Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 instruktion i photofiltre!
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:41

Hej :)


Jeg har lige fået pogrammet photofiltre! men kan ikke rigtig finde ud af at bruge det .


- Nogen der vil fortælle lidt om hvirdan man gør?

- kan man sætte det på dansk? Evt. Hvordan?


Pfh tak :D


- Skrev Malene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:48

Hvordan du gør? Altså da jeg fik det, prøvede jeg mig bare frem. Til sidst kunne jeg finde ud af det. Men det er også lidt nemmere, hvis du spørger ind til noget. For programmet indeholder jo rigtig mange funktioner. Så hvis der er noget, du vil have hjælp til, kan du spørge om det. :)


Med hensyn til sproget, så tror jeg, at det er noget man installerer. Dog er jeg ikke sikker, men jeg har bare hørt, at man installerer det, på det sprog man vil have.




Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjhytfds
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:55

Hvordan sætter man et billede ind?

og hvilke funktioner er der for at redigere det?


- Skrev Malene!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider