Hejsa.
Nu er jeg igen blevet ringet op af min kørelærer. Han måtte desværre aflyse teorien igen da han var blevet forkølet. Jeg har gået der ca. 1½ måned, en gang om ugen, og det er allerede to gange det har været aflyst.
Et andet eksempel er en klassekammerat der lige har været fraværende tre dage grundet forkølelse. I mine ører lyder det helt forkert. For mig er en forkølelse ikke noget man bliver hjemme på grund af. Selvfølgelig er det ubehageligt når man er stoppet helt til, men nej. Jeg kan ikke sætte mig ind i at det bliver en fraværsgrund.
Hvad synes I? Er forkølelse grund nok til at melde sig syg?