Hvordan du gør? Altså da jeg fik det, prøvede jeg mig bare frem. Til sidst kunne jeg finde ud af det. Men det er også lidt nemmere, hvis du spørger ind til noget. For programmet indeholder jo rigtig mange funktioner. Så hvis der er noget, du vil have hjælp til, kan du spørge om det.
Med hensyn til sproget, så tror jeg, at det er noget man installerer. Dog er jeg ikke sikker, men jeg har bare hørt, at man installerer det, på det sprog man vil have.