Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 trækker!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 19:19

Hey Ænder.

Når jeg galopere på min hest, prøver han altid at trække tøjlerne ud af mine hænder, så jeg ryger fremover, og det bliver han ved med selvom jeg giver ham længere tøjler. Og mine hænder gør mega nas! bagefter!

Hvad kan man gøre når hesten gør sådan?

Han gør det kun galop!


Hvor stramme tøjler har i når i rider galop? Er de lige så lange som når i traver eller?



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 jjfdjdfjfdjfdjfdjfd
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 19:26

Åha er det som om han ligger sig på tøjlen fordi så kan du samle tøjlerne i den ene hånd og holde fast i sadlen med den anden og så lægger han sig super meget på tøjlen og lige pludselig slipper du tøjlerne fuldstændig så snubler han men du ryger ikke af fordi du har jo fat i sadlen med den anden hånd så finder han ud af at "WWWWOPS" det var ikke godt

!


>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 19:38

Liv: altså, så langt tror jeg ikke lige hesten tænker?


Let me light up the sky

light it up for you.

Let me tell you why

I would die for you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 20:14

Halve parader er din ven.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 trækker!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 20:17

Men.. det kommer selvfølgelig an på hvilken halv parade ;) Hvis I vil ofre lidt penge på Epona.tv så står der nogle artikler om halve parader :D


Sabrina & Feykir
akademisk ridekunst

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 16:39

Jep , halve parader er godt (: .


Og ja , jeg har ligeså lange/korte tøjler i galoppen, som jeg har i traven ;)


Chri||eBi||e (:


Søger en dejlig hest/pony at ride: Tryk xD


Nogen der ved hvor min Prins er ? :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 16:42

Læn dig tilbage - halve parader.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 16:52

start med at tage ridehandkser på, og så halve parader ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider