Jeg er simplethen så så så glad idag. Jeg er jo konkurrence svømmer og skal på træningsweekend i Odense i weekenden, hvilket som sådan er fedt nok. Da jeg så sender min tilmeldning ind, ringer min svømme venindes far og spørger om jeg skal noget i efterårs ferien og om jeg vil med på træningslejr og endda i Polen, med alt billet dvs. flybillet, mad, drikkelse, ja alt. jeg er simplethen så glad!
lige et glædes indlæg fra mig, andre som er glade i dag?