|
|
| Hvad hedder du? |
|
|
Hej ænder. Først, jeg har lavet en update af alt på JHN. Altså ny signature, præposition og nyt navn. ( Hed før kong *gulerod* ) Så ved i det' Ang. det med navnet - Hvad bliver du kaldt og hvorfor gør du det? Bring it on! Kom med alle jeres tossede, søde, seje kælenavne/øgenavne/navne/mm..
" Dont'follow me - im lost too .."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden hest« |
| Dato:  |
17-02-2008 20:57 |
|
Jeg bliver kaldt Trunte, fordi jeg hedder Trine rigtigt, og der er nogle, der synes at det ligger tæt op ad hinanden? 
TRINE BLOCH AGER Søger halvpart i 6800-området - Skriv PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad hedder du? |
|
|
Sab, Sabby... fordi jeg rigtigt hedder Sabrina :s
Sabrina & Feykir nu også med Malte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi fordi.. |
|
|
Lærgø - fordi når fiona skal kalde på mig eller sige: aj lærke, så det bedst når man sagde LÆRGØØØØ!
Bergie(udtales Bøørgi) - Kommer af mit efternavn Berg, min veninde anna der fandt på det, og vi havde det meget sjovt med jeg skulle hende Kalli
Redhead - Min veninde synes jeg har rødt hår.
Frihed.Freedom.Frei.Liberté
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
Josefine S |
17-02-2008 21:01 |
|
jeg hedder Josefine Soendergaard ^ har ingen mellemnavn :/ anyways. jeg bliver kaldt: jose, josse (af danskere) jojo, jo, joe, joey + en sjaelendt gang josie(i skolen)
Josefine Søndergaard - med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps. nu uden sukema. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhfhdhfdhf |
|
|
Kært barn har mange navne. Hmm der er lidt forskelligt. FlavaBC som er mit artist/undercover navn. Inspireret af rapperen Flava Flav. Flyasi (Fly as I) because everybody wanna be fly as I  Queenpin min kære ven Buddha aka Chris Howell fra Pennsylvania gav mig dette navn. Det er egentlig mange år siden. Dengang jeg ballede meget. Bitches - Because I got bitches. Det er ligefør jeg overvejer at ændre navn til Mette Bitches hehe. Bach er også et velkendt navn. Ellers står den på MetteMus, FletteMette og andet i den stil.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg bliver kaldt milh - fordi jeg ikke gad blive kaldt mille/mulle og alle de der originale navne alle hedder 
. milhbabye <3 the soulja girl :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaah.. |
Frederikke og Santos (L) |
17-02-2008 21:15 |
|
Jeg bliver kaldt .. Frede - det er hurtigere at sige? Frukki - ved jeg faktisk ikke? xD Freduu - det er noget camillu har fundet på, så I må jeg spørge hende  Freducci - noget en veninde synes?  frk. sadolin xD - tjaah? osv.
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - jeg savner Mirla :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Traum & Cacao |
Coysen |
17-02-2008 21:15 |
|
Jeg hedder Aja Noersgaard Buur Tengstedt. (Bruger kun det sidste) Af min familie bliver jeg kaldt: Mejse, Aja Ir Ir (jeg har ingen idé om hvorfor) eller Adse - min søster Ida hedder Idse. Af min bedste veninde bliver jeg kaldt Aja T!
Mvh. Aja - jeg er farverig i sort/hvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
-oo2-Pirat fordi mig og lunde god kan li pirater xD og fordi mig og min veninde legede pirater sommer 06 xD -Lukas din Kasse lukas fordi det er mit ynglingsdrengenavn, og kasse fordi mig bølle sagde alle mulige ord med kasse xD -Bølle det kalde bølle mig da vi begyndte at skrive sammen xD -Bøllede Bølle kan jeg virkelig ik huske xD noget med at jeg var en bøllet bølle  -Bølle Pop Pia fordi mig og bølle legede pop. og Pia var en stavefejl af noget jeg ik kan huske xD -LulluBullu det døbte Dillarh mig  -R2D2 ja den tråd om Darth Vader har i jo sikkert lykkeligt glemt xD -Flipper Ulla det kaldte en fra min gamle paralel klasse mig bare -Pølsen det har jeg altid heddet herhjemme -Bassen ^same -The Robot Chicken fordi jeg så at for meget Robot Chicken en overgang xD -Svampe det døbte bianca mig  -Hætte det sagde lærerne i 9. ? -sorte sky det døbte vildhest mig xD -sky ^samme -sorte ^samme -Lego fordi mig og min veninde altid skulle lege ringenes herre  -Darth Vader fordi jeg så for meget star wars -Louise Vader ^samme -Padmé fordi min far syntes det navnt var utrolig grimt xD -Slipsedyret fordi jeg fik et slips ? xD -Bille en dag hvor jeg fik skrevet Bill forkert da jeg skrev med Coctail xD -Lullæh igen var det bianca  -Muffin sisselagkage  -LuCookieLu fordi mig og Coctail så C for Cookie xD -Lulu har jeg heddet siden 2 klasse og det er det de fleste kender mig som -Niels Olsen jeg ville skræmme min far så stod jeg bag en dø også skulle han så blive bange når han kom ind. jeg lavede et undeligt udtryk og så syntes han at jeg lignede Niels Olsen ?
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************ |
|
|
Bliver kaldt Cecilie  For alle der kalder mig Cille finder meget hurtigt ud af at det bryder jeg mig bestemt ikke om (: Ellers bliver jeg bare kaldt mus og sådan :b Stille og roligt.
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
17-02-2008 21:30 |
|
øhm. jeg bliver aldrig kaldt andet end Line' kun af en veninde, som var sur over at jeg kaldte hende Niko ( Nikoline d:) og så råbte hun hen over hele skolegården: Liiiiiiinseeee kom heeer. så nu kalder hun mig Linse. (jeg prøver at vennde hende af med det d:)
' Line Henriksen Ü - Fordi jeg er pimp og du er jaloux :'D udnyt idag. Imorgen er der en ny dag, men igår kommer aldrig igen :'] ^stævnetøj str. 164 sælges!^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthdgdfhfxgd |
RikkeEvigGlad |
17-02-2008 21:37 |
|
Jeg hedder rikke og bliver til tider kaldt panda aner ikke hvorfor? ellers går jeg som regel under dæk navnende skiderikke, rikard, prikke, rikkæh.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| afafafaf |
|
|
Ducci - Efterhånden et stykke tid siden min veninde fandt på det Duccidoll - Kommer af Ducci, og doll? Ja spørg mine venner. Muddih - Lejrtur 4. klasse, sådan. Ved sku ikke hvorfor Futti - Kommer fra Muddih, mine veninder synes det andet var for gammelt. Bette og Tykke; Jae.. Dillarh - Bøhø, tror måske lullubullu fandt på det? Det stammer fra min gamle pony, Dilli Dancer - der blev kaldt Diller Daller Blondie - Hårfarven Bah jeg bliver kaldt en masse, også dranker, fede, partygirl, trunte, dulle, snob osv osv osv osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gegegege |
|
|
Hedder Julie (: Bliver kaldt Jux, og få gange julle, hvilket jeg ikke bryder mig om s: men jux, kommer nok ud af juzze, som blev lidt for..gammel og for "småt", også fandt jyl på jux, og det passer mig nu meget fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd |
Bella |
17-02-2008 22:00 |
|
Jeg hedder Isabella Raahauge xD <3 Bliver kaldt is. fordi. jaa. Isabella
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder Aida 8D |
Kiksen |
17-02-2008 22:06 |
|
Jeg blir' kaldt Aida? Af få egentlig - selvom det er mit rigtige navn. De fleste kalder mig Ida. Det' jeg egentlig selv skyld i, men det var dengang jeg var mindre, der ville jeg gerne ha et 'dansk' navn. xD men nu er jeg da meget glad for mit rigtige navn. (:
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nananan |
|
|
Jeg hedder Camilla Douglas, og bliver ikke rigtig mere kaldt nogen kælenavne udover bølle xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahhaa |
Camilla Maria |
17-02-2008 23:19 |
|
Jeg hedder Camilla Maria 
Men går under navnene: Stormont: = Fordi det er et af mine efternavne. Milla: Ja? Mulle: Også ja xD? Terkel: I starten blev jeg kaldt Anden II, men det var jeg ret utilfres med, også skiftede mine venner til Terkel, det var mere acceptabelt  Kæleperker: Tja, jeg spillede engang en udlænding i et rollespil, som de andre så følte for at mobbe, også har det hængt ved xD Coco: Fordi min bedste veninde bliver kaldt Bobo også syntes hun jeg skulle hedde noget tilsvarende xD
» Camilla Maria « >> INTET er umuligt for den der har viljen i hjertet << Just like to stand-up <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersej |
Linekruse |
17-02-2008 23:22 |
|
jeg hedder line kruse. bliver kaldt Larne - det kom bare. reagerer mere på det end Line  Larnebork larnbork bork klarn lurn klurn laine ellie bamse fede trunte
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Meget forskelligt men de navne jeg oftes hører: Iso (venner, veninder, klassekammerater) Isa (familie) Bella (også min familie & veninder) Bello (nogle veninder) Bølle (min papa) Iso'bibbers (en ven) Trunte & trunski (en ven) Putte & mus (en veninde) Og så er der selvfølgelig alle de der søde, skat osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
emilie; det hedder jeg bare malle; fordi det lyder som emilie ? emiliiiøøøøøøøøøø pppppppppppp; fordi sådan bliver jeg tiltalt 24 timer i døgnet. bille; fordi jeg var bille til fastelavn
EMILIE P Kærlighed til selvstændige mennesker !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllll |
|
|
Jeg hedder Sophie, og bliver kaldt Fie. Smadder mærkværdigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navn :b |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
18-02-2008 00:43 |
|
Mette Schønning. jeg bliver kaldt; metziik - min gamle lære fandt på det? metchjen - det ligger bare i navnet, mette :b musse - af familien lille mus - af familien schønning - fordi det er mit efternavn schønse - det ligger i schønning hønse - det ligger i schønse schønner - det ligger i schønning hønsebønse - det ligger i hønse schønsehønse - det ligger i schønse og hønse junior schønning - daddy er senior hønsekød - ligger til hønse kylling - er lidt en kylling :b men ligger op af hønse liv - af min veninde, fordi jeg er hendes liv :b hønsebønseliv - ^ og ligger til hønsebønse
jule kram, schønse. (- schønse med C!) savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Kært barn har MANGE navne! Jeg nævner lige nogle enkelte: Mille Milje Milli Smølf Umulius Fede Prutnumse Tismølle Blondie Smukke Skatter Frække Frk. Watson Emily Tyksteg Årrh ja.. 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Chrille ♥Comet♥ |
18-02-2008 07:14 |
|
Jeg hedder rigtig Christine Vang . Død'nedern navn . Jeg bliver kaldt Chrille, Bille , Chris og Chrisser . Jeg er dog mest kendt for Chrille xD . - Også på rideskolen .
Chri||eBi||e (: Søger en dejlig hest/pony at ride: Tryk xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hummmu |
|
|
Jeg hedder Nicoline, Alle kalder mig Nico. Selv alle i min familie. Nogen som ikke kender mig og kun høre navnet "Nico" Tror jeg er en dreng Haha 
♥ Bolero & Nicoline ♥ *Elsker Bolero Evigt og Altid* ♣Tøsen Jeg Glemmer dig Aldrig♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
18-02-2008 11:51 |
|
jeg bliver kaldt for Dona og donse. nå ja og winnie af lærke. Der ligger vist en speciel historie bag, men jeg kan sgu ikke huske den. og lærke: din far kalder dig altså altid for Bergsen 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
18-02-2008 15:51 |
|
ja mit navn er jo så kort (mia), så jeg kaldes bare mia. på banen kaldes jeg svane
Mia Svane Tidligere TeamFM.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej (: |
|
|
Jeg hedder Natascha. Og bliver kaldt: Tazz, Naatazz, Tazzer, SpasserTazz og Natis(noget Rebæ kalder mig)
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit - when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
18-02-2008 16:35 |
|
Hedder Louise. Bliver Kaldt Lullu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggg |
miss chanel |
18-02-2008 16:41 |
|
jeg hedder xxxxx øhm, har ikk specielt mange kælenavne, men: Nar - det kalder alle fra min klasse mig seriøst fordi at altså jeg hedder xxxxx (udtales xxxxx) hihi Fede Nar - ^^ En na - En Nar - En fed Nar i: haha ensæh - jae? (: enoou - total sjældent jeg bliver kaldt det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Kessler |
18-02-2008 17:00 |
|
Jeg bliver kaldt Jen pga. mit navn er for langt hedder rigtigt Jennifer.
-Skrev Jennifer Jeg vil aldrig glemme dig♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Jeg bliver tit kaldt for Soffi d: Eller Sof the Cof (aner ikke hvordan det er kömmet)
Sofie & Cappuccino (: - den ene er mere klodset end den anden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg hedder Rikke Sofie Jensen. Bliver i familien og blandt venner udenfor skolen bare kaldt Rikke. Blandt klassekammerater (læs: folk vi ikke kan lide) bliver jeg kaldt Rikke Sofie og det bliver jeg også kaldt af lærerne bortset fra en som kalder mig Sophie, med engelsk udtale  Venner i skolen kalder mig Prik, spørg mig ikke hvor det kommer fra 
Mvh. Rikke med Albinoni Ibi Light Camare Årets JHN springrytter for hest 2007 En stjerne er taget fra mig, men vil altid være i mit hjerte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej. |
Vildrose |
18-02-2008 17:38 |
|
jeg hedder Julie. jeg bliver kaldt jullebul, julle, jyliæh og jyl. jyl er mest dem inden for hesteverdenen. og jeg foretrækker egentlig bare julie 
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhfdshsfhfsdhsdfhsfdh |
Liv »Lady Nanna« |
18-02-2008 18:37 |
|
Jeg hedder liv men bliver kaldt: Lalle- fordi jeg er lalle glad Piv- bare et sødt kælenavn fra klassen af 
>>Lady og Nana<< Enhver som ikke har lavet en fejltagelse, har aldrig prøvet noget nyt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkljlkjlk |
|
|
Bliver for det meste bare kaldt Trine...  drini (engelsk udtale) - gaaammelt kælenavn, det er kun dem jeg har kendt længe, der kalder mig det.. Ved faktisk ikke rigtig hvad det kommer af. drinon - det samme ^ Lille Trine - et par af drengene fra min gamle klasse, fordi vi var to der hed trine... Og så var jeg heldig at få det flooootte navn  Musz musz - tja...? Noget mig og to veninder kalder hinanden konstant 
Triiine uden Titan :: men nu med Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalallala |
Pirat-Lunde |
19-02-2008 10:02 |
|
Hedder rigtig Caroline men blir kladt: Lunde - det kalder alle mig bare Truntelunde Lundelund hmm tjaa det var vist dem 
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjbffkjvd |
Metteé |
19-02-2008 14:39 |
|
Hedder Mette, og det bliver jeg sårn set oss kaldt ?
M e t t e é 8)' 2007 vil altid være gemt! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
19-02-2008 15:01 |
|
Ems - Ja, det kommer nok bare fra "Emma" Emse - Hm, ja ^ samme. Emsen - Samme ^ Emski - Noget dem i min paralelklasse altid kalder mig. Emmabemma - Tjaeh, ret logisk. Jeg hedder Emma og hvad rimer på Emma? Det gør bemma =D Så hvorfor ikke emmabemma? Emsesse - Noget dem i min klasse kalder mig nogengange, ikke så meget mere. Men det kommer fra prinsesse - emma, og så blev det bare til Emsesse  Boduum - Kommer fra mit efternavn Borum, som ja :i Nogle af mine nærmeste veninder kalder mig. Dog ikke så meget mere. Borum - Mit efternavn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Signe XXX = mit efternavn og der er flere signer på rideskolen og i skolen. Princess : Berideren på rideskolen kalder mig altid det.. meget lang historie. Signepigen: Tja.. Tulletut: Mine forældre :I Sis : Min far kalder mig det. Frk. XXX: Efternavnet Frk. XXXXXX: Min bedste veninde kalder mig det pga. mit mellemnavn. Dampe : Fordi jeg er sådan lidt momentant dampbetonet 
Signe og prinsessen Nellie - Jeg elsker dig og jeg har et problem med det. - Bu 06/07 <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Tine kk »Silver« |
19-02-2008 20:04 |
|
jeg hedder tine, og bliver kaldt tine blondi (hårfarven) totte (kun mine veninder fra da jeg var lille og altid klippede mit hår haha) ormi (det kaldte min gamle bedsteven mig og nogle af mine veninder haha. ander ikke hvorfor)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Cille - det ligger til mit navn (: Cilie - ved jeg ikke, kan ikke lige lide det navn (: Cecilie - det er mit navn Cecilie Ørsted - det er mit navn (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygyg |
|
|
årh ja glemte at jeg også bliver kaldt Frandsen - mit efternavn  og nu også RabarbarMuffin - muffin kommer af mit muffin kælenavn, og Rabarber, der lød bare underligt og meget ulækkert xD mit brugernavn på et andet forum, der var så en der fandt opskrifter på Rabarber muffins xD(prettyklamt xD)
» RabarberMuffin  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
kathrine (kathrineelfort) |
23-02-2008 09:43 |
|
Jeg hedder Kathrine.. der er nogle der kalde mig katte, kat, katzi..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Line Henriksen - det passer ikke d: huhu! Du hedder jo femmerbak xD Jeg bliver kaldt for Soffi mest, eller fisen d: eller et navn som ikke bliver nævnt her q;
SOFIE - med halvparten Cappuccino :) No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT |
Pernille L |
23-02-2008 11:56 |
|
jjeg hedder Pernille & bliver ik kaldt så meget? .. det skifter ihvertfald lidt imellem hvad jeg bliver kaldt d;
pernille. nogen er bare perfekte for hinanden (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Tykke -  Mikro, lille - fordi jeg altid har været lille. Klammo mussi - jeg og min venindes lille joke  Sarel/Barel - Mit kælenavn jeg lærte i tysk i 9. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|