.... For en stjerne, det er lige hvad han er. Min dejlige drömmehest, Can-Can.
Han er en Holstener fra 2003, efter Calimero, mf. Cascadeur.
Har haft fornöjelsen af at träne og uddanne ham, de sidste 7 måneder, håber jeg har den gläde, länge endnu.
Målet er DSA og kval. til Scandinavian Open v. Falsterbo Horseshow.
Fik taget lidt billeder af ham, som jeg gerne vil dele med jer.
Håber I synes om dem og vil give en lille kommentar med på vejen 
Beklager den meget forringede kvalitet.






Og til sidst, yndlingsbilledet - som skal i glas og ramme.

Jeg har aldrig oplevet en hest som ham, han er min stjerne, mit et og alt 
Mange hilsner fra Sisse - der ikke har väret her på JHN det sidste halve år og slet ikke under dette navn.