Jeg sad her - en søndag aften og kom til at kigge igennem mine mange billeder.
Jeg har mange... Rigtig mange billeder! Det sjove er, at de første digitale billeder jeg har er fra 2004, da min amerikanske veninde var på udveksling i Danmark - hun havde et digitalkamerea, dét havde jeg ikke 
Men så var det jeg kom til at tænke på... Hold da op hvor er der sket meget i min "hestehistorie" i løbet af de sidste 4 år! Og det ville jeg da lige dele med jer... 
Det hele startede i 1993 da jeg startede på elevhold på Nr. Aaby Rideklub.
I 1997 mødte jeg Frikke. Og fra den dag red jeg ikke længere elevheste. Jeg havde Frikke som min egen indtil hvor hendes ejer blev skilt og min pony derfor skulle flytte.
Kontakten beholdte jeg og Frikke og jeg har haft MANGE gode stunder i mange år.
Frikke blev aflivet i efteråret 2007, blot 14 år gammel. Hun havde fået en form for algeforgiftning og efter 4 dage måtte dyrlægen opgive. Hun var en éner!

Efter Frikke red jeg en overgang en oldenborghoppe ved navn Cheri. Det var den første store hest jeg red! Hehe...
Derefter begyndte jeg at ride Freja for en familie der fik hest på rideskolen. Freja voksede sig hurtigt til Calvin, som blev til Madir og Funny - og senere Wadir og Vladimir! Jaja, det er en herlig fortælling 
Men factet er, at det er her min digitalefortælling starter 
Jeg tilred selv Madir som 4-års. Hvordan jeg bar mig ad aner jeg ikke den dag idag, men Madir har klaret sig udemærket. Han går LA-klasserne på c-plan den dag idag og med mig startede vi LB for hest.
De første billeder er fra vores 2. udv. klubstævne hvor vi red LB1 og LB2 - placering var der ingen af, men vi havde det nu meget sjovt 

Lignede vi ikke næsten en hesteekvipage? 
Men jeg måtte jo indse at Madir var en anelse for lille, så det blev hurtigt Freja og jeg der dannede makkerpar. Vi var frygtløse på en springbane! Aldrig har jeg hoppet så højt og bredt på nogen hest - og aldrig kommer jeg til det igen!!

(Det er os helt til højre, derefter Calvin, Madir og Bell)
Madir fik jeg lov til at låne af og til - her er vi med Camilla og Funny på stranden for at tage billeder til et billedkunstprojekt i 3. g

Men Freja og jeg kunne også lidt dressur - synes vi da selv!
Her er vi til vores sidste stævne sammen. Vi vandt en LC2 med 66% og blev 3'er i en LB2 med 60%. Hold op det synes jeg var vildt dengang 

Og så var det Karen tog til Luxembourg! Og pludselig var alt MEGET MEGET anderledes! Men hold da op hvor lærte man også meget... Se bare her...
Ham her - Belvedere blev min ALLERbedste ven! Han var en strid 2-års hingst da jeg mødte ham og mindst ligeså strid en 3-års vallak. Men han var bare noget helt særligt, synes jeg! 

Her har han vel været under sadel i godt 2 måneder...

Jeg mødte også ham her - kan I genkende ham?

Så var der Sticki og Money! 2 dejlige drengerøve! Desværre er de begge draget over Regnbuebroen... Men se dem da lige! Sticki lærte mig også meget!

Så var der de 3 madammer! Fleur, Briksbøl og Leona! 3 meget specielle damer på hver deres måde... Men i sidste ende har jeg vel lært af dem alle hver især.

Leona

Briksbøl

Men tiden i Luxembourg varede ikke evigt. Med vemod og tunge skridt drog jeg mod nord igen. Hjem til et hjem uden hest... Freja var solgt, Madir kunne jeg jo ikke ride mere og ja, råd til egen hest var der bestemt ikke!!
Så var der søde Ditte der lod mig ride på Kimberley 

Erotisk buttet var hun bestemt da vi startede 

Og så startede eventyret!!
Historien om Sunset og Burberry kender I jo efterhånden, men I får lige ldit billeder alligevel!
Sådan ser man ud når man netop har vundet en hest 

Og sådan ser en hest ud når den er nået den Dansk-Tyske grænse...

Nå, men her kommer der så lidt Bubbibjørn gennem tiden 

December 2006

Det blev også decembermåned hos Sunset...

Burberry blev større - på mange måder 

Og indimellem blev der også tid til ham her - Cocos Vladimir

Så kom DSA'en... Hvor hele Burberrys team var med 

Så blev det juni... Både for Sunset...

Wadir, som blev tilredet...

... og for Kimberley, som tog til dyrskue og vandt det hele 

Og så blev det juli og Bubbi og jeg begav os tilbage sydover! Og hold op hvor er der endnu engang sket mangt og meget!!

Gensynsglæden er stor - september 2007

Oktober 2007
Nye heste kommer jo til... Og der var både Fisker og Kristall som blev mine gode venner

Og den smukke Elckerlyc

Og selvfølgelig min elskede Bubbibjørn... 

4 år i digitalebilleder! Og I har ikke set halvdelen... 
Hold da op en rejse når man stiller det sådan her op!
Håber I har nydt min fortælling - den tog i hvert fald sin tid at vise jer...