Godaften alle søde mennesker 
I dag da jeg fik undervisning, kom Simi og tog billeder. Og lille hesten var bare en STJERNE!
Er simpelthen helt oppe at køre over, hvor godt det gik. Maria sagde at hun kunne se jeg virkelig have arbejdet med mine fejl, rigtig dejligt at høre
Det var blandetandet at Feykir, ikke var så fin for hjælperne, at jeg havde en hård hånd, og at jeg ikke kunne styre ham uden bidet 
Maria syntes vi skulle longere i dag, fordi han spænder meget op i gangarterne. Longering er ikke noget vi har arbejdet meget med, men jeg synes det gik rigtig godt i dag 

vi starter tæt på

og går længere væk













Feykir forstår ikk noget 








og så kom jeg op 






Og så tog vi lidt opstillingsbilleder
:








Det var det
Håber I kom igennem alle billederne, ved godt der er mange, men kunne simpelthen ikke vælge
