Hejsa ænder.
I dag var jeg nede og ride Fætte og tog lidt billeder og film bagefter:

Fætte traver. Pisse dårlig kvalitet, ved det.

I profil.

Skråt forfra 

I fuld figur. Og nej, hans bøsseunderlag og bandager skal IKKE mobbes for så begynder han bare og græde 
Og video!
Han gik supergodt i dag, normalt plejer han at begynde og lave pjat efter en 20 minutters tid fordi han ikke gider mere, men min træner havde været en tur på ham i mandags og det kan tydeligt mærkes! Nu har jeg sød hest 
Kan også allerede mærke at vores undervisning har hjulpet, nu går han meget mere frem til tøjlen og bærer sig selv så man ikke har 117 kg i hver hånd, så det er dejligt. Og i dag sad jeg nedsidning i sammenlagt 20 min. tror jeg, det er rekord! 
Nå, men ved at videoen er virkelig dårlig, men har lige lært at konvertere det så jeg kan bruge det i moviemaker, så bær over med mig 
Fortsat god aften.