Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billedredigering
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 09:44

Jeg begyndte jo i sommers på første år af HTX, hvor jeg jo blandt andet gerne skulle lære lidt om computere og at redigerer billeder osv. Jeg lavede lidt i starten af året, men har ellers ikke fået gjort så meget.


Men i går aftes gik jeg så igang, og det var faktisk meget sjovt. Men her er resultatet


Årets aller første billeder:


Original billedet


En bom mere på (noget sjusket ved holderen)


Hævet hunden, ændret baggrunden, hævet øverste bom og redigeret holderen så den blev lidt pænere.



Så fra i går:


Original billedet


Noget mere hals og lidt ændret hovedform


Original billedet af Corvette


Klippet ud


På stranden


Zoomet ind, og tværet lidt ud i kanterne så hun passer bedre ind.



Jeg ved godt jeg langt fra er ekspert, men hvad synes i ? :)


(Alle billeder er forresten lavet i photoshop)


Hvis du gerne selv vil have gjort noget ved dit billed, så smid det ind. Så skal jeg prøve at opfylde dine ønsker ;)





Katja Berg

-

Nu med

> Covette Imperial <


0
0
Svar på denne tråd
 
 1235678
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 10:20

jeg syndes de foerste billeder er bedst.

altsaa dem med hunden.


men bare bliv ved med at oeve dig, det skal du nok blive god til :)


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 10:51

orh, en dejlig hundi : D jeg sys klart de billeder du har redigeret af den er bedst. den sidste er os sej af covette B-)


» Emma Borum
- Med stjerneponyen Birger
Rip Tarzan, 17/12 - 2007
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 11:20

Sejt - Det skal du nok blive god til



>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:23

Utrolig gode billeder - især dem af hunden. Du må meget gerne "lege" med mine billeder. Du kan bare tage fra præs. :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider