Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Konfiremation & Bukser? HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:04

ja :P
nu har jeg skændes med min mor i en halv time om piger i bukser til konfiremation :)
jeg skal nemlig i år og ville ikk have kjole eller nederdel på. så kan man god have bukser på til sin konfiremation?
og hvis nogle a jer havde så smid lige et bille ind ;)


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
En über lækker eqiupage.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:07

Jeg er ikke konfirmeret. Men da min mor blev, havde hun bukser på. Så ja, det kan man vidst godt.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:08

det vil jeg da godt synes at man kan.


jeg ville dog helst se dem som fine hvide bukser og ikke sådan nogle hverdags bukser :)


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:08

Min veninde havde helt helt stramme hvide slim-jeans på og en halvlang hvid tunik udover. Det var bare så flot



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:08
Selvfølgelig kan du det.
Hvis jeg skal konfirmeres regner jeg heller ikke med at dukke op i hvid kjole eller nederdel.


Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:09

jeg havde et feminint jakkesæt (sådan lidt stilet konter agtigt :)

halvstramme bukser, men stram figure syet jakke.


har intet billede på compurteren.

-men kan da lige se om jeg evt kan finde dem og skanne et ind :)



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:09

Ja, det kan du vel godt. Havde selv bukser på til min konf. (godt nok var det i ´98, men alligevel ;-))

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 15:11

Det kan man godt ja, men jeg synes nu kjole er det pæneste ;)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hutrht
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 16:50

Det kan man sagtens(: Da jeg blev konfirmeret havde jeg hvide bukser, og en meget lyslilla top + en gennemsigtig cardigan. Det mener jeg sagtens man kan


VH. maja stade

-m o n s-



0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 16:51

Ja, det kan man godt. Men jeg skal konfimeres i kjole (:


» emmaborum :i

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 18:23

Det kan man da sagtens xD .


Min mor havde bukser på ;bb


Chri||eBi||e (:


Nu uden Prins :'( .


0
0
Svar på denne tråd
 
 nanana
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 18:46

Jeg havde bukser på xD



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtufydtufgh
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 18:52

Det kan du saktens det er bare en smags sag (:

du kan også troppe op i overalls eller ridetøj hvis det er det du lyster inden for det findes der vist ingen regler (:



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 18:54

altså det kan man jo i princippet godt... havde en veninde der blev konfimeret i hvide bukser og en hvid nørgaard, men jeg synes sgu det er lidt kedeligt!

Kan sagtens forstå hvis du ikke har lyst til at ligne en brud, men det behøver man jo overhovedet ikke. Man kan jo få mange kjoler som er rigtig fede og ikke spor konfirmations-agtige. Men altså det er jo dit valg.


(jeg er selv ikke konfirmeret ;))


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfdfhdfhdfhdfh
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:03

Du kunne jo komme i alverdens farver og udskejelser, hvis det var det du ville. Du bryder jo ingen regel, kun tradition.


Så jeg synes sagtens, at du kan have lige præcis det på, som du har lyst til. Om så det er grønt hår, blå trøje og røde bukser. Who cares:)



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yo yo yo!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 22:21

Bukser kan sagtens gå .. Tøjfirmaet "Real Silk" har en konfirmations-kollektion 2008, der er også bukser med. Alt hvad de laver er af ægte silke, og noget af det er ret flot.

Ta' et kig på http://www.realsilk.dk


- Thittie


Cox Tidselbjerg ..

Du' miin, ALTID!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegerprinsesse
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 14:17

ja, det kan man godt, men jeg synes ikke det er vanvittigt flot!

kan meget meget meget bedre lide kjoler/nederdele. Men heldigvis er det jo smag & behag.
- men hvis det er det du vil så, kan du selvfølgelig det! (:



.... Held&lykke med findingen af busker!




ηαтαlιє &єѕтєηу ѕυηѕнιηє

You gave me a smile that I could never forget

0
0
Svar på denne tråd
 
 konfirmation
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 18:27

Jada :D

Jeghavde selv en nederdel og top på, men synes helt klart at man sagtens kan bruge et par pene bukser til konfirmationen.

Vil heldst anbefale et par hvide bukser til en sød top :P


<3 Tornado og Torpedo <3


If you cant get someone out of you´re head

Maybe they're suppoused to be there...



0
0
Svar på denne tråd
 
 ja da.......
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 18:30

ja, det kan man godt.:)

men selv syntes jeg også at pigerne skal have kjole på


»Mette «

MAN er ikke BLONDINE for igen ting, VEL ?

Du sidder FAST i hjertet, og vil ALTID sidde der, ORLANDA

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 18:40

kan man godt :)


- men jeg synes selv at det er meget pænere og meget mere rgitgt at have kjole eller nederdel på :)



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 16:54

jada. men så ville jeg sige at det skulle være hvide stramme bukser. altså selvfølgelig hvis det ser pænt ud på dig xD'


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 19:29

Kan man godt, synes bare de skal være hvide. En fra min klasse har tænkt sig at tag sådan nogen sorte nogen på med huler i, det synes jeg ikke man kan.


- men synes det ser mere rigtigt ud med kjole eller nnederdel (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 19:29

Kan man godt, synes bare de skal være hvide. En fra min klasse har tænkt sig at tag sådan nogen sorte nogen på med huler i, det synes jeg ikke man kan.


- men synes det ser mere rigtigt ud med kjole eller nederdel (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider