Hey.
Fik lige før at vide af en af mine venner at min gamle skole som jeg gik på for 4-5 år siden, lige nu står i flammer.
Skolen har heldigvis ikke været i brug i de der 4-5 år, da den er flyttet et andet sted hen. Det er jo nok det gode ved det.
Det triste er vel alle de minder man har fra den skole. 
Lige nu går jeg på handelskolen som ligger lige overfor min gamle skole, så kommer nok til at se det imorgen når jeg skal i skole.
I kan se en artikel om det her:
ekstrabladet.dk/112/ article978079.ece
Forstår simpelthen ikke hvorfor man sætter ild til skoler, det går jo i sidste ende kun udover dem selv. 