Der er et andet indlæg, men fortæller da gerne om i går alligevel 
Da jeg kom hjem i går, var der pyntet med små hjerter og bånd som hang på døren, og på måtten lå der en kage(mums smager godt), et brev(uhh det var dejligt brev :')) og chokolader 
I brevet stod der til sidst, at vi skulle ud og spise. Uhh det var god mad vi fik.
Og så kom min kæreste frem fra skuret lige pludselig. Hold da op hvor blev jeg overrasket
Det må da bare være den bedste kæreste at have, det synes jeg i hvert fald. Er så glad for min dejlige dreng <3 uhh han er fantastisk

Senere kom der en buket blomster til mig 
Elsker fra nu af valentins dag 
I gårmorges gav jeg selv min kæreste blomster og chokolade imens han kun var halvvågen
hehe
Det var en helt perfekt dag i går 