Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sådan hentede vi hestene :)
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 19:41

Sådan skal det sgu gøres ;D

- tjek lige hvor godt vejr det er!


s259.photobucket.com/albums/hh291/ NataschaxD/ ?action=view&current=Heste.flv


Btw. Så står de i løsdrift her om vinteren, så nu skal vi trække alle rideskolehestene ned til ridehuset(der er sådan en strigleplads) Så man bliver helt længselsfuld!



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit, when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 19:51

Fedt nok. ;D Hold da op, det er sgu godt vejr. Er den filmet i dag?



Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D'
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 19:53

Emma: Den er herre gammel (:



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit, when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 19:55

Når, okay. Haha. ;D


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 dwejfqæ
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 20:39

super fed video det var gode tider da vi hendtede dem der


KATRINE

selv en dråbe giver ringe i vandet

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej (:
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 22:25

Katarin: Ja mayn, det er sgu så besværligt nu!



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 09:14

Haha , hvor ser det bare godt ud xD .


Søøøde heste iøvrigt :D .


- Ja det vejr vil vi gerne snart have igen !


Chri||eBi||e (:


Søger en dejlig hest/pony at ride: Tryk xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 17:03

@!#$ din stemme lyder nice!


-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 17:14

sådan noget vejr har vi haft i et par dage nu ;D mærkeligt at tænke på at for en uge siden sneede det xD


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D'
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:56

Jux: Det er ikke mig der snakker ;)

Cecilie: Det er edderperkme lang tid siden det sneede her, nu er der bare @!#$'se koldt!



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:56

synes det fedt man bare kan gøre det sådan (:

en nem og dejlig måde.


og sikke da et kanon godt vejr i havde jer :)


. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D'
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:06

Mihl: Jeg har en kreativ ridelærer, der er nærmest snore man kan sætte op over alt på gården ;D



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 alfaælng
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 21:44

tazz: ja det har vi!


KATRINE

selv en dråbe giver ringe i vandet

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 21:59

Tazz: hehe :P havde en veninde hvor de også gjorde det der hun red.


og så havde de små falabellaer og shetlandsponyer, og så kom de bare luntende <3


faktisk der hvor pernille der har part på lukas er :)


. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej (:
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 22:52

Katarin: Ja sgu!

Mihl: haha, hvor sødt ;D



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider