|
|
| Ser i Echo ? |
|
|
Godaften ænder  Ser i Echo prisudeling på RTL ?  (pssst Nightwish har [selvfølgelig] vundet den de var nomineret i )
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
det er noget tysk musik halløj  jeg er dårlig til tysk men der er alt muligt xD jeg ved kun at Nightwish vandt international Rock/Alternativ 
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej (: |
|
|
Næh, det gør jeg sgu ikke.. Men fedt at Nigthwish vandt den der pris 
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit - when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Tazz : præcis men de er også de sejeste af de sejeste 
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Haha (og så er det jo på tysk kanal, det ik lige det første man slår over på xD) det værste er bare at der er en milliard kategorier der kun er for tyskland hvor man bare slet ik kender eller har hørt om de nominerede xD
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH !!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ;D;D;D;D;D Ej okay, jeg skal nok stoppe, jeg er træt xD og og jeg har holdt hele Echo show ud for deres skyld - og så vandt de skisme !! uuh Anette <3<3<3
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
vi har vist ingen tyske kanaler.. men min veninde bliver nok glad for at høre at nightwish har vundet en kategori 
Let me light up the sky light it up for you. Let me tell you why I would die for you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish <3 |
|
|
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
oo2-pirat: hahahahah 
Let me light up the sky light it up for you. Let me tell you why I would die for you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
|
|
Iglasia: det er forbudt at grine af mig 
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdshsdfhfdshhfds |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
16-02-2008 15:17 |
|
Nigthwis er det et form for show?
>>Lady og Nana<< Enhver som ikke har lavet en fejltagelse, har aldrig prøvet noget nyt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
oo2-pirat: det vidste jeg ikke, undskyld 
Let me light up the sky light it up for you. Let me tell you why I would die for you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift? .. |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-02-2008 17:26 |
|
nej, har ik hørt om det før nu. xD
♥ Skrev Pernille ♥ ingen er perfekte - nogen er det sammen. .. du er min store kærlighed (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Iglasia : tsk tsk altså jeg tilgir dig aldrig  Pernille L : ææj 8D
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|