Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Forkølelse.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:12

Hejsa.

Nu er jeg igen blevet ringet op af min kørelærer. Han måtte desværre aflyse teorien igen da han var blevet forkølet. Jeg har gået der ca. 1½ måned, en gang om ugen, og det er allerede to gange det har været aflyst.

Et andet eksempel er en klassekammerat der lige har været fraværende tre dage grundet forkølelse. I mine ører lyder det helt forkert. For mig er en forkølelse ikke noget man bliver hjemme på grund af. Selvfølgelig er det ubehageligt når man er stoppet helt til, men nej. Jeg kan ikke sætte mig ind i at det bliver en fraværsgrund.


Hvad synes I? Er forkølelse grund nok til at melde sig syg?


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:13

Når jeg er forkølet, er jeg stadig i skole. Altså medmindre at jeg også har feber, utrolig ondt i halsen og sådan. Men hvis det "bare" er en normal forkølelse, så synes jeg, at man skal i skole, på arbejde med mere.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:15

Jeg er enig med Emma


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.


R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

Død d. 9. maj 2007


R.I.P katten Felix

F. 1989

Død d. 11. Feb. 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:18

hvis næsen løber lidt, er stoppet osv. så nej - så er jeg stadig i skole.


jeg har været hjemme i 2 dage for noget tid siden grundet forkølelse.

Jeg var så også ekstremt træt oveni, havde ondt i ørene og halsen.


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider