Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Brande c-stævne imorgen?
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 19:38

Hejsa.


Ja, er der nogle herinde fra som kommer til Brande og starter imorgen?

Skal ikke selv ride da jeg jo er for gammel til pony og er stoppet med at ride, men tager med en af pigerne fra rideskolen.


min gamle pony Chemin De Royal skal starte der har ikke set ham siden jeg solgte ham for snart et år siden. årh hvor jeg glæder mig


Men mit spørgsmål, er der nogle herinde fra der kommer og starter eller bare kigger?


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 19:42

Nej, desværre. Det er alt for langt væk! ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 stævne
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 19:57

Det er jo hjemmebane, så selvfølgelig kommer jeg og kan se at jeg skal starte imod Line og Chemin i både ULA og LA


M.V.H.

Høj & Lomomba 8D


(Hedder Louise ;b)


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 20:02

Nej, jeg kommer heller ikke..

Hvor ligger Brande henne i dette kæmpe giga land? :P



//Regitze

Desirée sælges, stor dressur hest søges!

Billetter til Hingstekårring sælges!

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 21:08

Jeg skal ride LB, LA på Silver Jawos.


Simone skal ride LA,MB på Teckla



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 22:10

Jeps, jeg skal også ride Ula og la :D Har tit set Chemin til stævner ;)





Nadia Dahl


Lækker kat I pony til salg

www.heste-nettet.dk/lodge/83840/ hest/124632/

0
0
Svar på denne tråd
 
 dgsgdsg
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 23:04

(:

Så ses vi nok i morgen :b

Kom og sig hej ;D

Har nok en sort Team Jensen jakke på ;)


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 19:00

Jamen jeg så da jer allesammen ;)

Du snakker sjovt Julie :D





Nadia Dahl


Lækker kat I pony til salg

www.heste-nettet.dk/lodge/83840/ hest/124632/

0
0
Svar på denne tråd
 
 srgterter
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:31

Årh ha, har sku dårlige minder fra brande :P psyko bund de havde der dengang ejg red pony, ved ikke hvordan den er nu.


Husk og skriv hvordan det går emd chemin skat :D




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsfsfs
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:47

Hvorofr snakker jeg sjooovt? haha


Pernilleskaaat: du ved hvordan det er gået skat :b @!#$ det var dejligt at se ham igen


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:28

Er det ikke fynsk? :P
Det lød ihvertfald lidt sjovt. Det var os der holdte lige ved siden af jer ;)





Nadia Dahl


Lækker kat I pony til salg

www.heste-nettet.dk/lodge/83840/ hest/124632/

0
0
Svar på denne tråd
 
 xczczcxzc
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 23:08

kommer jo fra fyyyyn :P haha. nok derfor (:


Nåårh ;D cool.


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 23:10

ja ser du, det tænkte jeg nok ;D
Men det gik da fint for Chemin, gjorde det ikke? (;





Nadia Dahl


Lækker kat I pony til salg

www.heste-nettet.dk/lodge/83840/ hest/124632/

0
0
Svar på denne tråd
 
 fjgfgkfkhfk
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 10:51

SÅDAN NADJA! Juliiiie snakker nemlig viiiiildt sjovt! <33



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 12:59

haha,;D

Jo, det gik vist okay. Han har lige stået stille så de skal lige igang igen (: Men det var i hvert fald dejligt at se ham igen.


Miabebs: nu lukker du bare liiige ;D bare fordi i alle sammen er jyder man! :b det er fandme da jer der snakker sjovt! :D


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 ftuhjfgjfgj
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 18:35

Så så, nu klapper du lige hesten <3 Bare fordi vi jyder er i overtal, hvad er der nu galt i det? Vi snakker i det mindste ikke som jer! Hah


Eij, LOOOVE IT. DU SNAKKER FEDT MUS <3 Meeeen en smule sært .. *S*




Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider