Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 så tager jeg til polen (:
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 17:50

Jeg er simplethen så så så glad idag. Jeg er jo konkurrence svømmer og skal på træningsweekend i Odense i weekenden, hvilket som sådan er fedt nok. Da jeg så sender min tilmeldning ind, ringer min svømme venindes far og spørger om jeg skal noget i efterårs ferien og om jeg vil med på træningslejr og endda i Polen, med alt billet dvs. flybillet, mad, drikkelse, ja alt. jeg er simplethen så glad!

lige et glædes indlæg fra mig, andre som er glade i dag?


EMILIE P

jeg elsker folk som er sig selv (:



0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 12:13

hyggeligt ;D


god tur :)


der er fedt i polen ;)



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 12:51

Godt for dig (; .

Tillykke ;b


Hvorfor tænker så mange kun negativt om andre !? .


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 15:50

Hvornår skal du så afsted? Til næste år, eller?

Men fedt, kunne også godt tænke mig at komme til Polen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider