|
|
| Beskriv dig selv (; |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
10-02-2008 21:36 |
|
Beskriv jer selv/jeres liv ænder  - Bare skriv en masse ting, det må godt være underlige ting xD Jeg kan da lige starte med at skrive om mig: Jeg hedder Pernille og er 13 år. 14 den 2. april. Jeg bor på sjælland tæt ved københavn. Har 2 storebrødre, men den ene bor ikke hjemme. Mine forældre er skilt. Bor så både i hus hos min far og lejlighed hos min mor. Jeg har langt brunt hår med krøller, men glatter det altid. Er omkring 165cm. høj, går med makeup, og min stil er poppet. Har gået til håndbold, volleyball, badminton, spring gynmastik, ridning, keybord, kor, blockfløjte, dans. (nogle af tingene var så da jeg var lille) Nu går jeg til fodbold i S.I.F og det elsker jeg bare<3 Jeg går i 7. klasse på Rosenlundskolen og min bedsteveninde er Mie. Kan ik lige finde på andre ting nu? Men ja d;
» PERNILLEAKAPAP « ingen er perfekte, men nogen er det sammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
miss chanel |
10-02-2008 21:39 |
|
mmh, hedder xxxxx, går i 8 klasse, er kun tretten år, og derfor den yngste på min årgang i: mine forældre er ikke skilt, min far er hjertepatient og arbejder derfor ik pt. men ellers er han civilingeniør, og min mor er speciallæge. jeg bor i herlev, går på husum skole, og rider ude på vsrk. jeg har part på en hlpartspony ved navn sasha. hun er dejlig<3 ellers er jeg sammen med mine venner&veninder (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
10-02-2008 21:41 |
|
Jeg hedder Emma, og er 11 år. Jeg fylder 12 d. 9. April (: Jeg bor i Jylland, i en sådan mellemstor/normal størrelse by :Q Jeg har 2 søstre, jeg rider som mange af jer andre herinde. Jeg har gået til håndbold, men det var ikke så længe q; Jeg har brunt hår, sådan til lidt ned over skuldrnee. Det er helt glat, og jeg hverken krøller eller glatter det =D Jeg går i 5. klasse, og min bedsteveninde hedder Michelle 8) Jeg går ikke rigtigt med makeup, kun lidt mascara. Min stil er poppet, altså sådan med mærkevarer. Men selvfølgelig ikke KUN mærkevarer Mine forældre er ikke skilt, hvilket jg sys er rigtigt dejligt. Jeg har 2 søstre. xD Kan ikke lige komme i tanke om mere 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi fordi.. |
|
|
Jeg hedder Hedvig Lærke Efternavn, men alle kalder mig bare Lærke. Jeg er 14 år, og fylder 15 d. 22 december. Jeg bor på frederiksberg, i en lejlighed med min moar, far, og mine to brødre, kræn og tøger. Jeg går på en privatskole på Østerbro der hedder Niels steensens gymnasium, der går jeg i 8.C. Jeg hader min klasse, og forstår ikke menneskene i den, de har en syg tankegang, og størstedelen har ikke opfattet basisreglerne. Når jeg går ud af 9 klasse vil jeg være et lykkeligt menneske. Efter 9, vil jeg gerne på efterskole i 10, og jeg skal højst sandsynligt gå på Baunehøj Efterskole. Efter det vil jeg gerne på Gymnasium, enten Christianshavn eller Det Frie. Derefter er jeg lost. I min fritid rider jeg, tager billeder, er sammen med mine venner og hvad der eller lige er. 2 gange om ugen rider jeg på en hest ved navn francesca, det sjaaaw, og en gang om ugen rider jeg på en hest der hedder Ziva, og en gang om ugen går jeg på rideskole. Min stil er en stor rodebutik, og folk kalder mig alt fra Hippieinspireret, kedelig pæredansker stil til halvpoppet med farver. Jeg ønsker mig en ring i næsen, og mangler kun at få overtalt fader, håber jeg på at gøre her i ferien. Hvis folk leder efter mig i mængden og skal beskrive mig er det for det meste: Hende den høje, rødhårede med briller, og det passer jo super, så ved alle hvem jeg er :b.
Frihed.Freedom.Frei.Liberté
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tralala |
Trine *Hannibal S* |
10-02-2008 21:58 |
|
Jeg hedder Trine og er 17 år. Jeg bor i Jylland tæt på Esbjerg. Har en lillesøster på 14. Mine forældre er ikke skilt. Jeg har langt sort hår (farvet), men er rigtigt platinblond. Er 176 cm. høj. Går med makeup, og min stil er street blandet med klassisk. Jeg har redet i over 10 år og haft min egen hest i 4 år. Solgte så min pony i sommers, og rider nu på min venindes hest en gang imellem. Jeg går i 10. klasse på Lykkesgårdskolen.
Trine Bloch Ager Life is the strongest drug
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
|
|
Jeg er en pige. Jeg bor i Danmark og spiser nogle gange kartoffler. Til dagligt går jeg i tøj og når jeg går udenfor går jeg med sko. Jeg kan godt lide heste og skriver nogle gange på heste-nettet. Jeg har en mor og en far som også bor i Danmark. Jeg går også i skole og har matematik, dansk og historie. Jeg kan også godt lide ponier. Sommetider nyser jeg og bøvser, det er ikke altid rart. Jeg kan også grine og smile. Jeg er født og opvokset i Danmark. Nogle gange sker det at jeg hører musik og danser. Lige nu har jeg vinterferie. Normalt sover jeg i min egen seng. Jeg har også hår på hovedet. og ja, jeg elsker at lave ubrugelige svar 
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678i9 |
Josefine S |
10-02-2008 22:26 |
|
Hej, jeg hedder josefine soendergaard og er 15 aar gammel. Lige pt. bor jeg i holland og det har jeg gjort siden sommeren 2004. Jeg var oprindeligt foedt i Taiwan, og deraefter flyttede jeg til Kina. Deraefter flyttede jeg til danmark, hvor jeg naaede at bo i 6 aar. som 6 aarig begyndte jeg paa rideskole men stoppede kort igen aefter. Igen som 9 aarig begyndte jeg igen paa rideskole paa lille damsted, hvor jeg fik halvpart paa en lille pony ved navn Alf. Desvaerre lukkede lillle damsted ned og blev kun til privat opstaldning. Saa fandt jeg en anden rideskole, nemlig vestskovens, der fik jeg halvpart paa Bobo. aefter jeg flyttede til holland fik jeg min foerste pony, Sukema. Ham solgte jeg igen i slutningen af 2007. Lidt foer jeg solgte ham fik jeg tilbudt en pony, nemlig oeps, og jeg var med det samme forelsket, men desvaerre var oeps en springpony og jeg var ikke til spring, men jeg skulle stadig ride hende op, da hun kun var 4 aar. Hun blev solgt men skulle foerst afsted til sommer, da de ville have at jeg skulle optraene hende. Nogle uger senere fandt jeg min nye pony, Wild Rose, hun var ogsaa kun 4 men havde fantastiske gangarter, og jeg var oppe paa en chalenge. ^ nu gider jeg ikke mere :p
Josefine Søndergaard - med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps. nu uden sukema. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ann-Sofie: Tak for dagens grin! 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalalalal |
Oompa |
10-02-2008 22:45 |
|
jeg hedder mie. jeg er 14, snart 15, helt præcist d. 23 februar. jeg skal ikke konfirmeres. jeg elsker hyber-pink og orange neglelak. jeg går mest i sorte gamacher (latex , satin osv). jeg elsker min store mørkeblå sweeeater. jeg kan godt lide at sige irantis og limetid. jeg hører masser af musik, det mester unknown fund fra muspace (indie, electronica, folk, powerpop osv) min yndlingsmusiker hedder lige nu Elliott Smith, mest pga hans historie. jeg er virkelig dårlig til fysik, og får tilgengæld altid topkarakter i dansk og samfundsfag. Jeg vil gerne til ønskeøen, og arabejder ikke, kun på at blive lykkelig. efter 9. vile jeg gerne på oure (kostgymnasium) eller på christianshavn gym/evt det frie. jeg elsker overaskelser og tilfældighed, og tror hverken på gud eller skæbnen. Jeg bliver altid kaldt hippie, men ved i bund og grund ikke om det er rigtigt. jeg hadder at blive sat i båd, og gør det meste af hvad der er muligt, for at bryde ud af den. jeg er mere eller mindre undercover hestetøs, og elsker det, og alt hvad der følger med. jeg har verdens sejeste hund, og jeg tror at jeg hellere må stoppe nu, før jeg går mere i selvsving end godt er. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg hedder Tine Clausen, er 15 år ( fylder 16), Jeg har langt brunt hår, og grønne øjne. Min stil er poppet, går meget op i mærkevarer . Bruger makeup, og er 165. Har en skøn storebror på snart 22, der bor og studere i Ålborg, langt fra mig :'/. En søster på snart 19 der også er flyttet hjemmefra. Så har jeg også 2 skønne forældre, som støtter og hjælper mig meget.- Har også min dejlige reserve mor som kører afsted til stævner med mig og hjælper mig under træning og alt <3. Hvis i ikke har regnet det ud har jeg en SKØN pony der hedder Villiza. Har selv redet hende op ( med hjælp fra træner ). Hun er konstateret en problemhest, men det bliver bedre og bedre  Førhen var jeg meget seriøs med fodbold, mistede dog interessen. Bor desuden på Als, sønderjylland  Jeg går på Hørup Central skole, og har en masse skønne venner og veninder der 
..Tine med dressurponyen Villiza Du vil altid være en 1'er i mine øjne! ♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig og Chamai |
10-02-2008 23:48 |
|
Jeg hedder Pernille og er 15 år, bliver 16 d. 21/3. jeg har blond hår og er ca. 177 cm høj. Jeg har en storebror på snart 19 år. Mine forældre er ikke skilt, hvilket jeg er meget glad for. Jeg bor i en lille by i midtjylland, Brande, hvor jeg også har min pony opstaldet. Jeg har haft Chamai i 5 år, og har redet i ca. 7½. Min mor er næsten altid med mig ude at ride, da hun selv er meget heste-interesseret. Chamai og jeg rider c-stævner hvor vi starter LA-spring og LA-dressur. Jeg lider lidt af Klaustrofobi og har for tiden en overbelastning i armen ;S Jeg har ikke nogen bedsteveninde for tiden, da jeg blev svigtet af den gamle. hmm.. Jeg elsker, at være på rideskolen med mine veninder dagen lang. Det var vidst det ;P
- Pernille Sig ♥ Chamai ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Marie (Zhehena) |
10-02-2008 23:56 |
|
Jeg hedder Marie, jeg er 16 år og fylder 17. Jeg bor på Frederiksberg sammen med min far og min søster og går lige nu på produktionsskole i København, eftersom jeg droppede ud af gymnasiet i sommers. Til næste år skal jeg på studenterkursus, HF eller evt. gymnasiet igen. Jeg har redet siden jeg var 6 år gammel, gået til ridning siden jeg var 8, fik min første part som 11-årig. Holdt en ridepause på nogle år og startede igen i efteråret 07, hvor jeg fik part på Zhehena. Hun er ejet af et stutteri, hvor jeg arbejder i stalden til gengæld for at jeg så rider og passer hende som min egen. Udover Zhehena har jeg en hund (chihuahua), 4 marsvin og sandsynligvis snart et par ørkenrotter, og jeg elsker generelt dyr. Jeg elsker musik og mit yndlingsband er Doors, udover det hører jeg mest Janis Joplin, The Blues Magoos, The Cryin Shames, The Freeborne, 13th Floor Elevators, Syd Barrett, Pink Floyd, Love, Sonic Youth, The Vaselines og den slags. Jeg elsker tøj og shopper mest i Top Shop, H&M, Urban Outfitters, genbrugsbutikker og diverse små sjawe butikker i København. haha hvor spændende, kan ikke lige finde på andet at sige lige nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
11-02-2008 09:43 |
|
Jeg hedder Louise , og er 13. Min mor er igang med at uddanne sig. Og min far er lastbilchauffør. Selv går jeg i 6. klasse, på Sommersted skole. Min Lillebror går i børnehave. Jeg går til Volleyball. Jeg har en kanin , 6 katte, to fisk og to hunde. Lige for tiden passer jeg en kat som så bor på mit værelse. Min stil er pop , og jeg bruger make up.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lasseminmin - Jeg elsker dig ! <33' |
Chelle ♥Vestergaards In-zeit |
11-02-2008 10:00 |
|
Jeg hedder Michelle Linette Nielsen, og jeg er 15 år. Jeg har fødselsdag D. 1. april  Jeg bor sammen med min mor, storesøster og lillebror - ++' vores to katte (: i en lejlighed midt i Vejle! - Min far, kan jeg ikke lide, men snakker da med ham, men er sjældent ude hos ham. Jeg går i 9.klasse på Vejle friskole - og jeg har verdens dejligste klasse. <33' ... Efter sommerferien, skal jeg begynde på Hansenberg i Kolding - som er Teknisk skole - der skal jeg læse til Mediegrafiker (: og jeg glæder mig helt vildt. Jeg har fundet mit livs kærlighed, for knapt 5 måneder siden, da jeg faldt pladask for Lasse, og siden da har vi holdt sammen, i alt - Lige meget hvad der så end sker. - Heste, har altid været min store interesse - specielt problemheste/dyr, da jeg kan et eller andet med at vinde deres tillid. Jeg drømmer om en dag, at blive hestevisker. Dette er nok lidt usansynligt. Min stil ved jeg ikke lige om jeg vil kalde pop, men jeg går i hvad jeg har lyst til, og det er stort set altid Only, og papfarspige. Jeg bruger Make-up fra 'The body shop' - da jeg er allergisk overfor almindeligt make-up. - Jeg elsker min familie, mine venner, mine dyr, og min kæreste | højere end alt andet. tre beskrivende ord ; Fornuftig, ansvarsbevidst & trofast.
»Lasse's Chelle« ¬ Vestergaards In-zeit, Tico, Calypso & Tulle ! Linka R.I.P Ingen mennesker er ens og uden fejl, For så ville verden være kedelig at leve i. Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaala |
Pirat-Lunde |
11-02-2008 10:39 |
|
Jeg hedder Caroline Jonassen, men bliver kun kaldt Lunde (: Jeg er 14 år, født den 23 november 1993 jeg bor i hinnerup, 20 km udenfor århus. kedelig by :b jeg går på friskolen i hinnerup, i 8 klasse, verdens bedste<3 jeg har en mor, en far, en papfar og er enebarn. mine forældre er skilt og jeg kan ik li min far, så ham ser jeg ik. bor sammen med miin mor , min papfar, min hund, vores katte og vores to føl . jeg har 3 ponyer. har en 12 årig connemare hoppe, Dizett som jeg starter C stævner på, LB3, LA1, LA2, og skal snart starte min første LA3 Hun er tidlige springpony men vil ik springe mere ;s hun er en dejlig pony<3 såhar jeg en hollandsk sportspony, Suze på 8 år. da jeg købte hende var hun meget vild og sindsyg :b nu er hun bare vild (: hun kan gå hele vejen i følge min springtræner (: hun er springpony og jeg starter LB, LA på C plan . snart MB (: jeg har også et sort shetlands føl stitch på knap 1år . han står derhjemme sammmen med mine forældrre brogede shetlands føl Jumper (: jeg er tit til stævner og jeg elsker det<3 vandt søhøhjlandets mini cup 2006 i dressur  jeg får undervisning af Ann Rønnermann og Kim Løwe (: nu tror jeg i ved nok om mig (:
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-02-2008 11:10 |
|
Jeg hedder Sandra Skøtt, er 17 år, fylder 18 i år, og bor i Børkop, lidt udenfor Vejle. Her bor jeg i en lille lejlighed med min dejlige kæreste gennem 2 år, Martin Vi har 2 små katte, og muligvis snart en kanin Mine forældre er skilt, og det har de været siden jeg var 6 år. Jeg har en storebror på 25 år, som har et, snart to børn, hvilket gør mig til faster. Også har jeg den dejligste lillesøster - Josephine, på 5 år Jeg er forholdsvis tit hjemme hos min mor, ca. hveranden weekend er jeg lige hjemme for at sige hej. Min far ser jeg ikke ret tit. Jeg har en smuk pony, Beauty Star, som pt. står hos min morfar, men hun kommer dog ud til Martins faster og onkel til april Hende har jeg haft siden hun var halvandet år, dvs. snart 6½ år. Hun er noget helt for sig selv, lidt en sær pony, men jeg elsker hende alligevel  Til daglig går jeg i 10. klasse, på UCV - tiende klasses egen skole i Vejle. Et fint sted med herlige mennesker, men mindre gode lærere. Næste år regner jeg med at starte på Teknisk Skole i Kolding, som veterinærsygeplejerske. I min fritid arbejder jeg i fakta Tror ikke I behøver vide mere om mig nu ?
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
11-02-2008 13:42 |
|
Mig: Jeg hedder Line Fjeldsted Kristiansen, jeg er 14 år gammel(Går i syvende klasse) , jeg bor på Samsø, sammen med min mor & far, har også en storebror, men han er 20, og er flyttet hjemmefra. Jeg har en gammel ruhåret foxterrier på 13 år, og en ung ruhåret fox terrier på 1 år, dem er jeg meget glade for, og de gør ens dag lysere. Så har jeg en flot dv vallak www.heste-nettet.dk/lodge/132751/ hest/176694/ jeg rider meget en sød sort pony på 20 år. I min fritid rider jeg, spiller badminton, træner hundende, også arbejder en time hverdag i Danske Bank. Så er jeg en meget lalle glad unge  Udseende: 155 cm høj , 40 kilo, brune øjne, brunt glat hår.
>> Line Fjeldsted Kristiansen. 8305 Samsø.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| htgfhghngfhdsfh |
|
|
| Malene | 19 år | Hinnerup | Alternativ | Tunmousse | Muhammed-bukser | Bong-krøller | Reggae, electronical, hip-hop m.m. | Kokosolie | Piña colada | Rød | Grøn | Motorsport | Ridning | Sove | Psykologi | Romantisk | Eksotisk | Hundesvømning |
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Jeg hedder Sofie, er 12 aar gammel og bor i Jylland. Jeg bor sammen med mine foraeldre og min storesoester Vi har en hund kaldet Bella <3 Jeg har haft 2 heste, men har solgt begge og rider nu paa en hest som hedder Cappuccino - og det elsker jeg <3 Min bedste ven er Line Henriksen og hun er bare saa sjov, soed, trofast osv <3
Sofie & Cappuccino (: - den ene er mere klodset end den anden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg hedder Emilie og er 16 år. Jeg går som førsteårs på htx, med studieretningen matematik-fysik. Jeg ejer to 1'er ponyer, en 23 års DSP hoppe og en 6 års Welsh Cob vallak. Hoppen er efterhånden gået mere eller mindre på pension, mens vallaken bliver redet så tit jeg kan nå det, selvom jeg er faldet for aldersgrænsen. Udover det spiller jeg håndbold.
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig , kort fortalt :b |
Fjordelsker |
11-02-2008 22:23 |
|
Jeg hedder Kirstine (oldemor navn :/) men bliver bare kaldt Kir. Jeg fylder 14 om ca. en måned, og skal konfirmeres om ca. to !! Jeg er ca. 166 cm , har meget blond hår, med store naturlige prinsesse/slange krøller . Har store blå øjne =) Min stil er meget speciel, og min helt egne . Jeg går ikke op i mærker , men sammensætter af forskelligt tøj. Jeg kan godt li' at gå i kjoler , og elsker at have store øreringe på =) Jeg har nemt ved at sætte mig i andre menneskers sted , og er en følsom pige . Meen , jeg er også rigtig skør , og elsker at fjolle , og grine af mig selv . Hvis jeg er dårlig til noget , gør jeg grin med mig selv :b Jeg er meget interreseret i dyr , og elsker at være sammen med dem . Jeg regner med at tage dyrelæge uddannelsen, efter gymnasiet !! Jeg bruger næsten al min tid , på min dejlige helpart , Bøgenakkens Emma . 'Hun er bar verdens dejligste ponii . For´øvrigt er hun welsh mountain . Jeg elsker at have med heste at gøre , og det er det der fylder mest i mit liv. Jeg har redet i 7 år. Og så spiller jeg tværfløjte :b
Hilsen Kirstine Fjordheste-elskeren , er nu til stede :b Nu med part på verdens dejliigste welsh mountain: Emma<33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| beskriv dig selv |
|
|
okay.. kort og godt: død og ødelæggelse
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg hedder Emma Louise. Jeg er 13 år gammel og har fødselsdag den 31. januar. Jeg bor i Herlev med min mor, far og lillesøster. Min mor er fra Danmark, og min far er fra Skotland. Jeg har også en storebror på min fars side, men han bor i England. Jeg har part på Flossy. Og har tidligere haft part på George. Jeg har også passet Hook, men han er aflivet nu. Jeg har mange rigtig gode veninder. Jeg har lige p.t. fem dyr herhjemme. Jeg er meget glad og griner altid. Jeg har min egen stil, hvilket jeg også bedst kan lide. Jeg går i 6. klasse. Jeg er meget afhængig af JHN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg hedder Emma Louise. Jeg er 13 år gammel og har fødselsdag den 31. januar. Jeg bor i Herlev med min mor, far og lillesøster. Min mor er fra Danmark, og min far er fra Skotland. Jeg har også en storebror på min fars side, men han bor i England. Jeg har part på Flossy. Og har tidligere haft part på George. Jeg har også passet Hook, men han er aflivet nu. Jeg har mange rigtig gode veninder. Jeg har lige p.t. fem dyr herhjemme. Jeg er meget glad og griner altid. Jeg har min egen stil, hvilket jeg også bedst kan lide. Jeg går i 6. klasse. Jeg er meget afhængig af JHN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1223456 |
Anja90 |
12-02-2008 08:54 |
|
Jeg hedder Anja Pedersen, med blødt D som i pladder  Er 17 (bliver 18 i år)Jeg arbejder fuldtid på Sauer-Danfoss. Min mor og far bor ikke sammen. Min far er nemlig totalt ALKO. Og i hans fritid tror jeg nok han er tømre. Min mor er underviser på EUC. det er vel omk 2 år siden jeg sidst så min far. Hilser kun lige kort på ham, hvis jeg render ind i ham på kroen, hvor han plejer at sige til mig at jeg er narkoman. hmm.Han er nu en hyggelig fætter. *NOT* Min mor besøger jeg et par gange i ugen, da hun er min nabo. Jeg sammen med min kæreste, Jesper, på hans gård. Jesper har en søn på snart 2. Så jeg er pap mor. Jeg har været sammen med Jesper i 2 år. Hvordan vi begyndte og være sammen er længere indviklet historie. Jeg har 2 dejlige heste, som står på AUGR, samme sted som Tine Clausens, Villiza står. Den ene er en Shire på snart 3 år. Den anden er en jydsk hingst på snart 2 år. Jeg elsker dem overalt.  Jeg går meget til fester og i byen. Næsten hele tiden. Bare ikke når vi har Jespers søn hjemme. jeg kan findes på Smedien i sønderborg. Eller Globe. men er kun på Globe når der er Extreme Clubbing. Ellers er jeg til Hardstyle på Ateza i gram 1 gang om måneden. Eller til en masse fede privat fester. Techno/Hardstyle osv er det bedste jeg ved. Elsker at fyre den af.  Nå Det var så mig.
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Og forresten: Jeg blev maalt til 176 med ridesko 
Sofie & Cappuccino (: - den ene er mere klodset end den anden 
|
| Svar på denne tråd |