Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Inden jeg dør..
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:29
..vil jeg have været i tokyo, have gennemført mit barbie wild horse rescue spil, lært at ryste med øjenene, kunne fløjte, og gjordt mine medmennesker glade.

Er der nogle ting i bare VIL have gjordt inden i dør?

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:32

Få en god uddannelse, få min egen hest.. Have et godt liv!


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:36

Have børn, blive gift og eje min egen gård .. Det er de tre vigtigste ting for mig pt.


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:37

få en god uddannelse, blive gift, få børn, få børnebørn, få oldebørn.


ja! jeg håber ikke jeg dør før jeg bliver gammel nok :D



. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:41

Blive godt gift.

Få 1-2 børn.

Bo på en gård med heste og mange dyr.

Få og beholde en masse gode venner.

Lært at sjippe.


Hmm.. Måske mere ?



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:49

Okaaay - mega store mål, så hold godt fast!

a. have stiftet familie dvs. gift og have børn.
b. få en god uddannelse som astro fysiker / astronom

c. videre uddanne mig som astronaut
d. være den første kvinde OG første menneske på mars

e. bo på mars i over 6 måneder med familien
f. muligvis begynde og ride igen
g. vinde en gulmedalje til OL i svømning, og samtidig have overvundet min astma.


EMILIE P
Kærlighed til selvstændige mennesker !


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgfgdfdfg
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:50

Blive gift med en rig mand, få massere af børn, børnebørn osv ' :b



» skrev pernille ls «

skiftet hesten ud med bolden (: ‹3

0
0
Svar på denne tråd
 
 inden du dør
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:40

inden jeg dør, vil jeg til paris (igen)




men denne gang vil jeg have taget et billede ved siden af Jim Morrisons grav. og med en lille piller paller i hånden...






mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


Nu med Sambuca



0
0
Svar på denne tråd
 
 sskkskss
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:42

MINE MÅL MED LIVET:


Vælte en ko.

Drikke en alkoholiker under bordet.

Lægge et får på ryggen.

Springe et eller andet stort i luften.



.. den fedeste er da at vælte en ko



x.Vampire

[ak,sel]

{My Chemical Romance to The End.}

Frank Anthony Thomas Iero Jr. <3

Tony Karlsson


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:48

Svært .. Har ikke rigtig nogle "ønsker" - men vil gerne gå fra at være på bunden og så på toppen.


» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 21:21

Jeg går bare efter aldrig at lade nogen udfordringer gå fra mig, og aldrig sige nej til noget. Hvis jeg lever livet mens jeg har det, og tager de chancer jeg får, så tror jeg ikke jeg kommer til at føle at der har manglet noget. :)


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 cdghfghkfgj
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 21:47

Jeg tager det som det kommer. Self. vil jeg have en god uddannelse og stifte familie, men ellers tager jeg chancerne som de kommer og springer ud i det(; - Haha! Fede mål xVampire *aksel* !! ;D




RIKKE.A

prins & max i er enormt savnede!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 22:38

Jeg kan ryste med øjnene.


Jeg vil have en uddannelse og et arbejde hvor jeg nyder mit erhverv. Så vil jeg ud og opleve verden. Jeg vil nyde mit liv, og vil helst ikke have det bliver for "hverdags" agtigt, selvom det selvfølgelig er svært at undgå. Tror ikke jeg skal have børn.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 12233334
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 08:54

Tirsdag aften mistede jeg en ven i en ulykke. Han blev 21 år.

Slynget ud af en bil, der kørte galt med alt for høj fart.

Så desværre kan jeg ikke sige hvad jeg vil inden jeg dør. For man ved aldrig hvor lang tid der går inden man dør. Jeg tænker hele tiden på hvor stærkt det gik, hvad har han tænkt på de sidste sekunder?. Så man skal leve hver dag, som var det den sidste.


Anja

<3Muggi´Joe & Hector<3

<3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3


Muggi´Joe & Hector Power!


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhjytiuo
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 10:14

jeg vil gerne kunne fløjte, udtale visse ord korrekt, og ja, få børn og ha' et godt liv..

Har faktisk ikke de helt store mål


..Henriette Hoffmann (:

Med fjordbollen Tumle <3

Du og jeg for evigt og altid? (L)


0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 10:29

Skal helt klart have en hest !


Så skal jeg have en god uddanelse

Få et job hvor man arbejder lidt , men tjener mange penge !

( Skal jo have tid til hesten xD ) .


Og så passe på min mor når hun bliver gammel xD


Chri||eBi||e (:


Søger en dejlig hest/pony at ride: Tryk xD


Nogen der ved hvor min Prins er ? :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 14:38

få mand+børn, bo i kbh/omegn, få en god uddannelse, få egen pony, komme på efterskole, lært at ride diagonal PERFEKT osv. :b


( emma B-)

-birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalaal
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 22:33

det er uroligt få ting jeg gerne vil nå, sådan som ting.

Jeg har fx ikke et ønske om at blvie gift, og få masser af penge osv, jeg vil gerne blive lykkelig, hvad det så end indebære.

Så vil jeg selvfølgelig gerne lave vedvarende verdensfred osv. men det tror jeg ikke engang jeg beøver at nævne.



OOMPA AKA MIE


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 10:31

Haha Lærgøø


Jeg vil gerne være perfekt - Men det er vist lidt uopnåligt?



>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider