|
|
| Brande c-stævne imorgen? |
|
|
Hejsa. Ja, er der nogle herinde fra som kommer til Brande og starter imorgen? Skal ikke selv ride da jeg jo er for gammel til pony og er stoppet med at ride, men tager med en af pigerne fra rideskolen. min gamle pony Chemin De Royal skal starte der har ikke set ham siden jeg solgte ham for snart et år siden. årh hvor jeg glæder mig  Men mit spørgsmål, er der nogle herinde fra der kommer og starter eller bare kigger?
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| stævne |
| Forfatter:  |
Høj »Lomomba og Mr Mago« |
| Dato:  |
22-02-2008 19:57 |
|
Det er jo hjemmebane, så selvfølgelig kommer jeg og kan se at jeg skal starte imod Line og Chemin i både ULA og LA 
M.V.H. Høj & Lomomba 8D (Hedder Louise ;b)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nej, jeg kommer heller ikke.. Hvor ligger Brande henne i dette kæmpe giga land? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jeg skal ride LB, LA på Silver Jawos. Simone skal ride LA,MB på Teckla 
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Jeps, jeg skal også ride Ula og la Har tit set Chemin til stævner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsgdsg |
|
|
(: Så ses vi nok i morgen :b Kom og sig hej  Har nok en sort Team Jensen jakke på 
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| srgterter |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
23-02-2008 23:31 |
|
Årh ha, har sku dårlige minder fra brande psyko bund de havde der dengang ejg red pony, ved ikke hvordan den er nu. Husk og skriv hvordan det går emd chemin skat 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsfsfs |
|
|
Hvorofr snakker jeg sjooovt? haha Pernilleskaaat: du ved hvordan det er gået skat :b @!#$ det var dejligt at se ham igen 
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Er det ikke fynsk?  Det lød ihvertfald lidt sjovt. Det var os der holdte lige ved siden af jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xczczcxzc |
|
|
kommer jo fra fyyyyn haha. nok derfor (: Nåårh cool.
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
ja ser du, det tænkte jeg nok  Men det gik da fint for Chemin, gjorde det ikke? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjgfgkfkhfk |
| Forfatter:  |
Mia Juhl *Mailunds Apache* |
| Dato:  |
25-02-2008 10:51 |
|
SÅDAN NADJA! Juliiiie snakker nemlig viiiiildt sjovt! <33 
Mailunds Apache 100 % dressurrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
haha,;D Jo, det gik vist okay. Han har lige stået stille så de skal lige igang igen (: Men det var i hvert fald dejligt at se ham igen. Miabebs: nu lukker du bare liiige bare fordi i alle sammen er jyder man! :b det er fandme da jer der snakker sjovt! 
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ftuhjfgjfgj |
| Forfatter:  |
Mia Juhl *Mailunds Apache* |
| Dato:  |
25-02-2008 18:35 |
|
Mailunds Apache 100 % dressurrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|