Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad ønsker i jer?
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 18:55

hej ducks. =D

jeg har fødselsdag om ca. 1 måned og jeg sidder og skriver ønskeseddel, eller jeg skal til det. men jeg kan bare ikke komme i tanke om noget udover penge og mobil :L så, jeg tænkte på hvad i ønsker jer lige for tiden? altså hvad ønsker i jer - hvilket tøj osv. (: hvis i fx. ønsker jer tøj :b så skriv jeres ønskeliste.


» emmaborum :i

- noget, skal der jo stå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahhaa
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:03

Jeg har ikke nogle ønsker xD


Til jul havde jeg heller ingen ønsker, eller jeg ønskede mig et job ved Anders Matthesen og det fik jeg, men det var jo ikke et ønske som sådan xD
Billetter til hans nye show ønskede jeg mig dog også og fik jeg.


Men ja, jeg er dårlig til ønsker for køber det meste selv xD


» Camilla Maria «

>> INTET er umuligt for den der har viljen i hjertet <<


Just like to stand-up <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt så
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:05

Jeg har födselsdag i morgen og önsker mig ingenting - nemt og ligetil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:07

oensk dig penge.


jeg oensker mig en kingsland jakke..


ellers ikke rigtigt noget?


jo at faa min nye pony, men det goer jeg ogsaa snart :D


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

maaske snart med ny pony :)

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhugy
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:09

det var dog utroligt o: undskyld men det er altså det 3. indlæg med det, der er ikke noget galt i at kigge i de andre.


jeg forstår virkelig ikke at man ikke ved hvad man ønsker sig


bare skriv alt det man syntes man mangler, lige fra de fineste hesteting til en ny tandbørste


og ellers som camilla ønsk sig penge og donerer dem til forskellige organisationer(for man har jo åbenbart ikke brug for dem hvis man alligevel ikke mangler noget )


men jeg ønsker mig altid penge

et hav af film, cder, bøger. og hvis jeg havde hest var min liste dobbelt så lang og den fylder næsten 2 computere skrevet a4 ark.


^fordi jeg elsker copy-past gange 2 !



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:12

lulu: jeg har først lige set indlæggende.


» emmaborum :i

- noget, skal der jo stå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:12

Nu jeg jo ikke dig, men det her er hvad jeg ønsker mig:


Et rigtig sejt tørklæde, der er sort med nogle farver på.

Bumse dimse dut

Et nittebælte

Huller i ørerne, og så sådan nogle seje sølvøreringe

Sort d&g trøje

Farverig gamacher

Nøglekæde/ring

Hårfarve - lilla, blåt

Sort neglelak

Cheap Monday bukser i alle former og farver.

Deodorant

Senge tøj - enkelt

Ipod nano, lyserød <3

Hello Kitty , kinky mus til computeren

Computer batteri

Læbepromade

Mao sko

En rigtig fed ring, af en eller anden typ

Og en masse plastik armbånd

Lilla brillestel (Macher til de lilla farver i håret)


Og en helveds masse fra hottopic.com

Blandt andet:

Een af deres rigtig seje tasker

Pung

Nøgle ring

T-shirts

Tørklæde





" Dont'follow me - im lost too .."

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:17

det er derfor det er veldig smart der står i det der regl ting at man skal tjekke om der er en tråd med emnet inden man opretter :)



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:21

Har fødselsdag d. 8 marts, og ønsker mig:


Billet til Roskilde festivallen. (Køber den alligevel selv, men meget rart hvis der var en der gad at finansiere den. ;D)


Canon EOS 400D.


Penge


Dansk retskrivningsordbog


Et lille bord til værelset


En masse blokke med linjeret papir til skolebrug.



Det var vist det.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 OVERSKRIFT
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:29

Jeg har faktisk fødselsdag nogle dage før dig 8D

Men har ik skrevet ønskeliste endnu. Det kan jeg lige gøre q;


Bærbar

Øreringe

Ekstra hul i øret

Pudder eller foundation

Bukser (helst diesel)

Puder til mit værelse (rød, hvid, lyserød)

Tøj (hættetrøjer, bluser, osv. af mærker fra quintess)

Alt mulig så håret dufter godt

Glattejern (sådan et godt fra frisøren)

Penge

Halskæder

Fingerringe

Bikini

OSV.


ingen er perfekte, men nogen er det sammen;j

SKREv PERNILLE L

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:37

Kunne være man skulle ønske dig en ny piercing. ;D


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:39

sig*


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:41

Som Lullu, det er det 3. indlæg om det.


Jeg har nu lige haft fødselsdag, men der er stadig meget, jeg ønsker mig.


Penge

Tøj

Læder ridestøvler

Sporer

Strigler

Grimer

Ny stævnejakke


.. Og meget mere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:43

Jeg har fødselsdag her d. 5. april (REMEMBER! 42 dage til) og min ønskeliste ser sådan her ud:


Canon EOS 400D

Spinning Rings

Gavekort til Sparkz

Gavekort til Deres

Gavekort til Quintess

Pandora armbånds vedhæng

Tykke gamacher uden søm bagpå (kan købes i H&M)

Masser af blå Labello (læbepomade)

Ridehandsker

Arbejdshandsker med knopper på

Rideur (bare et billigt et)

Eskadron springgamacher (forben og stryger) i blå (kan købes i Tika Rideudstyr)

Longeringsdelta

Godkendt springvest (ikke New Montar)

Hårmousse (helst den grønne fra Garnier)

D&G Night & Day Stainless Blue Dial ur

Figursyet dressurstævnejakke i sort

Stævneskjorte i hvid

Plastron i hvid

Hårnet i sort

Petrie dressur læderridestøvler med dressurbue str. 39

Ægte lammeskindspad
Lysebrunt fortøj med karabinhage til sadel og gjord
Lysebrun sparkeplade/springskjold (kan købes i Horze) str. 130 cm

Rensegelé

Creme Garnier PureA
Tank top med ekstra længde str. M

Hvide baggy/"hængerøv" knickers

"Vandfaldstrøjer" (til at have udenpå en top)

Louis Vuitton keychain

Saltsten til Nathalie med æblesmag
IYA! tanktop i sort str M (www.nexuscollection.dk)

Solbriller model Nik - silver (http://www.nexuscollection.dk)
FCK spilletrøje i hvid - Jesper Grønkjær nr. 10

Blue Horse skælshampoo til Nathalie

Hannoveransk hovedtøj i sort, str. Full

Blåt dressurunderlag


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgfgdfg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:49

jeg har fødselsdag den 2. april B-)


ingen er perfekte, men nogen er det sammen;j

SKREv PERNILLE L

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:51

pernille; det har min lille søster os. B-) hc andersens fødselsdag.


» emmaborum :i

- noget, skal der jo stå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafaf
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:53

Kage



Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdfsfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:53

haha ja, jeg er herre stolt. HC ANDERSEN o; idolet over alle.

hahaaha


ingen er perfekte, men nogen er det sammen;j

SKREv PERNILLE L

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:55

HC Andersen noterede i sin dagbog, hver gang han onanerede.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 addada
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:55

Patricia; Det gør jeg også


Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:56
Patricia Jørgensen - hahahahaha!

Ipod
Dressurstøvler
CD'er
Tøj
Ring i næsen

JEGMIG'HEDVIGLAERKE

freedom frihed frei liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 20:06

Til fødselsdag ønskede jeg mig penge og det fik jeg :)

Til jul var det en masse ting til min lejlighed + lidt hesteting.


Jeg ved ikke hvad du kan ønske dig ? Penge er altid rart, så kan du selv købe det du gerne vil have :)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 20:14

patricia : HAHAHHAAHHH (Y) ;D



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider