Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Efterskole med hestelinie?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 09:53

Heej ænder..


Ja jeg er begyndt at overveje om jeg skal ta på efterskole med Nelly(ponyen).


Har/går/skal du på efterskole?

-hvis var den så god?

-evt Link?



Jeg vil helst på efterskole på sjælland, ellers så bare ikke så langt fra vest-sjælland .


Håber i kan hjælpe lidt..

-fortæl oss gerne lidt om hvordan dit ophold var! .


Tak .



Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 efterskole
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 12:34

Jeg skal have Sasha med på Lundby efterskole her til august (:


Link: www.lundbyefterskole.dk/ Default.asp?ID=121




Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhavets efterskole.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 12:45

Jeg gik der sidste år, der hed det godt nok rudkøbing eftsrskole . men jeg kan kun anbefale . det koster 1000 kroner mere om måneder a ha' hest med . der er dejligt store folde, og der bliver fodret og lukket ind og ud fra fold, da alle lukker ind og ud på skift på ridelinien .

oehav.dk/viewpage.php?page_id=27


det billed a en som muger ud er mig ;)

men jeg har haft en veninde og en ven som begge har gået på lundby og har kun hørt godt om den .


Eva&Jörp
Team Korshøje Crew


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaa
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:16

Jeg har gået på Ranum Efterskole i 2 år.

www.ranumefterskole.dk


Fantastisk god efterskole, virkeligt det bedste jeg har gjort i mit liv :D

Det kan du båede have egen hest med, og få halvpart.


» Camilla Maria «

>> INTET er umuligt for den der har viljen i hjertet <<


Just like to stand-up <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 ane ane ane
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:32

altså den efterskole jeg gik på var ikke ligfrem på sjælland, meen der var faktisk relativt mange fra sjælland..


meen Aalestrup Naturefterskole vil jeg klart anbefales..


www.naturefterskolen.dk


www.hestelinien.dk



Heidi
og
Landtine

-søg og du skal finde-

jeg har fundet <3

Elsker dig
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfghjlæ
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 22:13

Jeg skal godt nok i nordjylland .. den hedder vittrupefterskole :D

www.vittrupefterskole.dk


- Skrev Malene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfghffgh
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 22:15

der er en der hedder vestbirk tror je det er, men den er vidst i nordjylland xD



» RabarberMuffin B-)


Some Day I'll Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


ª ¨ §


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 12:53
Lige en tilføjelse til oo2-pirat. Så ligger vestbirk efterskole mellem Horsens og Vejle. Hvor man skal betale opstaldning til hesten, på rideskolen der ligger ved siden af. Dvs. man har ikke hesten på skolen hvor man bor, men på rideskolen ved siden af.


Jeg har gået på Svankjær ungdomsskole på Thy, og jeg vil aldrig kunne anbefale nogle at tage derop, med deres hest. Jeg ved ikke hvordan undervisningen er nu, da der er kommet ny underviser. Da der var så mange der brokkede sig over den ridelærer der var der, da jeg var der. Så han har kun springningen nu.

Så gik jeg på Rens ungdomsskole, der ligger helt nede ved grænsen til Tyskland. mellem Tinglev og Tønder. Den kan heller ikke anbefales. Dressurlæreren kan ikke undervise ryttere der kan lidt mere end bare at ride rundt og save hesten i munden. Og hun havde den indstilling at hestene kun havde brug for højest 2 timer på folden om dagen. Men Springundervisningen var SUPER god, og blev foretaget af en tysk berider, (y) til ham.


.... Begge steder blev min hest totalt kuller i hovedet, af alle de mennesker der kom dernede hele tiden. Der var aldrig ro til dem, andet end om aftenen. Jeg havde en hest der til sidst valgte at stejle i stedet for at trippe frem og tilbage.

»Lasse's Chelle«

¬ Vestergaards In-zeit, Tico, Calypso & Tulle !

Linka R.I.P

Ingen mennesker er ens og uden fejl,

For så ville verden være kedelig at leve i.

Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,
så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 13:06

Som malenekrusen siger - www.vittrupefterskole.dk - jeg gik der sidste år - kanont sted!!


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 13:10

Jeg kender ikke nogen på Sjælland men jeg skal gå på Ladelund efterskole.


-Skrev Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
 alalallal
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:41

Brøderup Ungdomsskole, ligger syd for næstved, ved præstø.

www.b-u.dk


Skøn skole!!


Men megalange ventelister..




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
  :D . hejhej
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:22

Tak ..


Jer der har været på efterskole med hestelinje ,

kan i ikke forklare en anmindelig da på en efterskole? , altså hva i laver en hverdag på efterskolen :)



Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdsf
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:25

Yes, Brøderup Ungdomsskole kan KUN anbefaldes. Jeg går der nu, og har hest med. Det er bare Danmarks bedste efterskole. Det koster 1200 om månedet. Det er kæmpe sommerfolde, ridehus på 20*40, dressurbane på 20*40 og stor springbane. Du kan vælge dressur eller spring som linjefag, med undervisning fra John Hvalsø Soul. Så kan du også vælge dig på Voltigering som er et valgfag. Udover det har skolen så utrolig mange andre ting at byde på. Men det er rigtig der er utrolig langeventeliste. Men hvis det er noget. Så skriv dig heller på. Min årgang 07/08 har fået en del ind i løbet af året. Sådan er det jo. Men der er end stor change for at du kommer ind på et tidspunkt. Du kan jo besøge deres hjemmeside.

www.b-u.dk




<3Caroline og Star<3

Rid Pinto


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalallaa
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:54

Caroline: Ridehallen er da 20*60 , så vidt jeg husker og kan regne ud?


Men ellers er jeg enig i alt du skrive :)


Gik der selv i 05/06. Havde ikke hest med selv, men red på skolens. Og kendte jo så selvf. dem der havde hest med.




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider