Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 En masse gamle ridebilleder =)
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:31

og nå jeg siger gamle er det ikke 2-3 år gamle billeder. men Gamle Gamle billeder ;D


den slette det hele ligefør så det bliver uden de vilde detaljer nu


jeg sad og kiggede nogle gamle billeder igennem og fik lyst til at vise dem frem :) så for første gang(tror jeg) får i set min første hest og lidt af hvad jeg lavede før jeg fik den :)

og en lille update, jeg har fundet ud af at jeg kan få ny hest lidt tid for jeg troede. men nu ikke noget med at tro at der om et halvt år kommer et indlæg om ny hest, for det gør der ikke ;) det bliver først om nogle år, (desværre) men først skal jeg på skole i odense (er blevet optaget derinde :D) også skal jeg arbejde + tage enkelte fag = intet tid til hest. og så skal der ligges en masse penge væk, for efter det er det planen at mig og min veninde tager et år ned på en farm i australien og arbejder :) og først efter det kan der blive snak om ny hest

min mor har også snakket om at flytte med til Viborg når jeg skal uddannes deroppe :) af flere grunde, bla. er min far jo ikke så tit hjemme så vores hus er for stort. hverken mig eller min mor kan li at være alene for længe tid af gangen. dette er dog kun snak intil videre, men det er det der kommer til at gøre det muligt med ny hest eller ej :)

nok snak nu til billeder .
og jeg beklager virkelig kvaliteten.
vi starter fra næsten starten.


Dengang jeg red på/i Svendborg rideklub. Mig, tabita, og min daværende ridelærer. nøøj jeg savner den pony(tabita) ;D
Sommer ridelejr , mange år siden.


igen bare med fatter som trækker.

det er vel også en slags ridning ;D Disneyland samme sommer som rideljren :)

så en sommer nogle år efter var vi på prærievognstur :D
her rider jeg rundt på Uffe. :)


igen


en Jul på Bornholm :) min kusine ringede til hendes veninde, så tog de mig og hendes lillesøster med ud og ride, der hvor de selv havde redet. det var den bedste tur nogensinde tror jeg :) banen, skoven, og stranden. alt dækket af fin sne :D
mig i den hvide pony der vidst nok hed Gry. og min kusinens venindes søster der red på den anden pony som vidst nok hed Louise


Sommer i Norge ;D mig og ponyen Prosit (mener jeg nok xD)

det var hos noget familie vi boede hos' veninde der havde heste hjemme :D


Så springer vi et godt stykke frem i tiden, nemlig til hvor jeg skulle ud og prøve den hest der skulle være min første hest, Balder.

nøøj jeg savner den hest ;D igennem næsten et halvt år prøvede ejg den, og jeg kunne alt med den, og den dag ejg skulle have den hjem sparker den mig bevidstløs det var ikke hans skydl og jeg fik kamelen hjem. men vi leverede den tilbage for den kunne slet ikke falde til. lige nogle billeder fra første prøvetur :D

fååårk jeg var lille dengang ;D

den var 7 år men kunne ikke så meget, så galop anspringene lærte ejg den selv i de måneder jeg red på den hjemme hos ejeren :) men undervisning havde vi prug for. men det fik vi jo desværre aldrig sammen


hvor så det dog ud dengang

imens red jeg stadig elevheste på TÅR og her vandt jeg en springklasse på hesten sheik. den savner jeg også og han betød virkelig meget for mig :) og hvor var jeg stolt af min rosette =Dog jeg kan huske mig og min veninde blev kørt direkte ud til Balder på weekend :D


samtidig nærmede jeg mig dagen for ulykken og ingen billeder det næste lange stykke tid.


Livet gik videre, dog lidt tid uden ridning men med hjernerystelse og rideskræk
inden jeg fandt Bob ;D den lille fede pony som jeg ikke kunne finde ud af at ride. men have ham ville jeg altså ;D
jeg har desværre ikke billeder fra den første uge jeg havde ham (bakkegård ridelejr) men jeg ha da et fra vores første stævne, der havde jeg haft ham i et par måneder :)

se lige det bette spring bag os ;D jeg kan ikke huske om jeg blev nummer 1 eller 2, men jeg kan huske jeg ville have vundet den næste klasse hvis jeg havde husket at hilse på dommerne(jeg blev disket men jeg så os som vindere alligevel ;D)


jeg startede en masse elevstævner på Bob(dog en masse uden billedr xD) det var aldrig uden placering og nøj hvor var jeg glad for mine lille tykke hoppebold :D

nummer 2, igen i minispring xD


jeg havde vidst haft ham i næsten et år .

her har jeg ejet æslet i ca et år, næsten lige vendt hjem fra vores 2. og sidste ridelejr sammen. lige en dejlig sommeraften hvor de sidste billeder på engangskameraet skulle fyres af :)

og hvor kunne jeg dog bare ikke ride

en sommer kastede vi os ud i dressur lc2. klubstævne. klubstævnerne gik altid dårligt, og dressur equipage blev vi aldrig ;D


haha ^flyvefødder :D



som sagt blev vi aldrig et dressur team men vi hyggede os : D
men det var nu på Springbanen vi lagde de andre ned ;D

så er der desværre ikke fere billede på den her computer, eller på nettet. men jeg kan da fortælle at bob en vinter blev syg. han var syg on off (dog mest on) i næsten 1½ år. og stof med 3 ben i graven. jeg ville give ham den sidste chance og han blev flyttet. det hjalp og ponyen blev overaskende hurtigt rask. men efter den kom jeg aldrig 100% tilbage i sadlen på ham. det begyndte at kunne ses på mine ben jeg havde haft i et godt stykke tid, og jeg mistede interessen for ham pga af størelsen , hans temperament, og at jeg havde redet ham så mange år :)
ponyen er snart solgt også kommer der et indlæg med alle de billeder jeg har fra vores tid sammen ;D

Har i nogle gamle billeder med en lille historie at vise frem ? =D

fortsat god dag, og når i nu er her så smid da lige en kommentar




» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 fmhjig
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:38

fandt lige nogle billeder på min præs.


klubstævne

tror måske det er ligeefter han blev syg

ridelejr nummer 2 :)

igen


^første dressur på bobo nogensinde som jeg vandt B-)


og skynder mig lige at sige at mens bob var syg, red jeg på en pony der hed Calle som jeg desværre ikke fik noget billede af

men når man skulle springe så løb den bare, intet at gøre andet end at håbe på den stoppede når den var færdig med at springe xD
men vi blev da nummer 2 i vores første og eneste stævne. en lille springklasse. og nummer 1 var en stor hest så jeg var godt tilfreds ;D




» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 nananna
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:38

HAHAHAHAHAHAHAHAH xD Du er sååå lækker som blondine <3333 ;D ;D ;D ;D


Balder ser mega sød ud og Båårb er bare så hååt ;D


Men du må IKKE flytte til Viborg



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:40


HAHHAHAHHAHHAH, jeg elsker det billede B-)



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:44

Bølle : wiie hvor er du sød ;D

havde egentlig set balder billederne der du var her?

men ja ;D


det bliver jeg nødt til


ja det ved ejg godt du gør xD
OG HANNAH IS <333333<<3333333



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:46

Nuuuurh hvor er du sød :-D :-D ;D Blondi Lulu!! ;D


Og hvor lyder det igen igen fedt det med Odense, Australien og Viborg (og så bliver du Jyde 8D )...



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 bøølløøh
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:48

Jeg er altid sød B-)


Jeg har ikke set noget Balder-billeder, jeg så slet ingen billeder ö



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 pokojiujhuhyg
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:48

Tanjaa: SHHHHHH xD jeg var IKKE sød okay ? ;D

jaah =D
nej : o jeg bliver aldrig jyde murhahahahahah xD



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygygt
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:49

Bølle : ja B-)


sygt : o



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 16:21

Åååårh nogle herlige billeder alligevel - du var blodine ;D Hahaha. Og du har været fjordheste rytter, nananaaan. Haha, nej det er et herlig indlæg det her xD


Det kunen være så herligt hvis du flyttede til Viborg og fik pony, det synes jeg du skal gøre :D


Hahahahahaha, dit ansigt xDxD


- Nåeh, men held og lykke med det hele, husk at holde os opdateret : D



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 16:27

lagkage : nej det siger du vel ikke jeg var (remember ? )


nu mobber du mig sikkert resten af livet xD
ja det var jeg ;D jeg savner Balder : D


ja det sjovt med så gamle billeder 8D


ja det syntes jeg også :D jeg vil have en lille Rararber hest ;D så bliver vi The RabarberTeam xD


hahahah det skrev bølle også på msn xD det med ansigtet xD


mange tak =D
og selvfølgelig ;D

og i skal nok også få billeder af både odense fagskole, australien og hvor jeg så end flytter hen ;D selvom jeg er på den anden side af jorden almost, så er jhn jo aldrig langt væk ;D



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 17:23

ej hvor sjovt sådan at se billeder gennem din ridetid :) det ser ud som om at det har været nogle dejlige heste du har redet på gennem tiderne :)


men altså.....:

^dig på den hvide pony? nå okay, for den anden er jo brun?


og så ville jeg altså gerne vide hvad det er for en ulykke du taler om? :/


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 lksæal
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 17:26

Kær fjordhest og bob er sej d:


Træls med ulykken /:



Marie

&

Felix Albæk

Tild. med Ceres Mørk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhdhssdhfhfds
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 17:46

FIONA : hvad hedder de hvide ponyer for den til højre ligner bare så meget Lady


>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 17:49

Liv »Lady Nanna«: altså undskyld, hvor satan skulle jeg vide det fra?


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 3454654
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 17:57

Nåår, hvor du sød!


Jeg var på prærievogntur sidste år. min venindes familie var der også og de havde uffe som hest i den uge ..


Så ham har jeg også redet på. Så han må godt nok være gammel!


ι∂α

- med skønheden Laron :P



0
0
Svar på denne tråd
 
 jajajajajja
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 19:59

Århh hvor er de billeder søde





Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtf
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 20:52

Marie : taak :D
ja, jeg troede helt seriøst jeg skulle dø, og jeg kan stadig se det for mig :/


Fionabona: nej hov jeg mener med den hvide jakke er mig xD

men ja syntes også det var sjovt at se det hele igen :D

Balder sparkede mig i brystkassen så jeg besvimede og fløj 2-3 meter ud i luften og ramte med hovedet på en fast forhindring midt på banen. hvis han havde haft sko på havde det slået mig ihjæl. og havde højst sandsynligt knust alle mine tænder uden min bøjle.


Ida : shhhhh jeg ik sød xD

ej hvor sjovt ,, ja han må være godt oppe i årene


Emilie : tak ;D


Liv : mener den jeg red på hed Gry og den anden Louise :)



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:14

Årh, nogle hyggelige billeder. Super dejlige heste!

Hvad skete der så, da du var faldet af? :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyhyg
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:19

emma : ja ikke ;D tak : D


jeg faldt ikke af. min veninde skulle hjælpe mig op. så blev den bange for nogle kasser og vendte rundt.



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 mi lra
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:19

Bob er bare sååååååååå fin :) dejlige & hyggelige billeder.


spændende med odense, australien & viborg søde q:



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtf
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:23

Fredu : taak søde =D
jaah ;D det bliver spændende : D



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:27

Hvor er du nuttet :D Haha søde



x Catrine & Zasha x

Fordi vi kan ALT



0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:28

Zalle : ej søde , shhhhh jeg ik nuttet xD lille grim unge jeg var B-)



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 22:30

pirat: nååå så forstår jeg det bedre :D

ejnejnejnej gud hvor forfærdeligt! det var da virkelig voldsomt :/


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhgfghgh
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 22:42

Fiona : det er det med at blive irriteret når den lige har slettet det hele tror jeg xD


det var det også :|

jeg er så bange for at blive sparket igen. kan stadig se hoven komme imod mig i slowmotion.
så jeg er blevet ret bange for baghove hvis de bare spjætter en lille smule, eller ikke løfter med det samme. og jeg står fuldstændig af hvis de begynder at hoppe rundt eller tænde sig mens jeg trækker med dem.



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 22:55

Men hvad skete der så, da du "vågnede"?

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfhgdfgb
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:05

jeg kunne se en mand komme løbende fra folden (han var derinde) men alt var tåget. jeg kunne høre min veninde hun skreg men nåede ikke at se hun løb hjem til ejeren for at sige det til mine forældre. manden satte mig ind i hans bil og kørte fuldfart ned til ejeren og mine forældre. mine forældre var allerede kommer ud af huset og løb hen til bilen. jeg var ekstremt svimmel og træt.

jeg blev omgående kørt på sygehuset. men jeg måtte ikke lukke øjnene og havde bare den der lad mig sove fornemmelse. (man må ikke lade en person lukke øjnene hvis de har været besvimet) jeg bliver undersøgt og kan se rigtigt igen. vi kommer tilbage til ejeren hvor vi skal have lesset Balder (det var den da jeg skulle have ham hjem) vi køre så. jeg ligger på bagsædet med hovedet på min mor så hun kunne holde øje med mig. vi får hesten af men orker slet ikke at se det så jeg bliver liggende i bilen. jeg kan så ikke huske om det var den dag eller dagen efter jeg så var oppe og sige hej til ham, men jeg bliver ihvertfald max dårlig og går ned til bilen og når lige at stikke hovedet ud og brække mig på gårdspladsen. også de følgene dage var det ligge ned i helt mørkt rum, uden tv, lys, eller læsning.



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:08

Åh, hvor uhyggeligt. :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygt
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:11

Emma : tjaeh, jeg mærkede ikke rigtig noget for jeg var helt væk. jeg mærkede intet da jeg blev sparket andet end at jeg bare mistedet alt luft. det var værst bagefter .. det kunne ses, jeg havde et hovaftryk midt på brystet. og den gjorde ondt !



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:32

pirat: arg neder


puha, det lyder virkelig ikke rart, kan godt forestille mig det. ej hvor trist at det er blevet sådan :/


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 vhbgfhfghfg
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:46

fiona : meget :L

det er bla. en af grundende til jeg var nødt til at sælge Perle (ved ik om du var herinde da jeg havde hende) men min gamle hest ihvertfad. vi passede slet ikke sammen for vi havde begge 2 ret godt med temperement, hun var ung og havde sige egne ideer. jeg blev bange og hun fik magten



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:50

pirat: nej har desværre aldrig "set" perle herinde eller hvad man nu skal sige...

ej hvor trist, det er jeg ked af at høre :/


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:11

fiona : så skal du da lige have et billede af kamelen ;)


^det er første dag uden chambon, derfor hun går som en onvendt banan xD


men ej, der lå en del mere i det end det. bla min ryg. men man kan sige hvis hun havde være hesten så var nok fortsat med ridningen på trods af min ryg.



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:14

pirat: ej hvor ser hun fin ud :) af en eller anden grund havde jeg forestillet mig hun var skimmel så det er herrer mystisk at hun pludselig er brun


okay. ja du har en masse rygproblemer ikke?


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:17

Fiona : mange tak ;D det var hun også, - når jeg ellers kunne finde ud af at ride hende

haha det kunne jeg godt forstille mig ;D gjorde det samme med min venindes pony før jeg så den engang xD


jo :z det ret så nedern.. men der har ikke været noget længe så jeg vil 100% igang med ridningen igen =)



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:20

pirat: hehe :b

jaer nemlig, jeg blev sådan helt: "hvad???!?" altså


det er jo super når du kommer igang igen :) jeg har læst det du har skrevet oppe i toppen af indlægget med australien osv.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgfhghg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:35

fiona : præcis ;D
ja jeg glæder mig ihvertfald : D
også til australien, jeg skal snakke med en fra min mors klasse, han har været afsted, så skal vi se om vi kan få et hestejob der hvor han var ;D



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:39

pirat: det kan jeg godt forstå (:

ja det bliver da super spændende med det der i australien! et hestejob i australien, det er da helt vildt fedt :) det ville jeg i hvert fald herrer gerne...


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:42

fiona : og som jeg også skrev til en anden længere oppe skal jeg nok tage en masse billeder til jer (hvis vi stadig er herinde til den tid xD)
men tror også det bliver spændende,, det værste er bare dyrerne xD jeg hader edderkopper og slanger xD




» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:57

pirat: selvfølgelig det SKAL du og det er vi da! (jeg er i hvert fald ) ja det er selvfølgelig rigtig med dyrerne, men farlige dyr kan du jo finde alle steder har selv en slags fobi så for slanger sååååå... jeg ved hvad du mener!


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 cbgdhdb
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 01:08

haha jeg kommer heller aldrig ud herfra tror jeg ;D
nej på/i new zealand er der ikke sådan nogle klamme dyr ;D



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhhfdsdshfshfd
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 10:33

FIONA: SOrry jeg troede det var dig og hende der red de to heste


>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 11:12

Liv : HAHA (Y) ;D



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 11:12

pirat: hehe, heller ikke jeg :D

er der ikke? så må jeg flytte til new zealand ;)


Liv »Lady Nanna«: nå okay, det er iorden :)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 11:14

haha præcis ;D



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:24

Du er jo lyshåret



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygyg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:54

Chela : ja



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider