Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Se hvem der er flyttet ind hos mig :D
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 09:53

Det er York og Murder. To herlige hanrotter på 1 og 1½. De flyttede ind lørdag, men er først faldet rigtig til omkring i dag.

Murder har haft lidt problemer med dårlig mave, men dem er han vist ved at være ovre :)


Så fandt jeg ellers ud af at de ikke er skide nemme at tage billeder af sådan nogle størrelser. De farer rundt og skal undersøge alt, så I må lige leve med den ringe kvalitet ;)


^Dem begge i hængekøjen. De har mere eller mindre bosat sig i den.

^York er ved at stikke af

^Murder

^Et bevis på hvor besværlige de er at tage billeder af. Da jeg trykkede på knappen sad de samlet på midten.

^Murders yndlings beskæftigelse; at grave sig ned



Udover det så vil jeg lige takke de af jer, der for et par uger siden læste min engelske stil igennem og kom med gode råd. Det udløste et 12-tal ;D




- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
  rotterne
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 10:57

årh hvor er de søde! :D


er vild med Murder!



Malle&Monty;
Lurifax er stadig savnet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 11:21

Jeg hader ellers rotter, men de der, de er da for kære:-)


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.


R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

Død d. 9. maj 2007


R.I.P katten Felix

F. 1989

Død d. 11. Feb. 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 alallalaa
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 11:22

Nuuuurh <3 Hvor er de dejlige! Stort tillykke med dem! Elsker rotter :D

-Må dog ikke få nogen, så længe jeg bor hjemme, så må pænt vente et par år endnu -.-




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rotter
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 11:24

Årh hvad, Murder ligner min gamle Scabbers :-P


Synes rotter er et sjovt kæledyr, men når man har marsvin er der dælme noget af en forskel på dem ;-D


God fornøjelse med dem, - og er helt enig, man kan bare ikke ta' billeder af sådan nogen :-P




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 11:40

Rollo: Ej hvor sjovt, overvejede faktiski at kalde ham Scabbers, men valgte så at holde fast i deres oprindelige navne.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtfgyhujikol
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 12:19

nååh, sådan nogle har jeg også haft ;D

De hed Basil og Stuart.


Btw. så Eeelsker de kartofler :D

vi gav dem altid rester af kogte kartofler. De skal bare lige lunes lidt, for det er ikke så godt med kolde ting i deres maver :)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 5ytytyftuyftygfjyg
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 13:23

de er da mega søde men jeg ville aldrig ture anskaffe mig sådan nogle med mindre jeg ville have vrøvl med min natte søvn.




Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 13:57

iiih hvor er de søde :D



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 14:23

Rikke: Det vender man sig hurtigt til :)



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 14:27

Hvor er de søde



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuurh!
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 14:45

Jeg ville gerne have nogle rotter, men så bliver jeg sat på gaden


Nørd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 15:28

Nååååår hvor er de søde :D


Hvorfor tænker så mange kun negativt om andre !? .


0
0
Svar på denne tråd
 
 Chela...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 18:11

Hæhæ sejt :-D


Min kom fra en dyrehandel så han havde ikke et navn, - og så synes jeg det var vildt oplagt med Scabbers, lol ;-D


Men de er bare vildt geniale og hyggelige kæledyr synes jeg, - bare ekstremt hurtige!!!




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 20:00

Ih, de er så dejlig bløde sådan nogen :D


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 21:10

Neeeej! Hvor er de søde!! Elsker dem :P


Flot med stilen! Må man se, når du fik et så god karakter? ö


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 21:18

Tak for jeres kommentarer. De er begge helt igennem skønne, og på de få dage de har været her, er jeg allerede begyndt at holde rigtig meget af dem :)


Line: Det må du da gerne. Håber du kan leve med de manglende afsnit. Gider ikke til at lave dem nu:


Exorcise A. Who loves you? Write down a line from the poem that matches the following fears:
1. Dangerous animals - Too many people being gnawed to shreds.
2. Airplane travel - I worry about you travelling in those mystical machines.
3. Attacks in dark alleyways - Nightly people end their lives in the shortcut.
4. Bombs in restaurants and shops - All the time people are burnt in public places.
5. Gangs of thugs - The loveless men and homeless boys are out there and angry.
6. Skin cancer from sunlight - Don't lie down on the sands where the hole in the sky is.


Exorcise B. Fear. Write down Arnel's diary for that day, including his thoughts on the outcome of the interview.

Dear diary.
This morning I woke from another nightmare. I was screaming like insane.
In my dream, I was back in my old bed, and I could hear them coming - the faceless men. I heard the sound of their heavy boots on the stairs. They shattered my door and jerked me out of bed. It was awful and it took me several minutes, after waking up, to shake off the fear and recognise the ordinary sounds of England - the noises of the buses and cars on Willesden High Street.

Today was the day of my final interview with the committee. Today was the day, when they were going to decide whether or not I could be granted refugee status.

As I combed my dark hair and knotted my tie I couldn't help but worrying. What if they didn't believe me?

Later on in the bus, on my way to the interview, I could feel the other passengers' apprehension. They looked at my briefcase and checked if I had any suspicious bulges under my cloak. Well, I suppose, I couldn't blame them. It's just three week since a guy, who looked like me, blew himself and 23 other persons into pieces…. but still, I wish, they would say something. They just stood there, looking at me with fear in their eyes.
Actually I felt like a stowaway passenger. I remembered how it felt having the feeling of near panic. In my past it was there all the time….. - What if the guy next to you in the bus was a secret policeman, an informer or a suicide bomber?
It was really an odd feeling standing there! I, who once was a victim of terror, was now the cause of such unease.

As I was standing in front of the familiar door reading the sign: Immigration and Asylum Commission. Knock and enter, I felt a lump of tension in my throat slowly rising. It reminded me of all of the examinations, I had been through, but still it wasn't the same at all. Today could mean the difference between life and death.
Nervous I straightened my tie, knocked and entered.

Behind the door was a large, round room. Behind a desk, in the back of the back of the room, a tough looking lady sat. She looked at over me, over her glasses and I wasn't sure what to do, so I just stood there looking at her to. After a while she cleared her throat and said "name?"
I was still standing. I knew what my name is, but it came like a shock. I don't know why. She looked at me once more; "you're name please". In spite of the fact that my mind was about to walk in the other way, I mumbled: Arnel.
She sent me into a room to wait. I was there for about 5 minutes when a fat man with a moustache came out and said they were ready for me. At this time my brain had turned itself of. All I could do as nod and follow him. On my way into the room I kept thinking about the faceless men. What if I was going back to them?

In the 3 men sat. They asked for my name, my birthday, address and reason to be in England. Then they send me home - and here I am. There's nothing I can do but wait for the letter with their answer. The letter that will tell whether I live or die.

- Arnel.


Exorcise C. Write about your worries and fears and how you deal with them.
To:
The Editor
Modern Life Magazine
210 Fleet Street
London EC4A

Dear Life Magazine.
A wise man once told me; fear is only in our minds, but it's taking over all our time.
I think he's right. I have a lot of fears - I fear life more than anything in the world. When I was younger I got rid of my frustration and fear by cutting and taking pills. I was trying to make my life easier by ruining it. Taking a blade and slowly let it slit my wrists.
This only made it worse. It released other fears and worries. What if my parents caught me, while I was cutting my arms into pieces and taking pill after pill?
That I hide. Hide from my parents, hide from my friends, hide from the school, and last, but not least, hide from myself.
I spent my days in my room, with the lights cut, the curtains down and the loud speakers yelling heavy metal out loud.
I got more and more scared and twisted. My mind told me people hated me - that the world would be better without me, but somewhere, deep inside of me, I knew it was wrong. Even though they didn't show it, I knew my parents loved me.
I've realised that it's stupid feeling like that. I stood up and got over it.

A fear is something I think everybody has. It's not a thing you can get rid of nor solve, like in my case, by hurting yourself. You have to face it - you have to live with it.
In my eyes, a person who can admit their fears will almost be the king of the world.

I think it's important to, and I try myself, walk through your fear - go through it and face the prospect - maybe you can be "The King of the World" in my world.

When I'm scared myself, which I am most of the time; I have a tendency to take the easy way, without facing my fears. Time after time I regret it. In the future I'll try to walk through them, to defeat them.

Thanks for great reading, week after week.

- Sofie Hardis.


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 For fedt,
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 22:19

De rotter er da godt nok søde. Kender godt det med, at dyr kan være besværlige at tage billeder af. Har et par kaniner, og selvom de sikkert er nemmere end rotter, så kan man da godt have nogle problemer en gang imellem.

Og stort tillykke med dit 12-tal!


Maiken

Nu uden halvpart!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 22:40

Først og fremmest, stort tillykke med dit 12 tal ! Din stil er supergod :) Har selv lige fået 12 i engelsk stil, så det er bare herligt :)


Dine rotter er alt for søde :D Har selv haft en, det er nogle herlige dyr :) Men fandens svære at tage billeder af, ja :P


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider