Jeg begyndte jo i sommers på første år af HTX, hvor jeg jo blandt andet gerne skulle lære lidt om computere og at redigerer billeder osv. Jeg lavede lidt i starten af året, men har ellers ikke fået gjort så meget.
Men i går aftes gik jeg så igang, og det var faktisk meget sjovt. Men her er resultatet 
Årets aller første billeder:

Original billedet

En bom mere på (noget sjusket ved holderen)

Hævet hunden, ændret baggrunden, hævet øverste bom og redigeret holderen så den blev lidt pænere.
Så fra i går:

Original billedet

Noget mere hals og lidt ændret hovedform

Original billedet af Corvette

Klippet ud

På stranden

Zoomet ind, og tværet lidt ud i kanterne så hun passer bedre ind.
Jeg ved godt jeg langt fra er ekspert, men hvad synes i ? 
(Alle billeder er forresten lavet i photoshop)
Hvis du gerne selv vil have gjort noget ved dit billed, så smid det ind. Så skal jeg prøve at opfylde dine ønsker 