Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Klippe halerne HELT
Forfatter: 
Dato:  30-10-2001 14:27
Hej
Jeg bor herovre på Ærø og der er altså bare en hesteejer
Jeg har fået at vide at han har slået et af sine føl i hovedet med en mursten. Det var meget sky, så mon det passer. Hans ponyer gik også engang nede ved stranden, halerne var klippet helt af, og man snakkede om det i avisen, men der blev stille da man fandt ud af at ejeren selv havde gjort det.
Og ingen har meldt ham, for der er ingen beviser.
Det er dyrplageri!
Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Re: Klippe halerne HELT
Forfatter: 
Dato:  30-10-2001 15:09
Hejza !!!

Det lyder sygt :-( Jeg synes du skal melde til Dyrenes beskyttelse, så kan de sikkert finde nogel beviser.

Knus og Kram fra
Sofie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2001 15:21
Ja meld det!!! Det lyder sQ sygt!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2001 19:23
Ja det er da synd. Men anmelde ham for hvad? For rygter? Alle kan da starte et rygte! Det hjælper ikke at anmelde ham fordi du har hørt noget, jo jeg synes da det er frygteligt synd for hestene! Men hvad hjælper det så at pudse HV på ham, hvis det 'bare' er et rygte? Det er skide synd for føllet og ponyerne, ingen tvivl der. Men for fat i beviser, så hjælper det altså lidt mere!

Rollo.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2001 19:57
Det er nok svært at anmelde manden uden beviser. Men prøv at ta' en snak med ham... Så kan det være han tænker sig bedre om en anden gang. Tru evt. med at du melder ham hvis han ikke stopper!!

Tinus.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2001 21:57
Du kan jo selv opsøge hans gård / stranden / etc, og se om noget af det skulle passe. Eller snakke med ham. Det sidste ville nok være den bedste ide - rygter kan være noget ondskabsfuldt noget...

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2001 22:47
Altså jeg så jo selv det med halerne... Kun at de var klippet, ikke at han klippede dem, men selv har jeg set ham fjerne halm fra hestene som vi (mig og en veninde havde lagt der. Hun havde pony opstaldet der) havde lagt der, til hestene... Men han er gammel så hans år er nok talte. Det værste er at han avler...
Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider