Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Valentine
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 11:00

Kan umiddelbart ikke lige pt. se nogle indlæg ang. det, så hvad har i fået af jeres "Flamme" igår på valentines day?


Jeg selv fik en flot buket med røde roser og lidt andre forskellige blomster, og en balon med "i love you" på


Hva med jer ænder?



Hilsen Jose & Raffe <3
En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min ;)
En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3
Og Med Selvtilliden Iorden (Y)
Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Valentine
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 11:03

Der er et andet indlæg, men fortæller da gerne om i går alligevel ;D


Da jeg kom hjem i går, var der pyntet med små hjerter og bånd som hang på døren, og på måtten lå der en kage(mums smager godt), et brev(uhh det var dejligt brev :')) og chokolader

I brevet stod der til sidst, at vi skulle ud og spise. Uhh det var god mad vi fik.


Og så kom min kæreste frem fra skuret lige pludselig. Hold da op hvor blev jeg overrasket Det må da bare være den bedste kæreste at have, det synes jeg i hvert fald. Er så glad for min dejlige dreng <3 uhh han er fantastisk


Senere kom der en buket blomster til mig


Elsker fra nu af valentins dag


I gårmorges gav jeg selv min kæreste blomster og chokolade imens han kun var halvvågen hehe


Det var en helt perfekt dag i går :D



Catja Jessen

www.cogcjessen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 11:10

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øh Ja :P
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 12:01

Var ude og spise med ham igår <3 Min far kørte mig til kasernen i slagelse også hented vi rune, og blev kørt ind til byen.

Jeg skal hente rune på stationen idag når han kommer til ringsted, Hvor jeg gir ham en bamse som er 1 meter og med et stort plys hjerte hvor der står i love you. Også får han en omgang massage i aften Da han nok har ondt over alt , nu når han er i hæren

Han's gave til mig er en rigtig flot kjole (har set den) som jeg skal ha på til mig fødselsdags fest, også betaler han hele rejsen i juli



Her kommer Lisa Christensen på Hans. ;)

Eller lyder det måske bedre med Herman :P




0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøøøh ja
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 12:54

Hej


jeg fik ikke noget i går , jeg kedet mig MEGA meget sarvner at ride i skoven fordi min PONY er fræk i skoven , så man skal havde grimeskafk på ham så han ikke bukker og smider en af ...


Amalie 9 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 12:56

fik ikke en skid i går af kæresten. går ikke så højt op i det. var ikke engang klar over det var valentinsdag.


- Marie & Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider