islandsk fårehund, 2½ år & kan til tider ligne en hvalp & opføre sig som en :p bare lige lidt info.
beklager størrelsen på billederne 

Gaska i fuld fir'spring. Da jeg lige havde sluppet hende løs. Det ligner et kanin hop 

Efter lidt tid, kaldte jeg hende til mig
.

Endnu et billede af hende, hvor hun sidder så fint
. Jeg nåede ikke at sige "fri" så var hun dog løbet igen
men ikke for langt, for hun er jo flokdyr.

Min hund kan bukke
.

På opdagelse. d:


Slapper lige af i to sekunder 

Hun var faktisk meget optaget af kamera'et. 
og til slut :

*slikker sig om munden* da hun ser en gravko 8) ,
- håber i nød dem 