|
|
| søskende. |
|
|
inspireret fra enebarn indlægget. har du nogle søskende? hvad hedder de? er du glad for du har søskende? hvorfor?
EMILIE P jeg elsker folk som er sig selv (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Jeg har en halv lillebror på 11 år - christian  Jeg er da ikke ked af at have en bror overhovedet, og vi skændes ikke så meget mere som vi har gjort. Men det kommer vel igen når han bliver lidt ældre o;
. milhbabye <3 the soulja girl :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
jeg har 2 brødre som jeg holder rigtig meget af  de er begge en del ældre end mig men når de er hjemme hos mig så laver vi altid ting sammen alligevel, og jeg får en masse gode oplevelser med dem som jeg ikke kunne få uden ville ikke undvære dem for noget. Disse to fantastiske personer hedder Kenneth og Daniel =)
» RabarberMuffin  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
19-02-2008 13:03 |
|
har du nogle søskende? ja, en lil'brow hvad hedder de? Han hedder Simon er du glad for du har søskende? ja meget hvorfor? tror det er pænt stenet at være enebarn. Altså godt nok bliver man forkælet meget mere (de fleste gør), men jeg når du har en bror eller søster er det meget sjovere for du er aldrig alene. Og prøv at tænk: hvis man ingen søskende har får man dermed niecer eller nevøer og ens barn får ingen fætre eller kusiner....
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg svare lige selv (: jeg har en halvstoresøster på 20 (Kristina). derudover har jeg en storesøster på 18 (Cecilie) og en lillebroow på 9 (Mads)! jeg er mega glad for at have søskende, de ændre bare så meget i hverdagen. de hjælper til med lektier, låner en penge osv. (:
EMILIE P jeg elsker folk som er sig selv (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej (: |
|
|
Jeg har en storesøster på 16 der hedder Louise. Jeg er rigtig glad for at jeg 'har hende' fordi det er så dejligt at have en man har kendt altid man kan 'rotte sig sammen med' når der er noget man ikke må og sådan. Og ja, min barndom ville have været rigtig kedelig uden hende! og så er det jo også dejligt at have en man kan låne penge til/af uden at hun/jeg bliver 'mistænkelige' eller hvad man kan kalde det 
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit - when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jepsswe |
|
|
har du nogle søskende? Ja 2, en lille søster på snart 14 år og en storesøster på 18 år. hvad hedder de? Krestine & Jeanette er du glad for du har søskende? Ja det er jeg! hvorfor? Fordi vi har det så godt sammen og jeg elsker dem begge overalt på jorden<3
Mvh Charlotte med de 3 gule skønheder Lyrik Godthaab| Fea Strødam Frej Strødam - du vil altid være savnet<3 ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har en lillesøster og en halvstorebror. Min lillesøster, Nina, er 10 år gammel. Vi bliver uvenner konstant, råber af hinanden og ja, alt muligt. Men på den anden side tror jeg ikke, at det ville være så sjovt uden hende. Mange gange ville jeg ønske, at hun var væk. Men tit er jeg også glad for hende. Min (halv)storebror (nu kalder jeg ham bare storebror), bor i England. Det er på min fars side, så han kan intet dansk. Han har et barn selv, det er ikke så tit jeg ser ham, men når vi ses, er jeg så glad. Jeg synes, at det er så hyggeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalla.. |
|
|
Har en lillebror der er 4 år yngre en mig (men han er både højere og bruger MEGET større sko en mig ) Han hedder Thor.. Er rigtig glad for ham.. Vi har et ret godt bånd.. Selvom vi selvfølgelig er ved at rive hovedet af hinanden nogle gang 
-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse. NannaHildgaardLarsen *Team Midgaard*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
Coysen |
| Dato:  |
19-02-2008 14:51 |
|
Jeg har 3 søskende - 1 storesøster på 15 år, 1 lillebror på 12 år & 1 lillesøster på 11 år... Jeg kommer rimelig godt ud af det med min storesøs, men mine små søskende er røvirriterende og skændes konstant!!  De er alle tre flade og skal altid låne penge af mig. Desuden ta'r min lillesøs altid mit tøj!  Jeg ville meget hellere ha' en enægget tvillingesøster! ..eller en klon!
Mvh. Aja - jeg er farverig i sort/hvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajaja |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
19-02-2008 14:52 |
|
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
19-02-2008 14:53 |
|
jeg skændes sjælendt med mine søskende. de er 5 og 9 år, de slåsser rigtigt meget med hinanden. men heldigvis ikke så meget med mig :b men jo, det sker da at vi skændes. (: eller er uenige, råber af hinanden osv. hende på 5 skændes jeg ikke så meget med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
coysen : hvordan kan man ønske sig en der 100% som en selv o:
» RabarberMuffin  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♥GEK♥ |
| Dato:  |
19-02-2008 15:09 |
|
Jeg har 2 (halv) storebrødre på 30 og 32(tror jeg). SÅ har jeg 2 søstre på julie på 13 og emma på 3  SELVFØLGELIG! er jeg glad for dem:D de er mine søstre! heh
Emilie ♣ Med den 4-ever dejlige Mickey♣ ღ I love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har en hel og en halv søster. Anne Line på 15 og Heidi på 28. Jeg er super glad for mine søstre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Erika 1 |
| Dato:  |
19-02-2008 15:30 |
|
Jeg har en storesøster, Christina på 25 (mener jeg ) Så er der Mark, min pap"store"bror på 18år (10 dage ældre end jeg) Casper, min paplillebror på 15år Og til sidst Cecillie, min paplillesøster på 7år. Foretrækker da klart min helsøster, men de andre har jeg det nu også helt fint med (: - har desuden en afdød halvstorebror på omkring 30år (R.I.P)
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jerpiewrskdfdfr |
|
|
Ja jeg har en storebror, og han er noget af det bedste jeg har.
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkljkljlkk |
|
|
Har en lillesøster (Tanja) på 14. Hun er (for det meste) rigtig dejlig. Vi har det tit sjovt sammen og vi legede altid sammen da vi var små. Meget nemmere, fordi man ikke altid behøvede at ringe til sine venner for at have en at lege med  Og så har jeg lillebror Tommy på 6... Noget af det kæreste, han er bare så sød! Og så har jeg en masse "pap"søskende. Rikke på 16, Mikkel og Anders på 14 (tvillinger) og Hjalte på 13. De er også flinke nok, meen det er ikke det samme som mine rigtige søskende... Ser dem heller ikke så tit, da jeg er mest hos min mor, og de er min fars kones børn...
Triiine uden Titan :: men nu med Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
19-02-2008 18:17 |
|
Ja, jeg har søskende. En tvillingsøster ved navn Anja, en storsøster ved navn Aline og en storbror ved navn Kenneth. Ja, jeg er glad for Anja, hun er en dejlig søster at have  Aline, har jeg ikke rigtig et søserforhold til, da jeg ikke ser hende ret tit. Min storbror Kenneth, ser jeg aldrig.
Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do. R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 Død d. 9. maj 2007 R.I.P katten Felix F. 1989 Død d. 11. Feb. 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har to brødre på 22 og 23 år. Vi kan da godt komme op og toppes, især om politik. Men generelt er jeg glad for dem. 
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjklægg |
|
|
jeg har 3 søskende. En lillesøster på 15, en tvillingebror og en bror på 18. De kan være fandens irriterende, men er da selvfølgelig glad for de er her. kan ikke rigtig forestille mig en hverdag uden dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søskende |
|
|
har du nogle søskende? Jeeep'  hvad hedder de? Malou (7) Melanie (6) er du glad for du har søskende? Nogen gange og andre gange ikke ?  hvorfor? De kan virkelig være nogen Pestilenser (staves? :S)Jae og så holder de jo også ens humør oppe søskende er bare DEJLIGE 
NATACHA STAMPE & vidunderdyret charmi ♥ Bakkegården uge 27 ? ses vi ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har en |
|
|
Lillsøster, og en storesøster. Min lillesøster hedder Sabine, og vi skændes rimelig tit. Min storesøster hedder Janne, og hun er rigtig sød Men der er så også mange år imellem os. Sabine er 11, og Janne er 26. Men jeg tænker også, hvis man er enebarn, så når ens forældre engang dør, så står man jo alene? Altså, så er det jo anderledes hvis man har søskende. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjjgjfjjg |
|
|
Har en storesøster på 24, Helle. Ja, jeg er glad for, at jeg har en søster - Det er da noget af det bedste. Selvom i de yngre dage, var man altid urimelig over for hinanden.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trufguyhsrtirt |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
19-02-2008 19:40 |
|
Lilbrow martin. Jeg ville OVERHOVEDET ikke undvære ham det ville være kedeligt for han har virkelig humor (: vi kan godt skændes til tider med det er hverken slåskamp med blod og tåre (overdrivelse fremmer forståelsen) det er mere en rask diskution  Jëg ville dø af kedsomhed hvis jeg var enebarn tror jeg (: men på den anden side hvis man aldrig har prøvet at have søskende har man nok heller ikke samme opfattelse af den samhørighed man ofte har med en bror søster (:
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tre søskende |
|
|
Jeg har tre søskende. - To halvsøskende og en eks-sted-lillesøster som stadig bor her. Har en lillesøster på 17, en lillesøster på 6 år og en lillebror på 5 år. - Deres navne vil jeg ikke sige, så blir min mor sur!  Jeg var enebarn i 13 år, så har prøvet begge dele. - Nogle gange blir jeg mere forældre en storesøster for de små, samme går nu også for den store. Så ind i mellem kan det være ret træls at ha' søskende, men når alt kommer til alt ville jeg aldrig undvære dem.
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
19-02-2008 21:07 |
|
jeg har en Bror der hedder Mikkel på 16 år, og en søster der hedder Maria på 10 år. . 2 stedsøstre der hedder Heidi som er 21, og Katja på 12. 2 stedbrødre der hedder Dan på 18, og Mark på 13.
altså jeg eelsker min familie. Det kan selvfølgelig også være en belastning, men før vi flyttede ud til min mors kæreste, var Mikkel og jeg altid oppe at skændes, men nu er vi tit sammen. Heidi bor desværre i Århus nu. Mark går i min klasse, og mange tror det må være irriterende, men jeg nyder det. Vi snakker tit om hvem vi ikke bryder os om i klassen, det hele bliver mellem oS! :'D Det kan dog være lidt træls at jeg måske ikke får lov til fx. at få halvpart, for det ville jo ikke være fair hvis jeg fik 600 kr. ekstra om måneden. og når man gerne vil have lidt fred kommer de altid brasende, men der er jo både ulemper og gode ting, og vi kommer rigtig godt ud af det sammen ! {:
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdfujfg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
19-02-2008 21:15 |
|
Line H - Ej mig og min platte humor jeg kunne altså ikke lade være med at grine over dine stedbrødres navne Dan og mark  (Danmark for de langsomme (; )
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonlychiildheaarex'D |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
19-02-2008 21:35 |
|
Jeg er enebarn. (: Jeg ved ikke hvorfor, men nu hvor jeg husker tilbage, kan jeg huske når nogle spurgte mig om det ikke kunne være dejligt med en lillesøster/bror, så svarede jeg altid nej. xD Egentlig har jeg aldrig sådan ønsket mig en søster/bror, selvom det sikkert er meget dejligt? (: Men har ind imellem godt kunne tænke mig en Tvilling. Selvfølgelig ikke tveægget, men en man lignede på en prik!  menmen alt i alt, er jeg glad for at være én. ^^, & når jeg tænker mig om, så har jeg aldrig manglet én. (:
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
19-02-2008 21:58 |
|
Jeg har en halvstorebror på 25 år, Jan. Og en halvlillesøster på 5 år, Josephine. Jeg ville for alt i verden ikke undvære mine søskende, især ikke min lillesøster 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllklklklkl |
|
|
Jeg har en storebror på 18, som jeg knap nok har set det sidste år, da han pt bor i England. Årh, jeg savner ham. Ville ikke gå en dag uden ham længere, selvom han aldrig har føltes som en bror for mig. Men altså, hvad kunne jeg næsten forlange den gang. Jeg har ikke altid været glad for ham, puha nogle trælse år vi har haft. Men når han lige pludselig i en alder af 17 år ikke længere er en del af ens liv, så kommer man til at se hvor glad man alligevel var for ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
20-02-2008 08:51 |
|
jeg har en storebror på 17, meget snart 18 :b han kan godt være lidt irriternde og meget speciel,´men alligevel er han min rigtig gode storebror jeg elsker ham {: han hedder michael (:
jule kram, schønse. (- schønse med C!) savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min dejlige søs |
| Forfatter:  |
LauraogDomino |
| Dato:  |
20-02-2008 09:30 |
|
- Har du nogle søskende? jeg har en lille søster på 13 år. - Hvad hedder hun? Hun hedder Emma, men jeg kalder hende altid bare søs. - Er du glad for du har søskende? Ja jeg er meget glad for min søster. Vi er altid sammen ude og shoppe og har rigtig meget god tid sammen med hestene. Det er let for os at være søskende, fordi vi rider sammen og har den samme humor. Jeg elsker hende!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dffhhhjhkgj |
| Forfatter:  |
Signe (Jensen) |
| Dato:  |
20-02-2008 20:44 |
|
jeg har en storebror han er 17 snart 18. jeg er meget glad for ham, vi har det godt sammen og jeg kan snakke med ham men vi kan a også have nogle skænderier men hvem skændes ikke med sine søskende engang i mellem  jeg elsker ham <3
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|