Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Simone.
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 18:44

Heej go aften heste glad folk.


jeg ville lige skrive et lille indlæg fordi jeg keder mig lidt!

nu ligger landet sådan at jeg har fået en ekstre pony for hånden!

jeg har en Kat 1 pony der går middel svær dressur.

(se hende i profil.)

og så har jeg overtaget min lille brors pony i 3 månder og det giver han mig 600 KR for!

bare for jeg rider hans dog meget Stædige kat II pony (simone)

da han selv har lidt problemer med at hun vil høre efter.

derfor skal jeg lige sættet hende lidt på plads.

vilket er lykkedes meget godt efter en månede nu!


(har desværre ingen ridebilleder af mig og simone.

se et billede af hende i min præ.....)



Vi skal til vores føreste dressur stævne simone og jeg i skanderborg rideklub. vil skal ride LC1.

(simone er normalt en spring pony.

Hun er ren new forest 14 år og 138 cm.)

______________________...__________


Hilsen Eliana og Simone.

PS. håber lige i smider en kommentar af på vejen.


Stald WIP Bøgegården.

vi er vinder af Søhøjlands mini cup i dressur 2007.

vi er vinder af Ry cup i 1999.

vi er DV avler i over 30 år.


Krone og bølge en selvfølge!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 oojppopo
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 22:04

Hvad vil du have kommenteret?



Thea & Ursula

- Så skal vi på ridelejr i uge 31 ! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 12:40

Heej thea.

måske andre også skulle til det stævne eller nogle kendte mig og min anden Kat I pony.

Og sådan...

jeg skrev også det bare var et lille indlæg fordi jeg kede mig!


Stald WIP Bøgegården.

vi er vinder af Søhøjlands mini cup i dressur 2007.

vi er vinder af Ry cup i 1999.

vi er DV avler i over 30 år.


Krone og bølge en selvfølge!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdshfdhsfdshfd
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 15:48

Hmm det var bedere hvis du havde skrevet det i din dagbog?


>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 16:39

Dejligt. :D

Og held og lykke til stævnet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 17:17

Ved godt hvem du er.

Vandt over dig i Søhøjlandets Mini Cup 2006..

Skal også starte i Skanderborg, skal dog starte LA1 & LA2..


Det er mig med Dizett.







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeej!
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 18:41

HEEJ Caroline Jonassen .


okay.

jeg skal bare ride LC1 og LC3 hehe.

men det er også simone´s føreste dressur stævne.

held og lykke.


jeg har lige sendt dig en privat besked og spurgt dig om noget!

hehe hehe....


Stald WIP Bøgegården.

vi er vinder af Søhøjlands mini cup i dressur 2007.

vi er vinder af Ry cup i 1999.

vi er DV avler i over 30 år.


Krone og bølge en selvfølge!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 svar.....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 18:43

lige til Liv »Lady Nanna«.


jeg bestemmer selv hvor jeg skriver de forskellige ting henne!


der er kun Caroline Jonassen og line kopp.


der syndes at til tale mig ordenligt!






Stald WIP Bøgegården.

vi er vinder af Søhøjlands mini cup i dressur 2007.

vi er vinder af Ry cup i 1999.

vi er DV avler i over 30 år.


Krone og bølge en selvfølge!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Moderator
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 19:14

Hrmhrm, - ingen grund til at komme med trælse kommentarer til hinanden!

- Enten stopper det eller også bliver indlægget slettet.


mvh. Rollo, JHN moderator

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggg
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 19:15

Held og lykke til stævnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 19:16

det lyder da super godt at det er begyndt at hjælpe med simone :)


held og lykke til stævnet (:


. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider