Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kjole eller Buksepige?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:13

Buksepige ;D jeg ved ikke hvad det hedder.


Nå men er du kjole eller buksepige?





» SpasserTazz «

'Hvis din bil er gul imorgen, så undskylder jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:21
Jeg er begge dele, dog er jeg overhovedet ikke nederdelepige.

Jeg kan lide at gå i begge ting, korte kjoler med at par gamacher, det er rart, men bukser er nu også bare super herlig!

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhtghh
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:23

bukser!!!!


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
En über lækker eqiupage.


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:25

det kommer and på hvordan kjolen ser ud, og sidder. jeg er buksepige af den enkle orsag, - ingen kjoler sidder godt på mig. kan ellers godt li fine kjoler, på andre mennekser. jeg er ved at kaste op når jeg ser dem på migselv



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej (:
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:25

Svarer lige selv:

Jeg er kjolepige (: Jeg hader bukser! Jeg ejer ikke et par, eller jo ridebukser ;D



» SpasserTazz «

'Hvis din bil er gul imorgen, så undskylder jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:30

Jeg er mest bukse- og gamache menneske. :-)


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:31

Jeg ejer én kjole, og det er ikke en rigtig. Det er bare sådan en sommer ting, man kan tage ud over bikinien. Så jeg er bukse pige. Det føler jeg mig også meget mere tilpas i.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:33

oh yeah btw - bukser og gamacher er også mine gode venner, så behøver jeg ikke vise ben. tror faktisk aldrig jeg kommer til at gå med bare ben andet end herhjemme, og en sjælden gang ved stranden .



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:34

bukser - gamacher - lårkorte nederdele - få kjoler :)


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 16:20

buksepige



» Bianca & Maestro «

Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN*

Året bedste fremgang 2007 *JHN*


- Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 16:21

Jeg eelsker kjoler ! Ejer desværre kun en, da jeg ikke føler mig særlig godt tilpas i dem :s Så må nok være buksepige ;) Nederdele kan nogengange gå.


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 16:43

- helt klart buksepige, jeg går næsten altid i bukser. men en kort kjole og gemacher er os okay, det går jeg os nogengange i d; Jeg går kun i nederdele om sommeren, eller -_- tror faktisk kun jeg har 2 nederdele eller sådan noget. Har en killah og en dr. denim, dem bruger jeg kun om sommeren l:


» emmaborum :i

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:00

Bukser :)



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:02

buuukser helt sikkert :)



Vildrose
med springponyen Rain


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:03

Jeg er mest til bukser, selvom jeg ejer en milliard kjoler/nederdele :-P



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 nanananna
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:05

Bukse...



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:17

Buksepige.. Jeg har ikke en eneste kjole eller nederdel i mit skab. Eller jo, faktisk har jeg én nederdel, men den hænger nærmest ´til pynt´. Hehe...


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.


R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

Død d. 9. maj 2007


R.I.P katten Felix

F. 1989

Død d. 11. Feb. 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:22

bukse.


» SKREVPERNILLE

ingen er perfekte - men nogen er det sammen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:24

Buskepige, men ejer dog 3 stk nederdel.

Kjoler er bare ikke mig får en rigtig grim delle, så heller en bluse og en nederdel med gamacher :P Men elleres busker



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:42

hmm.

jeg kan rigtig godt lide kjoler, og jeg har rigtig mange.

men bukser er nok det jeg gaar med mest.


hader nederdele..


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:45

Buske.. Går dog med nederdele om sommeren og så har jeg som regel kjole på når jeg er i byen fordi jeg (ja, pudser lige glorien) har kroppen og benene til at bære det og viser det derfor gerne frem ;-)




Mvh. Rikke med

Albinoni Ibi Light Camare


Årets JHN springrytter for hest 2007


En stjerne er taget fra mig,

men vil altid være i mit hjerte



0
0
Svar på denne tråd
 
 lilalå
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 18:10

Jeg går mest i bukser, men jeg elsker også kjoler og nederdele : D



BANANBRØD

lålålålålålålålålå : D


0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 18:19

Jeg går mest i bukser .

Nederdele går jeg også i, ind i mellem xD .


Men jeg hader kjoler til hverdag ! .

Synes jeg bliver alt for fin, og det HADER jeg bare ! ;b

( Tror faktisk at det er 3 år siden jeg sidst har haft kjole på xD )


Chri||eBi||e (:


Nu uden Prins :'( .


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhfdhgfjncvbhfcvb
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:02

Jeg er klart til bukser det er praktisk og mest behageligt (:

syntes også godt kjoler kan være flotte men desværre ikke til mig! Jeg ejer én enkelt kjole og det er min konfirmations kjole.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:06

Gamacher :D


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:14

da jeg var lille var jeg i hvert fald kjolepige. Jeg synes det var fuldstændig sygt og langt ude at en PIGE kunne gå med BUKSER!!! Jeg gik KUN med kjole, hver dag


nu er jeg til begge dele.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:25

Begge dele :-)

I skolen har jeg altid jeans eller gamacher på, men til fester og i byen har jeg altid kjole på ;-)





TRINE BLOCH AGER
Søger halvpart i 6800-området
- Skriv PB
0
0
Svar på denne tråd
 
 dgfdfgfg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:42

Hvis det skal være kjole skal det være sådan en lårkort/lige før knæene kjole med gamacher indenunder. Men så er det mere bare en lang bluse? d:


» SKREVPERNILLE

ingen er perfekte - men nogen er det sammen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 21:21

bukser og gamacher .


men om sommeren går jeg os med nederdel .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 21:34

Halvt af hver?


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegerprinsesse
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 14:18

jeg elsker jeans! Men det SKAL helt være i comboystof.
- + jeg elsker store flotte gallakjoler! men ikke sådan nogle fine tussenusse kjoler! AD AD,,




ηαтαlιє &єѕтєηу ѕυηѕнιηє

You gave me a smile that I could never forget

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team FELY
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 14:23

Bukser<3


Mvh Charlotte

med de 3 gule skønheder

Lyrik Godthaab| Fea Strødam

Frej Strødam - du vil altid være savnet<3

©©©

0
0
Svar på denne tråd
 
 oasjfcopsaa
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 15:13

bukser


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 15:31

Kjoler , nederdele , shorts , farverige gamacher med en kort kjole eller lang trøjer ud over , korte busker og everlast . Aldrig stramme jeans , det er bare ikk mig !


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 16:31

Jeg er til det hele



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 20:28

altså til galla , konfirmation osv. synes jeg det er pænest med kjole.


ellers går jeg kun i bukser, og en gang i mellem nederdel eller gamacher med en lang bluse



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 zsdfgthyju
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 21:29

BUKSER xD

Hader når ikk jeg har en lomme til min mobil :D men kan oss godt gå i lange trøjer med gemasher inde under, tror bare aldrig på nogle får mig i en kjole :D


M e t t e é 8)'

2007 vil altid være gemt! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 øpiqdpiq
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 21:34

jeg går mest i kjoler og lange trøjer men også baggie trousers ellers er jeg nok mest kjole


KATRINE

selv en dråbe giver ringe i vandet

0
0
Svar på denne tråd
 
 laæalalalal
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 08:15

hm.

gamacher



OOMPA


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 12:03

gamacher elsker jeg og en bluse til (:
men nok mest buksepige.


EMILIE P

jeg elsker folk som er sig selv (:



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 16:03

jeg er BUKSEPIGE d:'
selvom jeg ville faktisk godt gå i kjoler, men altså. jeg synes bare de sidder så dårliiigt xD'

jeg har aldig nogensinde haft andet end bukser på i skole d:


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider