Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvor går I i byen henne ? (KBH)
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 13:31

Ja, som overskriften siger, hvor går I i byen i København ?

- I må meget lige skrive hvor gamel I er, eller hvor gammel man skal være for at komme ind.


Gerne også fortælle lidt om stedet..


Skrevet af Sofie

Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt?

Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3

Grey's Anatomy, elsker den serie ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhuyhgy
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:46

Wessels kro (Y) ;D


jeg er 16 og aner ik hvor gammel man skal være for at komme ind xD men jeg kom da ind xD



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:56

Whiteroom (eller, 9 som det vidst hedder nu?)..



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 17:56

Tager vi helt ind til byen så er det som regel Glory eller Laurits Betjent.




Mvh. Rikke med

Albinoni Ibi Light Camare


Årets JHN springrytter for hest 2007


En stjerne er taget fra mig,

men vil altid være i mit hjerte



0
0
Svar på denne tråd
 
 hdfhdffhdhfdhfd
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 18:18

Det må blive Rub a Dub Sundays, et skummelt sted hvor de spiller reggae - Total nice!


Eller alle steder, hvor der er reggae/dancehall. Det er mere events end specielle steder. Eller jo, der er masser på Christiania.


Aldersgrænsen går jeg ud fra er 18 år.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 11:43

Støberiet, Christiania og Folkets hus. ;D


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 ************
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:45

La Hacienta, The Dance Floor (Også kaldet IN)

A Bar (Kun været en enkel gang)

Celcius , eller Okay som det hedder om fredagen..


Yndlingsstedet er klart IN :b



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalla
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:39

Primært Club Faust.. Ellers The Rock / Tex.. Stengade kan også gå.. Og har været en enkelt gang på Blender ,sikkert ikke den sidste ^^


ved ikke med min.alder, men vil tro den er 18.. Dog ikke alle steder de tjekker..




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 party :P
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 23:11

Staden, folketshus, stengade, the rock og så noget..


Ellers render jeg bare rundt på gaden, eller der hvor torsdagsdemo nu ender ;)


Jeg er 18, de fleste af de steder jeg kommer er åben for alle :)


På rocken må alle komme ind, hvis der er koncert, men man skal være 18 for at købe og drikke alkohol.. På Tex skal man være 18 for at komme ind..


-Veo

Stald Nordlund www.LeoGio.dk

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

Venter føl efter:

Coco & Lillevangs Gigant og

Ljufá & Spoi fra Tyvekrogen

.

*Ungeren 69 lever stadig*

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 09:03

Jeg er sjældent det samme sted flere weekender i træk - vi går bare ind, hvor vi lige synes der festligt ud.


Ved ikke med aldergrænser - er 21, så kommer ind hvor jeg vil.



Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 16:34

Tager på IN <3 Sammen med Cecilie(Chaos) :P


Elsker Min Pruhbasse


<3 Kasino <3


Du Er Den Bedste <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 15:52

jeg er kun i KBH for koncerternes skyld så det er mest Vega.


Be completely fake it's the new fucking trend.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejehj
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 17:43

Kom lige i tanke om, at Culturebox er et besøg værd. Ved dog ikke hvor gammel man skal være.



Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 18:55

jeg går ikke i byen er kun 12 !!


PONYFREAK

♥Muzze du er alt♥

du kan ikke beskrives med ord

♥!Muzze Min hyggepony!♥


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider