Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hvordan skifter man navn på hg?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 18:37

Ja overskriften siger vidst det hele

Hvordan skifter man navn på hestegalleri.dk? jeg kan simpelthen ik finde ud af det? d; Og kan man overhovedet?



» skrev pernille ls «

skiftet hesten ud med bolden (: ‹3

0
0
Svar på denne tråd
 
 * * * * * * * *
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 19:29

Du skal trykke på ikonet eller hva man siger "Min Konto" Og så er der en laaang række med ting du kan ændre i venstre side, der står der så "Profil og Billede" og så giver det vist sig selv derfra.
altså:

Min Konto > Profil og billeder ..

Håber du finder ud af det!!


"Nåde, nåde!" - "Hva'for noget?"
Simone Rosholm XD

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 12:21

Simone: når ja tak.


men før så hed jeg "pernille S" men nu har jo så ændret det til "»Pernille LS«" men så når jeg går under "Min konto" så står der »Pernille LS« S" ved du hvorfor? og om man kan fjerne det der underlige S? Hvis du forstod det altså?



» skrev pernille ls «

skiftet hesten ud med bolden (: ‹3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dgfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 12:23

nå har fundet ud af det (;



» skrev pernille ls «

skiftet hesten ud med bolden (: ‹3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hkhkhkg
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 12:23

Pernille.. Slet dit Efternavn (:






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 nananan
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 12:24

Hvis du ikke gider at have det tegn på til sidst, skal du lave et mellemrum og så lave en punktum xD



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift? ..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 17:31

tessasera: ja, det fandt jeg ud af (: tak for hjælpen.


Skrev Pernille

ingen er perfekte - nogen er det sammen.

.. du er min store kærlighed (L)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider