Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Når man ikke kan tage sig sammen.
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:29

Jeg sidder her og prøver at lave lektier. Men jeg kan simpelhent ikke tage mig sammen. Jeg har siddet flere timer nu - og jeg gider bare ikke. Jeg prøver at lave lidt, og så går jeg i stå. Kender I det? Og hvad gør I, når det sker? :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertyui
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:31

sluk for internettet, og lås dig inde i et tomt rum, smid nøglen væk, og tag dine skoleting frem ;D

.. det plejer at hjælpe, før eller siden.


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:32

Cocktail: Præcis, det har jeg også tænkt over. Altså bare "slukke" alt der ikke har med lektier at gøre. Så er man ligesom tvunget til at lave dem. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:50

Velkommen til 10. klasse ;D

^selvom du nok ikke helt er her endnu xD



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:52
Jeg er SÅ dårlig til at tage mig selv i nakken og gå igang.
Og hvis jeg slukekr alting, hjælper det stadig ikke, så sætter jeg mig bare til at sidde og glo og tænke.

JEGMIG'HEDVIGLAERKE

freedom frihed frei liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:55

Årh, det kender jeg alt for godt d: Men hver gang jeg brokker mig over at lave lektier, siger min storesøster: "Årh, du skal fandme ikke brokke dig i sjette, fordi så skal du prøve at gå på gym."



SOFIE
- med halvparten Cappuccino :)

No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ghghfhfghfgh
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:57

DET kender jeg alt for godt. Efter lang tid får jeg nogle gange "lyst" til at lave dem, men så når jeg ikke kan finde ud af det går jeg i stå. Men det plejer at hjælpe når der ik er særlig meget tid tilbage at kunne lave dem i (;


pernille. nogen er bare perfekte for hinanden (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 pokijuhuyh
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:01

Pernille : nejnejnej, det der hvor man så bare tænker "ej så kan det også bare være ligemeget" ;D

så flittig skolen jeg er



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:06

Har kun et godt råd, hvis du har svært ved at tage dig sammen.

Lav dine lektier om natten (helst i weekenderne'for ellers kommer man jo ikke op.)


Der er ingen som ringer, intet aktivitet på HN/JHN, på arto sidder de pædofile, og du kan simpelthen ikke blive forstyret af irriterende forældre, hunde, eller telefon/MSN opkald.


Du kan ikke hører musik, fordi så vækker du hele huset .. Så det eneste du kan lave er at ryde op eller at lave lektier.


Altså en hurtig konklusion, lav dine lektier om natten


" Dont'follow me - im lost too .."

0
0
Svar på denne tråd
 
 gddfgfdgd
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:09

sovsehund : nej for om natten skal de små børn sove

dvs alle på jhn ;D



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:10

oo2-Pirat: Baah , jeg er ikke et småbarn !


" Dont'follow me - im lost too .."

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:17

sovsehund : jo for det alle på jhn



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:21

Om jeg kender det?! JA! Jeg har siddet på mit værelse siden kl. 9 i morges og bare lavet afleveringer, lektier, læse-lektier, oversættelses, matematik, fysik, biologi, grammatik - det hænger mig ud af halsen.

Jeg mangler endnu fysik, biologi og engelsk.


Årh gud og jeg skal ud og ride 2 heste senere.

Jeg synes selv jeg har være flittig for jeg er nået langt, på trods af hele "@!#$ and the city" æsken ligger og venter på mig!


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgfdfgfdgg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:25

lulu: haha, ja os mig. Enten laver jeg dem der eller også dropper jeg det os bare & får skrevet 8D


pernille. nogen er bare perfekte for hinanden (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygytftf
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:33

Pernille : jeg ender så med ret ofte at droppe det og bare finde på en lam undskyldning xD



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:57

Nu har jeg da lavet lidt af det. Og så fik jeg lige en trang til at gå på JHN. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgfgdgdfdfg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:58

Lulu : haha , os mig. men jeg bliver nød til at lave dem for det meste , for vi får skrevet i sådan en bog hvis vi bare glemmer en blyant Q; seriøst! @!#$ nedern lærer ..


ingen er perfekte, men nogen er det sammen;j

SKREv PERNILLE L

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:09
Æj, jeg sidder her med terminsprøver hele næste uge, og skal øve, og kan bar ikke tage mig sammen!

JEGMIG'HEDVIGLAERKE

freedom frihed frei liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:16

arhhg det kender jeg alt for godt



Mvh. Kathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:18

Jeg laver den altid i frikvaterende hvis jeg ikke har noget at lave. Så er de der ikke når jeg kommer hjem xD


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:21

Ja om jeg kender det.

Selvom jeg slet ikke har svært ved det jeg skal lave og alt muligt, så kan jeg bare ikke tage mig sammen. Tror kl. var 10.30 da jeg begyndte med at skulle lave lektier.. Så skulle jeg lige herind, så skulle jeg lige snakke med hunden og så..

Da kl. så var 12.30 besluttede jeg mig for lige at sove en halv time og derefter lave lektier igen. Den halve blev til 3 og nu sidder jeg så her. Med næsten ligeså mange lektier som kl. 10.30 i morges og jeg kan bare ikke få dem lavet.


Sådan er det hver gang. Og jeg er så træt af det..



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskner

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:27

Fersken: Det er præcis det samme, der er "sket" her i dag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghfgfh
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:31

Sådan har jeg også det i dag. /: Gider bare ikke at lave dem !


Frederikke T.

Luna Stauslykke.

Du er mit ét og alt !



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:43

jeg kender det alt for godt. men jeg har kun et forslag; lavd et om natten!

når det bliver lektie tid for mig, sker det om natten eller lige der ved halv 9 tiden når tv'et er slukket og jhn er kedeligt osv. (:


EMILIE P

jeg elsker folk som er sig selv (:



0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafaffa
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:45

Ja, jeg kender det alt for godt.

Det er bare om at få sat sig ned og gjort det, for det rammer jo alligevel en selv i sidste ende.


Jeg er nødt til at få lavet alle mine afleveringer og lektier, eftersom de ikke var overdrevet glade til skolesamtalen..


Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 
 kfdkdklfd.
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 17:14

Nej, jeg har aldrig problemer med at få lavet mine lektier.

Kun hvis det er noget skriftligt på computeren, der bliver man nemmere distraheret.



Thea & Ursula

- Så skal vi på ridelejr i uge 31 ! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 17:42

Sådan der! Nu har jeg også kun brugt, lad mig se.. syv timer på det. Der er godt nok snak om dovenskab her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vbvbvbgdhd
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 17:46

pernille L : hahahah hvor er det til grin xD




» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §

0
0
Svar på denne tråd
 
 45654675
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 17:47

Jeg plejer bare at 'presse' mig selv til det, og så f.eks sige lav en side matematik ( eller hvad det nu er ) og så laver man noget andet og så lektier igen, og sådan skifter ..

ellers kan man sidde med kakao eller noget og sige, når jeg har lavet en side drikker jeg kakao .. så skynder man sig mere


ι∂α

- med skønheden Laron :P



0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 17:51

uhh det kender jeg liidt for godt (= hvis det virkelig er slemt, lader jeg bar vær med at lave det..



det ender seriøst altid med jeg laver alle lektier i sidste øjeblik, fordi jeg ikke har kunne tage mig sammen ..



0
0
Svar på denne tråd
 
 ffgdfgfdgtdfg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 18:25

haha det kender jeg godt jeg strækker den altid så længe så muligt også selvom jeg ikke skal noget (;


feks. i aften skal lige have lavet afleveringsopgave i matematik døø hvor er det nedern.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 20:22

Det kender jeg alt for godt, og det hjælper ikke bare at slukke for alt, for så begynder jeg bare at tænke på andre ting. Og det er ikke kun med min lektier, det er også når jeg skal ha ridetøj på, i bad, og med så mange andre ting.



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 jklhljlk
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 20:34

Årh jo kender det alt for godt!

Lige nu sidder jeg faktisk også og burde lave lektier. Tændte computeren for at skrive noget på en opgave, men kom ikke meget længere end at logge på msn og åbne JHN...


Triiine

uden Titan :: men nu med Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:04

Ej, føler mig lidt udenfor her. Jeg har faktisk ingen problemer med at få det lavet - for når man bare laver det, sidder man ikke i herre lang tid og lavet en lille bitte smule, og så føler bagefter at man har lavet lektier heeele dagen.
Såå, lektierne frem og bare lav det, når man først er inde i 'rytmen', og har vænnet sig til at sådan er det, så er det rigtigt dejligt at man kan bruge sin dag på at lave noget sjovt istedet for at lave lektier hele dagen


The Emzelemselamseben
(;

0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:15

Kender det!!

Har haft en hel ferie til at få lavet alle mine lekier og afleveringer - har jeg fået lavet noget?! INTET!


- Sidder og kæmper med det nu... Eller.. Åbenbart ikke helt - jeg skriver jo her


- Så nu vil jeg videre. Årh


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Risti ox
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 14:18

Haha. om jeg kender det? JA! Men jeg plejer at sige til mig selv, først lektier også JHN. xD Så men sidder også her med en stil øvelse til mandag og engelsk til tirsdag. x( Og snart også blækregning! ARGHHH! Hader lektier. Men ender altid som den i klassen der siger: "Jesper? Kan vi ikke få flere engelsk lektier for?" xD Hvor de andre sidder og giver mig dræberblik. Hovsa.



Stald CaDo:


Mie T Jacobsen.

Stald CaDo´s Dakoda Ox 4338 & F.A Risti Ox 3330.

Ox Hingstedag 08 Www.123hjemmeside.dk/staldcado



0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 14:22

Emma(flossy): er du ikke bannet??


www.heste-nettet.dk/forum/18/921474/ 921474/




Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 18:10

Mie »Risti Ox«: hva hulan er du for en? xD
spørger du om i skal have flere lektier for?


jeg har nærmest aldrig lektier for, fordi jeg er mega hurtig, og jeg tror entelig bare det er held at der ikke er mega mange fejl i xD'

og den der med at lave det om natten, det er genialt! Men sofie mobber mig, og siger jeg er en nørd, når jeg laver matematik, fordi jeg ikke kan sove xD'


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 23:35

Det kaldes overspringshandlinger, det som de fleste laver i stedet for lektier ;) (Har vi snakket en del om i psykologitimerne).

Har selv tendens til at lave overspringshandlinger, som f.eks. logge på msn og skrive med folk (mister koncentrationen), besvare sms'er osv. Så for det meste, hvis det er en aflevering eller lektier, der SKAL laves nu og her, så lukker jeg msn ned, sætter mobilen på lydløs - ja isollerer mig fra omverdenen ;D

Det hjælper

Og så kan man f.eks. sige til sig selv: "Jeg skal have lavet mine lektier INDEN kl. 20, for der kommer der noget godt i tv'et" .. Og hvor er det bare en fantastisk følelse at slappe af foran tv'et o.lin. med GOD samvittighed.


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider