Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ser i Echo ?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 22:47

Godaften ænder B-)


Ser i Echo prisudeling på RTL ? :)


(pssst Nightwish har [selvfølgelig] vundet den de var nomineret i ;D)




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 ECHO......
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 22:50

Echo??? Hvilken priser er det de får


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 22:53

det er noget tysk musik halløj


jeg er dårlig til tysk men der er alt muligt xD


jeg ved kun at Nightwish vandt international Rock/Alternativ :)




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej (:
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 22:57

Næh, det gør jeg sgu ikke..

Men fedt at Nigthwish vandt den der pris ;D



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 22:59

Tazz : præcis ;D men de er også de sejeste af de sejeste B-)




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 ECHO......
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 23:00

Så det derfor jeg ikke kender de priser :P


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 23:03

Haha ;D (og så er det jo på tysk kanal, det ik lige det første man slår over på xD)

det værste er bare at der er en milliard kategorier der kun er for tyskland hvor man bare slet ik kender eller har hørt om de nominerede xD




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 23:18

NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH NIGHTWISH !!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ;D;D;D;D;D;D


Ej okay, jeg skal nok stoppe, jeg er træt xD og og jeg har holdt hele Echo show ud for deres skyld - og så vandt de skisme :-D !!


uuh Anette <3<3<3



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 nightwish
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 23:20

vi har vist ingen tyske kanaler.. men min veninde bliver nok glad for at høre at nightwish har vundet en kategori


Let me light up the sky

light it up for you.

Let me tell you why

I would die for you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish <3
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 23:30

Tanja : og Nu skal du altså glo på Dorthe for det er SÅ humorn' ;D ;D ;D

og jeg har smadret mit ben fordi jeg sad så akavet og bagefter hoppede på gulvet for at tage billeder er min fars flotte tv xD og nu gør det ondt ;D


Iglasia : det kan ikke komme bag på nogen B-) ;D






» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 nightwish
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 23:35

oo2-pirat: hahahahah


Let me light up the sky

light it up for you.

Let me tell you why

I would die for you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålå
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 14:58

Iglasia: det er forbudt at grine af mig B-) ;D




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdshsdfhfdshhfds
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 15:17

Nigthwis er det et form for show?


>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 15:38

Liv : det er et band




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 16:50

oo2-pirat: det vidste jeg ikke, undskyld


Let me light up the sky

light it up for you.

Let me tell you why

I would die for you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift? ..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 17:26

nej, har ik hørt om det før nu. xD


Skrev Pernille

ingen er perfekte - nogen er det sammen.

.. du er min store kærlighed (L)


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 19:43

Iglasia : tsk tsk altså B-) jeg tilgir dig aldrig ;D


Pernille L : ææj 8D





» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider