Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 MANGE billeder fra dagens undervisning!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:50

Godaften alle søde mennesker :-D


I dag da jeg fik undervisning, kom Simi og tog billeder. Og lille hesten var bare en STJERNE! :D Er simpelthen helt oppe at køre over, hvor godt det gik. Maria sagde at hun kunne se jeg virkelig have arbejdet med mine fejl, rigtig dejligt at høre :-D Det var blandetandet at Feykir, ikke var så fin for hjælperne, at jeg havde en hård hånd, og at jeg ikke kunne styre ham uden bidet :)


Maria syntes vi skulle longere i dag, fordi han spænder meget op i gangarterne. Longering er ikke noget vi har arbejdet meget med, men jeg synes det gik rigtig godt i dag :D


vi starter tæt på


og går længere væk














Feykir forstår ikk noget :D









og så kom jeg op :D








Og så tog vi lidt opstillingsbilleder :):










Det var det :D Håber I kom igennem alle billederne, ved godt der er mange, men kunne simpelthen ikke vælge :P :D


Sabrina & Feykir
akademisk ridekunst

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:53

Hahha, kender godt det med at man ikke kan vælge. ;D

Og tak for en god dag, og Feykir er jo en dejlig lille bitte ponyhest. ;D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:53

ej hvor er han altså bare sød, ham feykir han har sådan et dejligt udtryk i øjnene synes jeg :)

- og selvfølgelig rigtig gode billeder


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:54

Hvor er han bare for kær. Det ser rigtig godt ud. Rigtig gode billeder. :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nåårh <3
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:58

Han ser bare super dejlig ud <3 Han er utrooolig kær !

Og hold da op nogle fine & søde billedet (: I er et rigtig godt par :b



sofiesofersofing

yesyes ' det kører for de skøre ?

-.{}.-


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:01

Hvor er han bare sød

Det ser godt ud (:




- Pernille Sig

Chamai

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:03
Han er godt nok sød, og han har et virkelig dejligt udtryk.
Og, gode billeder.

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 MANGE billeder fra dagens undervisning!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:32

Tusind tak for de søde ord :D


Sabrina & Feykir
akademisk ridekunst

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jajajajajaja...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 21:14

Hvor er han bare skøn! I ser virkelig harmoniske ud sammen, og jeg synes det er super flot du kaster dig ud i det der akademisk halløj med en islænder. Skønt at se det går så godt og at i arbejder så fint sammen! Altid godt når det hele bare går godt! :D


Og virkelig gode billeder. De er fanget rigtig godt :)



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 hallojsaaaahhhh
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 22:25

åårh jeg er helt vild med Feykir. og I passer super godt sammen =D



Vildrose
med springponyen Rain


0
0
Svar på denne tråd
 
 de to smukke
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 16:42

Hey smukke.


Det blev nogle rigtig gode billeder

I er bare så dejlige, der er ikke noget bedre end når tingene bare lykkedes


Mvh Maria


Akademisk ridekunst

"Dressuren er til for hestens skyld,

ikke omvendt"


www.123hjemmeside.dk/Maria-Dalsgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 17:00

nurh hvor en den bette ponyhest dog bare for kær!


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdffhewetfq
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 17:49

Hvor er han bare nusser ! :D

Super gode billeder som altid :D


Ponyerne<3

Frida Vinstrup <3

Birkegårdens Dixie <3

Domenique <3

Jasmin Sabah <3

I er elsket <3


Johnny Depp, du bliver ikke ældre, men bare Lækre <3!


Hilsen Safia (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 19:29

Smuuuuk ponz (: :D <3


Hvor er i dog bare søde ( L )


De hovedbilleder af ham , eeeeelsker jeg bare ;D <3


Som Fionabona siger , har han et vildt dejligt udtryk i øjnene xD <3


- Dejligt at det gik så godt (: <3


Chri||eBi||e (:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider