|
|
| træningsbilleder af maestro . |
|
|
. Heej ænder  Her i vinterferien (søndag - torsdag) har maestro og jeg været på "ferie" hos lizette ja ferie og ferie jeg bor jo snart dernede hihi . men det er jo som altid super hyggeligt , og jeg elsker simpelthen at tilbringe min tid hos hende & hendes familie  Der blev selvfølgelig taget en del billeder i det fine vejr vi har haft , og i får lige fra træningen med maestro  der kommer nogle flere lidt senere + en video , men skal lige have resten af billederne fra zetteh først  men her lidt maestro billeder   1: Spise spise på vej ned til zetteh <3  2: dressur træning mandag går desværre lidt bag lod her s;  3: En øgning dem bliver han simpelthen bare bedre og bedre til efterhånden!   4: travers   5: Galop .  6: igen <3  7: også sprang vi lidt hvilket maestro vidst kun synes er sjovt   8: rose rose <3  9: og en MEGET overglad og tændt maestro ! elsker simpelthen det billede her wiiiiih   10: Så blev det så torsdag (i dag) og nøøøøj et dejligt vejr det var at ride i! helt super hehe.  11: Start på middeltrav   12: Lidt versade ligner han ikke har nogen hale d: heeh .  13: middeltrav   14: og lidt galop <3 elsker simpelthen hans galop og altid de sidste 5 min. jeg galopere , galopere jeg ham helt dybt , og grundet det helt fantastiske vejr i dag, følte jeg bare jeg kunne blive ved med at ride der ! det var helt fantastisk hihi .  15: <3 smukke . og ja de to røde pletter der er i hans hoved er nogle skrammer, som han vidst selv var udenom, da han synes han skulle smage på lizettes PRE hoppe , som altså sparkede ud efter ham , så han slog hovedet op i lågen eller loftet?   16: foran gadekæret i den lille by Hemmeshøj hehe . (og her mangler vidst en ramme? xD )  17: og foran mit drømmehus i Hemmeshøj ? nøøj det er bare så flot og stort haha .  18:   19: og det var alt for nu flere billeder og video kommer snart <3 mvh. bianca & maestro 
» Bianca & Maestro « Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN* Året bedste fremgang 2007 *JHN* - Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super dejlige.. |
|
|
Super dejlige billeder, dejligt at se så afslappet træning, for engang skyld - og halsen begynder at komme. Dejligt og tak for kigget
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maestrpo |
|
|
Argh, nu har jeg ikke haft mulighed for at kommentere dig og Maestro (banning). Men nu får du den kommentar!  For fåårk den pony er lækker, jeg er helt vild med hans farve og bygning! Han er da også ved at få flere muskskler. I er så skønne sammen, og det er dejligt at se så fine i er. Der er sket en rigtig flot udvikling med jer, virkelig flot at du er blevet ved! Uuh, i er virkelig flotte sammen og man kan virkelig mærke du er glad for ham. Det gør det også meget flottere at se på, når hest og rytter er så glade for hinanden. Det er nogle skønne billeder, ser virkelig hyggeligt ud! Øij hvor går han skønt nu - halsen er da ved at blive helt god. Noget jeg bemærkede; galoppen, den ser herlig ud! Din opstilling er rigtig pæn, som altid, men husk at kigge op  Ii, lige en ting mere. Maestro er skøn med rød 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
| Forfatter:  |
Simone KR |
| Dato:  |
14-02-2008 21:39 |
|
Super fin hest! Han er bare rigtig fiin  Også rigtig fine billeder.. Og endnu bedre med det dejligt vejr vi har haft..
» SIMONE .. Husk: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taranz |
Emma-BB |
14-02-2008 21:46 |
|
Smukke Maestro! (L) Gode billeder, og nøøj dit drømmehus er lækkert. Sød lille pony, der står på folden og kigger på billede 14 Det ser hyggeligt ud oppe hos Zetteh ;'D
( emma  -birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Baltazar |
|
|
iiiih Bianca, det var bare super hyggeligt. Og balle og maestro hyggede sig vidst på folden. (: Emma-BB: Den lille pony der kigger i baggrunden på billede 14, er min lille shetlænder Chapling, som er føl til vores anden shetlænder Cirkeline. 
<3 Lizette & Chilas <3 Baltazar, du er min øjesten <3 Silver? du er savnet /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Syntes simpelthen i er så fine sødeste : D det eneste der lige slår mig er at det ligner du godt kunne gå lidt mere med, med hænderne, og så slippe lidt med dine ben og få hælene ned  men ellers syntes jeg virkelig det ser så fonuftigt ud =D på det første ridebillede ser han en anelse spændt ud, men syntes resten ser dejlig afslappet ud  rigtig flotte billeder, og ser da ud til det var lækker vejr hos jer også 
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dfddddsss |
Kirstine (Spegill) |
15-02-2008 13:27 |
|
Der er 2 billeder du ikke har stigbøglen på i HAHA, nå, men Maestro er jo fantastisk smuk som altid, jeg elsker jeres billedindlæg. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Chrille ♥Comet♥ |
15-02-2008 14:41 |
|
Ufattelig dejlig hest <3 Ser kanont ud ! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
15-02-2008 15:11 |
|
det ser meget bedre ud nu end sidst de viste os billeder af ham , til stævnet vidst ? xD han er meget mere afslappet syntes ikke der er noget galt mere nu er det smukt det hele 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
mange mange tak alle sammen!!  Kirstine: ja det var med vilje hehe .
» Bianca & Maestro « Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN* Året bedste fremgang 2007 *JHN* - Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
16-02-2008 10:38 |
|
Nej hvor ser det bare godt ud(; I passer Perfekt sammen 
>> Line Fjeldsted Kristiansen. 8305 Samsø.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forkert. |
|
|
syndes det ser Okay ud! det æver mig bare lidt at du springer i en dressur sadel  det er ikke så godt. man får en forkert støttet! men ellers fin... 
Stald WIP Bøgegården. vi er vinder af Søhøjlands mini cup i dressur 2007. vi er vinder af Ry cup i 1999. vi er DV avler i over 30 år. Krone og bølge en selvfølge!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sssssssssssss |
|
|
super gode billeder! og super dejlig hest! <3
Hilsen Nanna :)
Watch out! jeg æder dig til aftensmad!  \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Pernille L |
16-02-2008 12:51 |
|
SMUKKESMUKKE hest det ser hyggeligt ud. og nøj et fedt drømmehus!
» skrev pernille ls « skiftet hesten ud med bolden (: ‹3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddd |
Bella |
16-02-2008 13:52 |
|
han er så smuk (; det ser fint ud .
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
MANGE TAK ALLE SAMMEN!  forresten så læg lige mærke til hvordan han løfter og bryger ryggen her:  så den kan godt bruge ryggen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
Med fare for at lyde rigtig negativ så vil jeg starte med at sige, Bianca slip de tøjler! Jeg synes tidligere at jeg har kunne se en smule fremgang i hans holdning, men den er jo gået totalt istå igen. Du bliver nødt til at lade være med at holde så fast i snuden på den så den kan komme frem og få buet rigtig i halsen. Som han går på stort set alle travbillederne, sænker han halsen nede ved manken, knækker i nakken og skyder underhalsen frem. Jeg vil meget gerne se nogle billeder hvor du rider ham frem og ned - mindes ikke at vi nogen sinde har set sådan nogle. Har tidligere givet dig ros og den holder jeg fast i - bare ikke lige til de her billeder 
Mvh. Rikke med Albinoni Ibi Light Camare Årets JHN springrytter for hest 2007 En stjerne er taget fra mig, men vil altid være i mit hjerte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træningsbilleder af maestro . |
|
|
Bianca, jeg bliver så ked af det hver gang jeg ser dine indlæg jeg håber hver gang, at du viser nogle billeder, hvor du rider den fine musse lang og dyb! Det er altså det han har brug for, så han kan få ryggen op, og senere komme i ligevægt, og så! på bagparten Maestro er sådan en fin pony, det er synd at han bliver "ødelagt" på den måde. Og det er synd, at du får alle disse misvisende rosende ord, for jeg synes i hvert fald ikke det er nydeligt ud Prøv og lyt til mig, Rikke og Sandra med Cashew, og de andre som siger lang og dyb, indtil han kan bruge sig rigtigt...
Sabrina & Feykir nu også med Malte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgkjrhsgjfshgvjk |
|
|
Det ser som altid godt ud  Men pas på du ikke får for lange tøjler, dine arme er jo helt ude og flyve på dette billede: 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu da andre.... |
|
|
Nu da 3 andre har givet deres mening vil jeg osse tillade at lade min måske virkende negative mening komme til kende.. Kan kun give Rigge & Sabrina Ret - slip de tøjler for guds skyld. Jeg kan ikke se harmoni, jeg kan ikke se afslapning, jeg kan ikke se en veludviklet muskuløs pony, jeg kan se en (syntes jeg) muskel fattig pony pga. "forkert" ridning, vi har hver vores måde at ride på, ja, men som overnævnt syntes jeg osse det er synd at se en pony der kunne være så flot hvis den blev redet rigtigt - men det er den ikke. Og når jeg så læser hvad du starter og jeg ser disse billeder idag, forstår jeg slet ikke du vil udsætte din hest for det, istedet for at ride den op til det så den har en reel chance. Jeg har med andre flere gange diskuteret Maestro, og vi er alle enige som jeg har diskuteret ham med, for han er ikke klar til de (Sorry) "prale" klasser som du starter hvilket det virkelig virker som om det bare er. Ja, det er fedt at kunne sige man rider høje klasser, men kun hvis hesten har muskulaturen til det og virkelig er klar til det.
Som sabrina siger er jeg osse utroligt ked af at se alle de misvisende rosende ord du får - for jeg kan slet ikke følge den ros du får, ej for det du får dem for. Dette er på ingen måde for at rakke dig 2talt vildt og voldsomt ned, eller fordi jeg har noget imod dig eller hesten overhovedet, som sagt kunne det være en lækker pony med rigtig ridning, og den pony ville jeg bare vildt gerne se.
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkghgklhsgkl |
|
|
For resten... Hvordan kan ponyen være redet SÅ forkert som nogle påpeger, når de går hen og får gode placeringer med hjem ved stævner stort set hver gang?? Dog mener jeg at skal du videre Bianca, så ja, mere lang og dyb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
hmm. jeg tager imod jeres råd, for han bliver redet lang og dyb HVERDAG! nej i ser ikke billeder af det fordi denne gang er det de billeder lizette har på hendes anden computer som jeg ikke har modtaget endnu . for jeg ved 100% at hun fik nogle billeder af det! Så sent som i dag red jeg ham lang og dyb, det gør jeg hverdag! Der er ting jeg bare ikke forstår . hvis i mener han ikke er klar til det ? hvorfor er det så at jeg får afvide jeg skal starte de klasser af dem som kender ham ? hvis jeg ikke mente han var klar til de klasser + min underviser, ville jeg da ALDRIG starte dem ? nej jeg gør det sgu ikke kun for at prale . på ingen måde nej . Hvorfor bliver han ikke dømt ned i de høje klasser, hvorfor skirver dommeren positive kommentare til ham, hvorfor nævner de aldrig at de mener han er muskelfattig(?), hvorfor skriver de aldrig at han mangler ryg & bagpart, hvorfor skriver de aldrig at han går på forparten, hvorfor får jeg 7/14 i gangarter hvis han går på forparten, hvorfor fik en af mine stævneveninder kommentaren "ponyen mangler gangarter, går på forparten, mister ryg og bagpart" når jeg så ikke gjorde? ja det er de spørgsmål jeg stiller mig selv hvergang jeg får disse kommentare her  og rikke? på hvilke billeder fra dressuren kan du se hans underhals????  og på dette billede er hans ryg da helt sikkert løftet??  hvor i mod at han på dette går på forparten, ja det ved jeg godt han gør her, så nej jeg siger skam ikke at han 100% går på bagparten , men der er vel en grund til at jeg ikke får det afvide af dem som har set ham live ? jeg undres som sagt over det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Nu vil jeg kun kommentere dit svar på hans holdning da det er det jeg lige har begivet mig ud i. På stort det alle travbilleder fra siden kan jeg se underhals. Specielt på billedet hvor han går versade. Jo han har løftet ryggen, men han spænder frygtelig op i halsen. Se på underhalsen, den buer udad og ikke indad som den gerne skal gøre. Overhalsen buer først nedad og så opad fordi han kun knækker i nakken og ikke bærer halsen fuldstændigt.
Mvh. Rikke med Albinoni Ibi Light Camare Årets JHN springrytter for hest 2007 En stjerne er taget fra mig, men vil altid være i mit hjerte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjfdshgjkfshg |
|
|
Lige til Rikke (æske): På dette billede er det det øverste stykke af bringen du kan se:  På dette billedeses hans højre skulder skudt frem og det er altså ikke halsen:  Hvis du mener dette er alvorlig underhals, så kender du da ikke ret meget til hestens muskulatur?? Mener du seriøst at muskelpartiet på halsen her skal være mindre? Det ser du dælme ingen steder i de større klasser. Jeg kan forstå at det kan ligne underhals når Maestro har så kort en hals, men hør lige en træners ord før dommen er sat, jeg er virkelig ikke enig.  En heste-hals skal bestemt ikke bue indad, det er tværtimod tegn på muskelmangel og du skal regne med at når musklerne på siderne af halsen udvikles, så ses det altså ikke KUNpå siderne, men også en smule under halsen, da nogle af disse muskler strækker sig længere ned. Jeg er overhovedet ikke enig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
numsefisken svarede jo lige for mig  jeg takker og giver dig fuldstændig ret! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder. |
|
|
.. Jeg synes, stadig at Maestro er en smuk pony - Og jeg vælger endnu engang at tilslutte mig de, der lader underviser, dommere og folk der har set ham IRL bestemme, om han er klar til de klasser han går - Og på resultaterne synes jeg umiddelbart det ser sådan ud.
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
stina: mange tak og ja man kan dømme meget ud fra video og billeder, men jeg ved også at flere af dem som har set ham IRL har ændret mening derefter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jkvfhgkjhklgkjhdf |
|
|
Jose og raffe: Så man skal altså hen og have 80% i LA6 før man efter din mening er "egnet" til at ride PRT og PRI??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
17-02-2008 13:24 |
|
hun red altså til 57% i sin første PRI? - jeg har altid fået at vide at når man red imellem 55-65 % så var det den klasse man hørte til i? ja, jeg vil give jer fuldstændig ret i at han stadig har underhals, jeg ser ham jo irl stortset hver dag. - Men jeg ved så tilgengæld også at den er meget tæt på at forsvinde helt! og når han går i holdning kan man slet ikke se det. Og ja, bianca rider ham lang og dyb når hun opvarmer og nogle gange (ved ikke om du gør det altid?) også sådan når hun har redet ham et stykke tid ''med halsen høj''. Generalt er Maestro en meget spinkel pony, så han vil ALDRIG ligne de lidt mere robuste ponyer. Og tro mig hendes ridning er blevet så meget bedre siden hun skiftede underviser.. Og der er MANGE ude fra rideskolen der siger, at Bianca rider ham rigtig pænt og han går flot osv. De har da lidt forstand.. Jeg er stortset altid med Bianca ude til stævner, og jeg har aldrig oplevet en dommer har skrevet til bianca at den manglede muskulatur eller lign. - men ja, han mangler da stadig noget. Jeg synes personligt det er rigtig ondt skrevet, når I skriver I bliver mere ked af det for hver gang I ser hendes billedeindlæg. Forresten har jeg hørt min underviser sige, at Bianca rider rigtig godt, og hun ville gerne have hende til at ride nogle af hendes ponyer/heste - så kan hun jo ikke ride så vanvittigt forkert? Jeg er bestemt ikke ude på at få nogen på nakken, for jeg ved ikke så meget som mange af jer andre, jeg har ikke nær så meget erfaring - og min pony er ikke særlig god. Jeg ved bare, at JEG ville blive skide ked af det, hvis jeg fik sådan nogle hårde komentarer. Overvej det engang.. bianca: maestro'baestro er super fin det er sjovt at se billeder af ham, som ikke er taget af mig. haha =D Santos blev rigtig glad for at se ham, da han kom tilbage i folden igen <3 hehe,
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - jeg savner Mirla :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| biancamis |
17-02-2008 13:26 |
|
jeg vil lige tilføje at hun red til 63,5 % i sin sidste La5..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bianca. |
|
|
.. Jeg synes du tackler det rigtig flot, for der er mange kloge hoveder, der har deres meninger om tingene. Det er godt at du stadig har mod på at vise billeder herinde - Jeg nyder i hvert fald dine billedindlæg, og det er dejligt at se, hvordan I udvikler jer sammen.
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jvshgvksjhfgvlk |
|
|
Frederikke og Santos (L): 57% er godkendt  Og nu regnede hun jo heller ikke med at gå hen og få 70% 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
17-02-2008 14:57 |
|
Numse: præcis - og hvis man rider til over godkendt, så hører man vel til i den klasse? Det er da klart hun ikke rider til 70% - den der red til det, har startet landsstævner og hele svineriet ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej.... |
|
|
Heej... Køn pony. Men ikke Altid Helt Så køn ridning Undskyld. Syntes Du har alt alt for meget fat i ham, måske for at få noget i hånden at styre med måske af andre grunde? Men uanset hvad så tor jeg meget hurtigt han ville komme ud ud og gå i lod hvis DU ga slip på ham så HAN kunne gå frem til din hånd og ikke det dig der tar fat i ham  Pas på du ikke kommer til at læne dig frem i galop tilbage og sid og så lidt længere bøkler så du kommer ned og side i sadlens dybeste punkt istedet for oppe på bagsmækken 
Hilsen Tiana Tiana og Litus <3 Love you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som sagt før... |
|
|
Så ville jeg gerne se dine hænder længere ned mod salden, det gliner nemlig at du har rigtig meget fat i ham fortil, hviklet jeg har set at du ikke har.... Men han er sQ en dejlig pony:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Jeg synes Maestro er en super fin pony og I har udviklet Jer utroligt meget siden I startede sammen.  Og jeg synes stadigvæk at det ser lidt bedre ud for hver gang vi ser Jer. Men jeg synes ikke du havde helt så meget fat i ham sidst vi så billeder og jeg gad godt, hvis du slap ham en smule og så virkelig drev ham med sædet, jeg tror du kunne få rigtig meget ud af ham. Selvfølgelig ville det ikke være alt, men det ville være en start. Til gengæld ser jeg ikke den underhals som nogen af de andre ser, og jeg synes stadig dit arbejde med ham ser ud til at give noget! Dine hænder måtte godt komme en lille bitte smule ned 
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
tak for jeres meninger og svar  frederikke og numskefiske har svaret for mig  jette: jep jeg prøver og prøver hehe . og nu ved ikke om du lagde mærke til det på mbrk , at jeg faktisk også flere gange gav efter i indvendige tøjle , for at få ham til at slippe og/eller begge tøjler ? for nej jeg vil ikke mene jeg har super meget fat i ham, men det ville da bestemt være pænere hvis jeg slap lidt mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
LAD NU BIANCA OG MAESTRO VÆRE. VILLE I IKKE BLIVE KEDE AF DET HVIS DET VAR NOGLE DER SKREV DET TIL JER ? Bianca jeg syntes han er en fin pony, som mangle en smule muskler , jeg har selv en soinkel pony ogdet er svært at få dem til at få kraftige halse
x Catrine & Zasha x Fordi vi kan ALT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafafaf |
|
|
Zalle; Vil du have vi skal sidde og slikke i hende i r*ven, fordi hun ikke må blive ked af det? - Det er et debatrum, og i det at man ligger billeder ind af sin pony må man være indstillet på kritik  Bianca, han ER en smuk pony - ingen tvivl. Jeg tror de andre har sagt det der skulle siges, så jeg behøver ikke gentage dem. Jeg håber tilmed også du vil modtage noget af det kritik de har skrevet, for nogle gange kan "fremmedes" syn på ens hest være en del hjælp. Jeg har selv haft en meget muskelfattig pony, og det tager tid at bygge muskler op. Men det kræver man er villig til at vente med at presse på, og bruge flere timer på småting i stedet for de store øvelser. I er fine sammen, og jeg er sikker på i nok skal blive rigtig gode på et tidspunkt  - Men det handler om tålmodighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bianca.. |
|
|
Jo det gjorde jeg.. Og det skal man jo netop også kunne.. Husk også at give lidt efter på udvendige, og så hænderne ned;) Glæder mig til at se jer igen, snart:D
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
17-02-2008 19:58 |
|
louise: nej, man behøver ikke at sidde og slikke r*v, men derfor kan man da godt sige det på en lidt pænere måde.. Jeg tror helt seriøst, uden at kende dig - at du ville blive ked af det hvis folk sagde til dig, at de blev kede af det hver gang de så et billedeindlæg fra hende. Jeg selv ville blive ked af det, og jeg ville bestemt ikke have lyst til at lægge billeder ind når det bliver sagt så hårdt og så direkte. Ja, de har da ret på rigtig mange områder, men synes bare ikke de bliver sagt i en tone som hører til ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
HOLD SÅ OP MED AT SIG DET ER SYND FOR MIG!!  - jeg kan stadig tage det , ellers ville jeg holde mig langt væk herfra jeg takker stadig for jeres ærlige menigner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
18-02-2008 19:38 |
|
men syntes godt nok du sidder ALT for langt tilbage helt ude på snippen 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafafaf |
|
|
Frederikke og Santos (L); Det er sku da bedre at komme med sin ærlige mening, end at pakke det ind i vat for ikke at støde nogen? - Nej jeg sidder ikke og tuder over folk på nettet. Folks meninger gennem internettet kan jeg ikke rigtig tage stilling til, medmindre det er noget kritik jeg kan bruge til noget  Som Bianca selv skriver; hvis hun ikke kunne klare folks ærlige meninger, havde hun nok ikke lagt billeder ind igen og igen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Man har da lov til at give konstruktiv kritik herinde fra. Men det lyder mange gange som om, at dem der ikke har set ham live, kritiserer endnu mere. Hvem ved, om Maestro ser helt anderledes ud i virkeligheden? Det er altså meget svært at bedømme ud fra billeder. Selvfølgelig er det helt i orden at komme med kritik, som man kan bruge. Men altså..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| affffffffffffffff |
|
|
Bianca; TAK! Undskyld, men det er dælme rart at jeg/vi ikke skal sidde og forsvare vores holdninger over for andre, fordi de mener det er synd for dig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
I er så super sød sammen!!! Det ser rigtig fint ud.. Kan godt være han har lidt uderhals, men det har min ejen pony også lidt af, og det er ikke lige nemt at komme af med! Glæder mig til at hører flere stævne resultater fra jer!
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
netop jeg ville jo nok stoppe med at vise billeder herinde hvis jeg ikke kunne klare at folk sagde noget imod mig hehe . eline: mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 57657876867 |
AmalieNørregaard (Fylla) |
19-02-2008 18:37 |
|
Han er da en dejlig pony  Bliver hyggeligt hvis I kommer til Fyens der den 29 marts 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det ser ud som om, at du læner dig lidt frem i galoppen - det glemte jeg at sige før. Det kan sagtens være, at det er billedet der snyder. Jeg lagde bare lige mærke til det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhncvbfgzjc |
RikkeEvigGlad |
19-02-2008 18:50 |
|
Ejs hvor er han skøn! hvor stor er han??
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 78978979 |
AmalieNørregaard (Fylla) |
19-02-2008 19:04 |
|
Regner med en PRI  Dig?
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
rikke: mange tak han er 148 m. sko  Amalie: det samme hehe .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|