Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 håhå giv hende en klap salve
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 16:39

... hun har lavet 6 indlæg idag det må jeg da nok sige wow til ;D


altså emma-BB keder du dig lidt for meget eller har du bare meget du gerne vil sige ? ;D



så kom jeg i tanke om noget seiøst i dette indlæg


hvor tit laver i et indlæg her inde ?



-forsat go' dag ;D


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 16:40

Tillykke, Emma. Jeg laver også rigtig mange indlæg nogle gange. ;)


Det er forskelligt. Det er ikke fastlagt, hvornår jeg laver indlæg. Jeg laver et, når jeg har noget jeg vil sige.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 16:57

Haha..


Forskelligt?



>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 17:40

haha, jeg tænkte netop på det :D hold da kæft emma har oprettet mange indlæg idag


men jeg opretter ikke indlæg særlig tit....


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 17:54

Det har jeg også lagt mærke til


Jeg laver næsten aldrig indlæg..



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:05

Jeg sidder ikke lige & skriver ned hver gang jeg opretter en indlæg, så det aner jeg ikke :D


Men havde godt lagt mærke til alle Emma-BB's indlæg ;)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:05

Det er bedere at der kommer mange indlægs end ingen .

Men jeg opretter bare når jeg har noget at sige. Ved ik, ik så tit. Men alligevel? (; sådan en mellemting tror jeg .



- pernilleskipper B-)
ingen er perfekte, men nogen er det sammen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehheheheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:08

Det da vidst det jeg kalder "et ligegyldigt emne"


Hahah, opretter ca. 3 indlæg om måneden


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:08

Ja, altså keder DU dig lidt for meget siden du skal sidde og oprette klapsalver for mig? 8-)


{ emmaborum }
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:10

haha.

- det er meget forskelligt.


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:45

ahahhahahahaha

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:47

emma-bb: tag det lige roligt, hun mener det jo ikke på en dårlig måde!



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:50

MILH - Hun må da kede sig, skat?

Ellers opretter man ikke en sådan ligegyldig debat, om hvad en anden har gjort..

Kunne lige så godt oprette et emne


"Juhu.. Giv min veninde spiste 3 flødeboller idag

Og for at få noget seriøst ud af dette emne, hvor mange flødeboller spiser I så om måneden?"


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 4567hh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:52

hahahahahahaha. lagde jeg godt mærke til.


Nå, men nu til det seriøse:


Spiser ca. 2 flødeboller om måneden. nej vent lidt... får næsten aldrig flødeboller. men vi har lige fået en masse inde på arbejdet :D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdfdfssdf
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:52

amandapanda har ret :p



- pernilleskipper B-)
ingen er perfekte, men nogen er det sammen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:53

amanda: amen jeg kan slet ikke tage den måde hun svare tilbage på! og så med sådan en smiley dér d: det tænder mig helt af
så kan hun skrive det på en pæn måde og lade være med at være så nedladende.


der findes sgu så mange ligegyldige undlæg her på jhn (: det sgu svært at tage det seriøst nogle gange.



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhehehe
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 18:58

Milh - Ja, okay skat. ;)

Det har du så MEGET ret i, man kan jo svare igen med stil..

Men alligevel vil selv være pist over at én havde oprettet et emne om mig : "Amanda har skrevet så og så meget her på HN, skal hun ikke lige have en hånd?"

synes det er lidt, som at blive udsstillet og irriterende opmærksomhed :P


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:00

amanda: selvfølgelig ville jeg da også blive sur :) det er der absolut ingen tvivl om.


men årgh! jeg kan slet ikke tage sådan en skrivemåde dér!



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:03

Milh - nej, det er lidt - "jeg er smart - Og hvad så, altså?"- atitude

Men aner faktisk ikke selv, hvordan jeg vil reagere sidder her & er lidt hypaaaarrrh & Forvirret

Måske skal jeg bare holde min kæver


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:05

amanda: PRÆCIS! og jeg hader det som bare fanden d;


jeg tror bare jeg ville skrive privat til personen om det var nødvændigt at oprette dette indlæg (:


nej da :P du skal da bare skrive løs <3



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 miiiilh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:08

MILH - Haha, jearh, godt så, så fik vi da lige noget at give os til :D


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:08

Siger det samme som brunette milh.


Og hvis man ikk kan lide disse debatter, må man jo springe dem over



>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehehhehe
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:10

Line F. Kristiansen - hentyder du til mig? :-)


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:10

Ja, okay. Men altså jeg bliver sgu lidt pist når der er sådan et indlæg. ;) Så tænker jeg bare sådan lidt "ja okay?" og så er det jeg skriver sådan en kommentar, fordi jeg bliver sur. d;


{ emmaborum }
0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma-BB
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:12

Emma-BB - Forstår sku godt du bliver lidt pist off, vil jeg også gøre.. ;-)


Vil føle mig sygt udstillet


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:13

amanda: ja det gjorde vi



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hh hcxchhcxhcx
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:17

EJ jeg kan ikke Ta den der smiley " "


>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:19

emma-bb: jamen altså kan du slet ikke se det komiske i at du har oprettet så mange indlæg idag? :D


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:23

Fionabona: Jo. Men altså jeg syntes ikke det er en komisk måde Cecilie C opretter indlægget på. Altså hvorfor behøves der overhovedet oprette et indlæg om det ;s Og så det der med "keder du dig bare eller har du bare meget du vil fortælle" og "lålå, giv en klapsalve" altså. Det sys jeg er lidt nedladende. ;)

Og jeg ved godt nogen sys jeg selv at jeg skrev en nedladende kommentar, og de ikke kunne tage den smiley jeg skev. ;s Men altså jeg blev somsagt lidt pist, da jeg så indlægget.


{ emmaborum }
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:24

AmandaPanda: Hentyder til alle(;



>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:26

emma: som sagt lidt pist.

du har ikke sagt det før nu?



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:37

Jo, jeg skrev det da i et af mine overstående indlæg:


"Ja, okay. Men altså jeg bliver sgu lidt pist når der er sådan et indlæg. Så tænker jeg bare sådan lidt "ja okay?" og så er det jeg skriver sådan en kommentar, fordi jeg bliver sur. d;"


{ emmaborum }
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:41

I formå at lave 100 indlæg uden noget som helst emne eller debat.


Mens Emma formå at lave 6 gode debatter - du får ihvertfald en velfortjent klapsalve fra mig, fordi du gør JHN bedre.



» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:41

emma: nå okay (; den besked fik jeg lige overset.

må du undskylde så :)



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:46

milh: det er helt iorden. :)

ann sofie: tak, (:


{ emmaborum }
0
0
Svar på denne tråd
 
 edrftgyui
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:56

jeg kom lige til at se, at jeg var gået forkert, jeg skulle ikke ind i børnehav.... nej vent! jeg er jo gået rigtigt!


jeg tror jeg har så meget selvjokeri, som jeg ikke lige kan huske ordet for, men altså. Når man sidder og laver 6 indlæg på en dag, så må man da også føle sig sådan lidt "wow. har jeg virkelig lige postet mit 6. indlæd? god, hvor sjovt. hahah".

ikke vær' så vinterdeprimerede, folkens d:


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:02

Altså hun vil jo ikk være ond, hun siger det jo bare i sjov(;

Og hun har faktisk også et spørgsmål:

"Hvor tit laver i et indlæg her inde?


Men hvis man ikk kan tage lidt sjov, er det jo nok også iorden, folk har jo delte menninger


Jhn skal kun være sjov & Hyggelig - Så lad os prøve at enes?


Som sagt:

Og hvis man ikk kan lide disse debatter, må man jo springe dem over




>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdsdfsdsdf
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:27

Forstår godt emma bliver sur over det her indlæg,

En hel overskrift "giv hende en klapsalve" over hun har skrevet indlægs. Hendes 6 indlægs giver mere mening end det her ene (:



- pernilleskipper B-)
ingen er perfekte, men nogen er det sammen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:31

Pernille: det forstår jeg da også godt.

men hun er ikke selv bedre når hun skriver en kommentar som den hun har skrevet :)



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdsasdsdassd
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:36

Milh: Nej det er rigtig nok, men som hun selv skrev var det fordi hun blev ret sur lige da hun så indlægget d; Tror også selv jeg var kommet med en ret sur kommentar hvis det var mig, eller det ved jeg ik, men ja.



- pernilleskipper B-)
ingen er perfekte, men nogen er det sammen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:42

pernille: ja - men så må man også acceptere at andre synes man selv er lidt umoden når man svare igen sådan (:



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdfgfdgdfdfg
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:44

det gør hun da os? (:



- pernilleskipper B-)
ingen er perfekte, men nogen er det sammen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:45

pernille: ja :) har heller ikke sagt hun siger andet.



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:45

Siger det samme som brunette milh (;



>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahah
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:48

altså nu har jeg tænkt sådan lidt, og det er da sjovt, hvordan vi menensker forvandler små ting til store.


Men synes bare somsagt det er at udstille folk.

som jeg skrev - kunne man lige så godt skrive "Min veninde spiste 3 flødeboller idag,

hvor mange spiser i på en måned" - Underligt indlæg?



Synes Emma gav for hårdt igen - men forstår hende godt, sådan er det at have temp. - har det også selv, og siger tit @!#$ og @!#$, jeg mener, men kommer til at fremstå forkert. /: Og sådan ahr vi vel alle - en elelr anden ting, vi ikke er så "gode" til.


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfdsdsdfsd
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:49

nej okay



- pernilleskipper B-)
ingen er perfekte, men nogen er det sammen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:50

amanda: jeg har da også et temperament der siger spar 2 :P



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdsdfsddf
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:54

Amanda har så ret



» PERNILLEAKAPAP «
ingen er perfekte, men nogen er det sammen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:55

og guuud amandaskat - kan du tænke i dag



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 20:57

Milh - skulle bare lige af med hyperaktiviteten :D

så går det (somregel) som smurt


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 21:09

haha :P



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehehe
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 21:11

MILH - JEG ELSKER DIG!


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 21:14

amanda: iiihj' jeg elsker da også dig



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 09:35

Emma-bb: Altså det er jo ikke et helt ligegyldigt indlæg. Cecilie c spurgte jo om hvor tit man oprettede indlæg herinde.

Jeg synes at de smileyer hun har sat ind viser at det bare er ment for sjov. Hvis nu hun havde skrevet:

"altså emma-BB keder du dig lidt for meget eller har du bare meget du gerne vil sige ? " med denne -smiley til sidst så synes jeg det havde været nedladende, men hun har jo skrevet sådan en grine-smiley så jeg synes bare du skulle have taget med et smil.

Men det er okay du blev pist, det blev jeg bare også da jeg så din kommentar


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 09:37

Fionabona: Jeg reagerede måske lidt for hurtigt. Men jeg sys stadig det er irriterene at der skulle oprettes et indlæg om det. Men altså - hver sin mening. ;)


{ emmaborum }
0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 09:46

ret sygt med 6 indlæg på en dag (:

men det er da godt hvis man keder sig.


laver faktisk sjældent indlæg herinde, men gåri gang med at lave et KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆMPE opdateringsindlæg+billeder, her om lidt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 10:15

Woow, giv "cecilie c »lalle og chloé" en klapsalve! Hun har oprettet sit 123'ne platte indlæg. :-)


Nej, men jeg forstår ikke hvad dette indlæg skal til for? Emma-BB har da ret til at lave de indlæg hun vil.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 10:52
Er jeg den eneste der synes disse indlæg er hyggelige?
Jeg synes de såkaldte 'ligegyldige' indlæg er hyggelige, desværre begynder folk tit at diskutere om det er et ligegyldigt indlæg eller ej.

Ja, emma har oprettet de der 6 indlæg, men de giver da mening alle sammen.
Dog synes jeg ikke det en pæn kommentar hun kom med, men jeg var nok også selv blevet lidt: Ja, og?, hvis jeg havde været i hendes situation.
Men jeg synes nu også Cecilies indlæg her kan virke lidt provokerende, og lidt nedladende, netop derfor kan jeg egentlig godt forstå emma reagerer som hun gør, ikke at jeg synes det var pænt, men jeg kan nu godt forstå det.


Men jeg opretter nogengange indlæg, og noglegange ikke, men jeg synes det lidt pinligt hvis jeg opretter for mange.

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 11:42

Patricia Jørgensen: PRÆCIS!


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 odffdkkod.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 18:11

Cecillie: Det ville jo være synd at sige at dine indlæg var mere spændende.



THEA & URSULA

- Så skal vi på ridelejr i uge 31 ! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 18:28

Haha er det her ikk mere blevet en debat?



>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 18:56

hey hey rolig nu emma, tjah måske keder jeg mig da for meget, men syntes godt nok 6 indlæg var mange ;D ikke fordi de er useriøse eller noget



pat: tjah dte må du jo selv om at jeg er plat eller ej, ja self har hun da lov til at lave de indlæg hun vil, det er jo slet ikke derfor jeg har lavet denne debat, synets bare det er sejt at man kan lave 6 debatter på en dag og stadig kan de være seriøse ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 19:18

Cecilie C: Okay. Syntes bare ikke rigtig at du kom ind på i dette indlæg at du syntes det var sejt at jeg havde lavet 6 indlæg, selovm du dog brugte smileyen " " Jeg mener, jeg syntes ikke det hentyder til at være sejt, når du skriver det der "håhå giv hende en klapsalve" og "keder du dig lidt for meget eller har du bare meget du vil fortælle, emma-bb?" ;)


» Emma Borum
- Med stjerneponyen Birger
Rip Tarzan, 17/12 - 2007
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 11:46

emma: tjah håhå er noget jeg sriver generelt meget, men ja hvor skulle du vide det fra? ;) men ja der er INTET negativt ment i det jeg har skrevet ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:13

tjaeh jhn er jo ikke så sk*de seriøst mere så at diskuterer om indlæg er eller ikke er er fuldstændig ligegyldigt efter min mening.. og ja jeg syntes da efterhånden også der bliver oprettet for mange "ligegyldige" indlæg, men jeg opretter også nogle selv engang imellem. jeg er bare ik så aktv mere af den grund :)

lige et sidespring..


Emma bb : rooolig nu ..der er da ingen grund til at blive sur over sådan en lille ting ? det er forum, herre gud.. det kan godt være der er noget at fortælle i dine indlæg, har ikke læst dem , men jeg tvivler altså på at man kan få det fede ud af 6 indlæg fra samme person, same dag :)



nu til sagen,

min "rekort" er vidst 4 på en dag, og så vidt jeg husker var det i sommerferien. jeg opretter godt nok ik så tit som jeg gjorde engang men skal oprette et lige om lidt. og diskuter alt det i vil om det er et seriøst eller ej ;D

men det er meget forskelligt hvor tit jeg opretter. når jeg har noget at vise, fortælle, eller spørger om :)




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wooooww xD
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:59

Hun har godt nok lavet mange indlæg xD


Laver iiik så tit indlæg :b




Team Speedy <3

Michelle Vang & Solbjerggaard's Speedy

Søger mange flotte underlag :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:13

Ihh Altså. AmandaPanda hedder Panda, hvor nedlandende over for pandaerne altså.

Ej.. Kom Nu Jhn.. Jeg synes det er en rimelig lille ting at ville blive Pissd over, Hun brugte jo smileyen - .

Jeg ser ikke helt det store problem (;



og undskyld til Amanda, som lige blev brugt som eksempel (;



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:58

Er det egentlig ikke noget med, at man maks. må oprette 2 indlæg om dagen?

0
0
Svar på denne tråd
 
 sfdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:00

Line Kopp - Så tror jeg da at der er mange som har overtrådt den regel?



» skrévpernille :} ‹3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyb
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 21:32

pernille : det sikkert fordi mange bruger jhn når de keder sig, og ik et sted de går ind hvis de har noget "fornuftigt" at fortælle :)


Line : jo det er de vidst noget om




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 21:33

Er der sådan en regel? For den har jeg godt nok overtrådt.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggg
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 10:20

line kopp: var det ikke noget i sommerferien, med at man max måtte oprette 2 indlæg, fordi der var så mange ''legetråde'' på jhn, eller sådan noget?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider