|
|
| Jalousi |
|
|
Hey Ænder..
Er du en 'Jaloux person'?
Hvad bliver du Jaloux over eksempel?
Kan du styre den?
.. Min Jalousi bryder ud meget nemt - der skal næsten intet til, men kan godt styre den. Altså går ikke amok over personen, der har gjort mig jaloux, som nogle jo har svært ved at lade være med derimod bliver jeg indelukket og ked af det gør vidst små ting til store tit..
*amandakarlsen* KLANK EFTERSKOLE 08/09 Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er ikke jaloux konstant. Men jeg kan meget nemt blive det. Når jeg bliver det, bliver jeg sur indeni. Det er ikke sådan, at jeg står og råber af vedkommende. Men jeg bliver sur indeni. Jeg vil godt mene, at jeg kan styre den, på visse områder, ja. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
19-02-2008 19:13 |
|
jeg bliver også ret nemt jaoulx :-/ men det er mest med drenge osv, ellers ikke. men kan sagtens styre det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rygfgfjdfghfxjf |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
19-02-2008 19:13 |
|
Jeg kan godt blive jalux men det er meget meget sjældent og når det sker så er jeg heldigvis i stand til at 'kontrolere' den så den ikke går ud over andre (: Kan ikke lige umiddelbart komme med et eksempel på hvad der kan gøre mig jalux. Da jeg var lille kunne jeg nemt blive jalux på andres matrielle goder og bliver små fornærmet på dem. Men i dag glæder jeg mig nu bare på deres vegne 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm ....... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
19-02-2008 19:14 |
|
Ja det er jeg desværre. Er rigtig god til, at blive jaloux når det handler om min kæreste (måske eks kæreste??) Men prøver ikke at vise det for tit. - Tilgengæld har jeg desværre også nogle gange en rigtig god grund til at være jaloux!
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
19-02-2008 19:47 |
|
ja, jeg bliver også meget nemt jaloux når det har noget med min kæreste at gøre. meget nemt enda.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Ja, bliver jaloux ret nemt og jeg er så irriteret over det.. For det meste er der jo intet at være jaloux over altså.. Det går dog aldrig ud over andre hvis jeg selv skal sige det ( ) Tror jeg er rimelig god til at bide det i mig..
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jalousi |
|
|
Bliver desværre MEGET nemt MEGET jaloux 
Sabrina & Feykir nu også med Malte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
nej gør jeg heldigvis ikke  det sker men det er ikke ofte, og på ingen måde voldsomt  - har som regel heller aldrig noget at være jaloux over, føler jeg hvertfald ikke 
» Bianca & Maestro « Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN* Året bedste fremgang 2007 *JHN* - Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdiolkdscd |
|
|
Ja, jeg er en meget jaloux person. Der skal ikke særlig meget til xD
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
19-02-2008 21:20 |
|
nej jeg bliver aldrig rigtig jaloux, det var kun da jeg var lille nej jeg bliver mere misundelig end jaloux.
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sffsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
19-02-2008 21:21 |
|
Ja kan godt bliver hurtig jaloux s: men kan da godt styre det.
» SKREVPERNILLE ♥ ingen er perfekte - men nogen er det sammen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
19-02-2008 21:27 |
|
ja, men jeg kan godt styre det. jeg blir bare megaaaasur indeni!
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej (: |
|
|
Jeg bliver ikke så let jaloux. Heldigvis Men når jeg er jaloux kan jeg styre det på et hvis niveau, men jeg har et meget stort temprament, så det går ud over min mor, aldrig den jeg er jaloux på 
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit - when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
19-02-2008 21:42 |
|
jeg vil ikke sige jeg nemt bliver jaloux, men jeg kan da godt blive det. men det sker ikke så tit, når det så sker at jeg bliver jaloux kan jeg sagtens styre det (: og det går ikke ud over andre.
» emma borum :'D - birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har tidligere haft meget nemt til at blive jaloux, men det har været noget andet med min nuværende kæreste på trods af at han har mange pigevenner som han laver alt muligt med, han shopper endda med dem, men føler jeg stoler på ham og har ikke grund til at tro andet. Tidligere blev jeg jaloux bare min kæreste skulle mødes med en pige, så er ved at have styr på jalouxien.
We'll do it all Everything On our own
Picasso<3 * June<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
19-02-2008 21:50 |
|
der skal virkeligt meget til at min jalousi begynder! 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FionaBona: eller bare en der know it? ;b |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
19-02-2008 21:54 |
|
- Erhm, hvad er forskellen på Jaloux & misundelig?  Nå, men hvis det er det jeg tror det er så, nej blir ikke jaloux særligt tit/nemt, men mere misundelig, hvis det sku være? (;
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
19-02-2008 22:43 |
|
Jeg bliver også helt ekstremt hurtigt Jaloux :/ men jeg har også haft flere eks kærester, der har været mig utro. - Men sammen med Lasse, har jeg ikke været jaloux endnu, måske fordi jeg stoler mere på ham, end på nogen andre. .. For ham, er der slet ikke noget der hedder utroskab, han er så meget i mod utroskab.
.. Jeg kan også en gang imellem godt blive jaloux, når mine veninder, snakker meget med en anden, :/ Men jeg er ret god til at styre det, og holder det mest for mig selv.
»Lasse's Chelle« ¬ Vestergaards In-zeit, Tico, Calypso & Tulle ! Linka R.I.P Ingen mennesker er ens og uden fejl, For så ville verden være kedelig at leve i. Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg bliver hurtig jaloux - uanset hvad det har med at gøre. nogle gange går det ud over de forkerte personer, og det er jeg rigtig ked af. Det skal bare ud et eller andet sted, desværre. andre gange kan jeg blive indelukket, ked af det og miste selvtilliden fuldstændig.
. milhbabye <3 the soulja girl :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
jeg bliver meget nemt jaloux. men over underlige ting. ønsker de gad gå væk men det gør det aldrig. også er der andre gange hvor mange måske ville blive meget jaloux hvor jeg bare er kold overfor det, og det ik rører mig.
» RabarberMuffin  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nej, det gør jeg ikke. Eller det er lidt forskelligt. Fx. blev jeg aldrig jaloux når min ekskæreste var sammen med andre piger, men jeg ville nok blive jaloux og sur hvis han skulle sove sammen med dem.
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg spørger om det samme som Kiksen, hvad er forskellen på misundelse og jalouxi(staves)?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
| Forfatter:  |
Nana *Fainal* |
| Dato:  |
20-02-2008 15:56 |
|
har svært ved at blive jaloux, men bliver meget nemt skuffet, hvis fx. nu en jeg troede jeg kente og kunne stole på, lige pludselig svigter.
Nana Brix forlad aldrig den du elsker for en du holder af, for den du holder af, vil forlade dig for den han/hun elsker
Ny Præs kig ind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|