Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Net - safe
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 16:35

Hej !


Er der nogle der har netsafe?



Jeg har nemlig selv oprettet en, men hvorfor skal man egentlig det ? syntes nemlig at dte er mærkeligt..




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 16:36

for at ungå fakere, pædofile og andre sære eksistenser vil jeg tro. det har jeg i hvert fald læst et andet sted.


Be completely fake it's the new fucking trend.

fucking rockstar, der!

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 16:37

Jeg har net-safe .


(:


Hvorfor tænker så mange kun negativt om andre !? .


0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 16:45

Eurotrash: Okay !


Tigeren: Okay.. :)




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 16:49

Jeg har også netsafe.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 16:52

btw: da min konto er oprettet i dag har jeg også net safe.


Be completely fake it's the new fucking trend.

fucking rockstar, der!

0
0
Svar på denne tråd
 
 xgfhhttt
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 16:53

Jeg har også net-safe og har haft det lige siden det kom (;




RIKKE.A

prins & max i er enormt savnede!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Net - safe
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 17:17

Okay ! allesamm.. : )




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 17:23

jeg har det også =)



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 17:28

jeg synes det her net safe gøgl virker lige lovligt stalker agtigt hvis jeg skal være helt ærligt, og det skal man jo.

ens oplysninger bliver sgu givet videre til alle andre sider der er i i lommen på net-safe.


Be completely fake it's the new fucking trend.

fucking rockstar, der!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eurotrash
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 19:24

Nej, dine oplysninger bliver kun givet videre til de sider du har givet tilladelse til.


Og hvis man går ind og læser de mange tråde på det store HN om NetSafe vil man kunne forstå hvorfor vi skal have det.


Jeg har haft NetSafe længe, - uden problemer :-)




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider