Heej go aften heste glad folk.
jeg ville lige skrive et lille indlæg fordi jeg keder mig lidt!
nu ligger landet sådan at jeg har fået en ekstre pony for hånden!
jeg har en Kat 1 pony der går middel svær dressur.
(se hende i profil.)
og så har jeg overtaget min lille brors pony i 3 månder og det giver han mig 600 KR for!
bare for jeg rider hans dog meget Stædige kat II pony (simone)
da han selv har lidt problemer med at hun vil høre efter.
derfor skal jeg lige sættet hende lidt på plads.
vilket er lykkedes meget godt efter en månede nu!
(har desværre ingen ridebilleder af mig og simone.
se et billede af hende i min præ.....)
Vi skal til vores føreste dressur stævne simone og jeg i skanderborg rideklub. vil skal ride LC1.
(simone er normalt en spring pony.
Hun er ren new forest 14 år og 138 cm.)
______________________...__________
Hilsen Eliana og Simone.
PS. håber lige i smider en kommentar af på vejen.