og nå jeg siger gamle er det ikke 2-3 år gamle billeder. men Gamle Gamle billeder 
den slette det hele ligefør så det bliver uden de vilde detaljer nu 
jeg sad og kiggede nogle gamle billeder igennem og fik lyst til at vise dem frem
så for første gang(tror jeg) får i set min første hest og lidt af hvad jeg lavede før jeg fik den 
og en lille update, jeg har fundet ud af at jeg kan få ny hest lidt tid for jeg troede. men nu ikke noget med at tro at der om et halvt år kommer et indlæg om ny hest, for det gør der ikke
det bliver først om nogle år, (desværre) men først skal jeg på skole i odense (er blevet optaget derinde
) også skal jeg arbejde + tage enkelte fag = intet tid til hest. og så skal der ligges en masse penge væk, for efter det er det planen at mig og min veninde tager et år ned på en farm i australien og arbejder
og først efter det kan der blive snak om ny hest 
min mor har også snakket om at flytte med til Viborg når jeg skal uddannes deroppe
af flere grunde, bla. er min far jo ikke så tit hjemme så vores hus er for stort. hverken mig eller min mor kan li at være alene for længe tid af gangen. dette er dog kun snak intil videre, men det er det der kommer til at gøre det muligt med ny hest eller ej 
nok snak nu til billeder .
og jeg beklager virkelig kvaliteten.
vi starter fra næsten starten.

Dengang jeg red på/i Svendborg rideklub. Mig, tabita, og min daværende ridelærer. nøøj jeg savner den pony(tabita) 
Sommer ridelejr , mange år siden. 

igen bare med fatter som trækker.

det er vel også en slags ridning
Disneyland samme sommer som rideljren 

så en sommer nogle år efter var vi på prærievognstur 
her rider jeg rundt på Uffe. 

igen

en Jul på Bornholm
min kusine ringede til hendes veninde, så tog de mig og hendes lillesøster med ud og ride, der hvor de selv havde redet. det var den bedste tur nogensinde tror jeg
banen, skoven, og stranden. alt dækket af fin sne 
mig i den hvide pony der vidst nok hed Gry. og min kusinens venindes søster der red på den anden pony som vidst nok hed Louise 

Sommer i Norge
mig og ponyen Prosit (mener jeg nok xD)
det var hos noget familie vi boede hos' veninde der havde heste hjemme 
Så springer vi et godt stykke frem i tiden, nemlig til hvor jeg skulle ud og prøve den hest der skulle være min første hest, Balder.

nøøj jeg savner den hest
igennem næsten et halvt år prøvede ejg den, og jeg kunne alt med den, og den dag ejg skulle have den hjem sparker den mig bevidstløs
det var ikke hans skydl og jeg fik kamelen hjem. men vi leverede den tilbage for den kunne slet ikke falde til. lige nogle billeder fra første prøvetur 

fååårk jeg var lille dengang 

den var 7 år men kunne ikke så meget, så galop anspringene lærte ejg den selv i de måneder jeg red på den hjemme hos ejeren
men undervisning havde vi prug for. men det fik vi jo desværre aldrig sammen 

hvor så det dog ud dengang


imens red jeg stadig elevheste på TÅR og her vandt jeg en springklasse på hesten sheik. den savner jeg også og han betød virkelig meget for mig
og hvor var jeg stolt af min rosette =Dog jeg kan huske mig og min veninde blev kørt direkte ud til Balder på weekend 
samtidig nærmede jeg mig dagen for ulykken og ingen billeder det næste lange stykke tid.
Livet gik videre, dog lidt tid uden ridning men med hjernerystelse og rideskræk
inden jeg fandt Bob
den lille fede pony som jeg ikke kunne finde ud af at ride. men have ham ville jeg altså 
jeg har desværre ikke billeder fra den første uge jeg havde ham (bakkegård ridelejr) men jeg ha da et fra vores første stævne, der havde jeg haft ham i et par måneder 

se lige det bette spring bag os
jeg kan ikke huske om jeg blev nummer 1 eller 2, men jeg kan huske jeg ville have vundet den næste klasse hvis jeg havde husket at hilse på dommerne(jeg blev disket men jeg så os som vindere alligevel
)
jeg startede en masse elevstævner på Bob(dog en masse uden billedr xD) det var aldrig uden placering og nøj hvor var jeg glad for mine lille tykke hoppebold 

nummer 2, igen i minispring xD

jeg havde vidst haft ham i næsten et år .

her har jeg ejet æslet i ca et år, næsten lige vendt hjem fra vores 2. og sidste ridelejr sammen. lige en dejlig sommeraften hvor de sidste billeder på engangskameraet skulle fyres af 

og hvor kunne jeg dog bare ikke ride 
en sommer kastede vi os ud i dressur lc2. klubstævne. klubstævnerne gik altid dårligt, og dressur equipage blev vi aldrig 

haha ^flyvefødder 

som sagt blev vi aldrig et dressur team
men vi hyggede os : D
men det var nu på Springbanen vi lagde de andre ned 
så er der desværre ikke fere billede på den her computer, eller på nettet. men jeg kan da fortælle at bob en vinter blev syg. han var syg on off (dog mest on) i næsten 1½ år. og stof med 3 ben i graven. jeg ville give ham den sidste chance og han blev flyttet. det hjalp og ponyen blev overaskende hurtigt rask. men efter den kom jeg aldrig 100% tilbage i sadlen på ham. det begyndte at kunne ses på mine ben jeg havde haft i et godt stykke tid, og jeg mistede interessen for ham pga af størelsen , hans temperament, og at jeg havde redet ham så mange år 
ponyen er snart solgt også kommer der et indlæg med alle de billeder jeg har fra vores tid sammen 
Har i nogle gamle billeder med en lille historie at vise frem ? =D
fortsat god dag, og når i nu er her så smid da lige en kommentar 