Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder og opd. om Fættemusen
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:17

Hejsa ænder.


I dag var jeg nede og ride Fætte og tog lidt billeder og film bagefter:


Fætte traver. Pisse dårlig kvalitet, ved det.


I profil.


Skråt forfra :-P


I fuld figur. Og nej, hans bøsseunderlag og bandager skal IKKE mobbes for så begynder han bare og græde :-P


Og video!


Han gik supergodt i dag, normalt plejer han at begynde og lave pjat efter en 20 minutters tid fordi han ikke gider mere, men min træner havde været en tur på ham i mandags og det kan tydeligt mærkes! Nu har jeg sød hest :-D


Kan også allerede mærke at vores undervisning har hjulpet, nu går han meget mere frem til tøjlen og bærer sig selv så man ikke har 117 kg i hver hånd, så det er dejligt. Og i dag sad jeg nedsidning i sammenlagt 20 min. tror jeg, det er rekord! :-P


Nå, men ved at videoen er virkelig dårlig, men har lige lært at konvertere det så jeg kan bruge det i moviemaker, så bær over med mig ;-D


Fortsat god aften.



Mvh. Rikke med

Albinoni Ibi Light Camare


Årets JHN springrytter for hest 2007


En stjerne er taget fra mig,

men vil altid være i mit hjerte



0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder og opd. om Fættemusen
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:23

han er fin : D kan du hjælpe mig med at lave en film? :P

hvorfor er du ikk på mzn? :P hva ska du på fredaG? :D


Sabrina & Feykir

nu også med Malte

akademisk ridekunst

"skridten lever af sving!"


springsadel sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 21:14

Nurh, han er bare sååå fin <3


I skal nok blive et super'super team jer to!

(Og der er ikke noget bøsset ved rødt udstyr til en vallak )



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 tazran
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 21:15

han er fiin : D sys ik det er bøsseagtigt hans underlag <3


» emmaborum :i

0
0
Svar på denne tråd
 
 78797979
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 21:17

Hvorfor køber du dig ikke et lyserødt underlag med lilla blomster og putter en sløjfe i hans pandelok nu når du er igang

Haha, pjat til side ;D

Han ser altså bare dejlig ud ham Fætter-dyret ;D Bliver sjovt at følge jer !



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 21:19

Emma - Hehe, det er godt, så bli'r han glad! ;-D


Amalie - Du siger noget B-) Har lilla bandager og en lilla grime med glimmer. Er det ondt nok? ;-D




Mvh. Rikke med

Albinoni Ibi Light Camare


Årets JHN springrytter for hest 2007


En stjerne er taget fra mig,

men vil altid være i mit hjerte



0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 21:44

han er så fin ;D


dejligt det går fremad :D



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 :D:D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 23:02

Hvor er han fin den lille Fætte mus .. :D





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 14:15

hejsaa...


Han er da rigtig sød...


godt at undervisningen hjælper:D





Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegerprinsesse
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 14:23

for det første hvodan kan et underlag være "bøsseagtigt?" .....

jeg synes det er ligemeget hvad det er på/farve. Min veninde's hoppe har da blåt på og sådan.


.men skønnnn hest & "okay" billeder.




ηαтαlιє &єѕтєηу ѕυηѕнιηє

You gave me a smile that I could never forget

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider