Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Dyr - animation.
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 09:01

Vi skal tegne et tobenet dyr i skolen, som vi skal lave til en animation bagefter :D


alle andre tegner en and/kylling.


men gider ik tegne det samme som de andre :P

kender i ik et sjovt/nemt at tegne tobenet dyr? :D



Malle&Navarone!
www.malleplaceret.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 NANAAANNANANANANA
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 09:31

SVAR NU! :P



Malle&Navarone!
www.malleplaceret.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rolig nu
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 10:10

Det er torsdag og de fleste er nok i skole.


Tobenede dyr? Humm... En dinosaur?




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 10:48

En struds?
Kenguru?


Haha, lige de to-benede dyr jeg kunne komme på :b

Medmindre at man må tegne et dyr der står op? Altså fx. en abe, eller en bjørn, eller sådan noget :P


x Nina x

We where the

special two <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tobenede dyr..
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 14:04

Hvad med min lille bror :P



//Regitze

Desirée sælges, stor dressur hest søges!

Billetter til Hingstekårring sælges!

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 14:07

det er sjovt at animerer ;D det brugte ejg som OSO produkt :D


men 2 benene dyr
Flamingo ?

abe



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider