Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder af en stjerne..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 18:23

.... For en stjerne, det er lige hvad han er. Min dejlige drömmehest, Can-Can.

Han er en Holstener fra 2003, efter Calimero, mf. Cascadeur.

Har haft fornöjelsen af at träne og uddanne ham, de sidste 7 måneder, håber jeg har den gläde, länge endnu.

Målet er DSA og kval. til Scandinavian Open v. Falsterbo Horseshow.


Fik taget lidt billeder af ham, som jeg gerne vil dele med jer.

Håber I synes om dem og vil give en lille kommentar med på vejen :)


Beklager den meget forringede kvalitet.








Og til sidst, yndlingsbilledet - som skal i glas og ramme.


Jeg har aldrig oplevet en hest som ham, han er min stjerne, mit et og alt


Mange hilsner fra Sisse - der ikke har väret her på JHN det sidste halve år og slet ikke under dette navn.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 18:25

han er smuk

jeg kan personligt vildt godt lide hovedbilledet, han ser så charmerende og fredsfyldt ud (;

men virkelig smuk hest.



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 18:30

GI' MIG , GI' MIG :D :D


Er du siiiiiindsyg for er han dejlig .


Det her er KLART det bedste billede , synes jeg :D :




Hvor er han bare DEEEEJLIIIIIG xD . <3


- Hvor er du bare heldig at du ejer ham !


Kan godt forstå han er din stjerne , søde (: <3


ZEUS DIT MONSTER :D


- SPARKER LØS ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder af en stjerne..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 18:44

Det er da ikke den du "reddede" er det? :)


Sabrina & Feykir
akademisk ridekunst

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 18:49

Hold da op - hvor er han bare lækker.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 hallöj
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:34

Tak for de söde kommentare, det er dejligt at I også kan se det smukke i ham :D


Stinky, nej dette er en anden hest. Har skam stadig Don Mystico og han har det super godt. Men der blev ingen billeder af ham, i denne omgang :)







0
0
Svar på denne tråd
 
 fhdfhdh
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:47

Gud Hej :-) Dig har jeg manglet! Du gjorde JHN så hyggeligt, og så var du jo ret vild med Apache


Hvordan har du det ellers? Og er alt vel med Don?


Sikke en dejlig hest, den der - flot model! Håber dine mål bliver opfyldt



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan rip <3
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 19:52

Ejj, hvor er han dejlig! Super gode billeder y:


'emma borum}

What dosent kill you, makes you stronger!

- Super Birger <3 xxx; Jeg elsker dig !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Woow ;o
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:00

ÆDEL - dét er ordet ! Nøj, et flot hest .



sofiesofersofing

yesyes ' det kører for de skøre ?

-.{}.-


0
0
Svar på denne tråd
 
 hallöj
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:03

Mia: Hvor er du da söd :D

Og du husker helt ret, var og er helt vild med Apache. Kunne se på din präs. at jeg er gået glip af nogen billeder, så nu har jeg kigget dem alle igennem - er STADIG vild med hende, alt for dejlig hest.


Her går alt vel, flyttede til udlandet for 7 måneder siden og arbejder (igen igen) fuldtids med heste. Jeg kommer nok aldrig videre, det er vist mit "kald" at arbejde med heste.

Er på det dejligste sted, hvor jeg rider på en masse super gode heste - så det kan ikke blive bedre.

Det går godt med Don, han er ved at blive "omskolet" til springhest - dét er noget han kan lide og har umådeligt stor kapacitet, nu skal hovedet bare kunne fölge med - så man kan ride ham mellem springene. For over springene skal han nok komme, lige meget hvad - den stopper aldrig, gör altid et forsög og kommer altid over, det er helt vildt :)

Nu må vi så se, om han skal sälges. Jeg er jo ikke springrytter - men det bliver KUN til den rette köber, som så også kan få ham til spotpris. Hvis den rette ikke dukker op, så bliver han her hos mig :)


Håber også jeg kommer bare lidt af vejen, med mine mål - det ville väre stort ;D



0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:04

gud hvor han smuk. virkelig lækker ! (:



»Signe Holm .

victoria, black power & ann bertha.

ZENIA. d. 27/11-2007.

jeg vil altid elske dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 11:15

wow, han ligner en med erfaring :)

I ser søde ud sammen <3


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 11:17

Wauw smuk hest...


Kan godt forstå han er din stjerne:D


Emilie

Love is like a flower

!!!it needs water to grow!!!

thank you Mickey


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 11:20

Og jeg glemte lige og sige at jeg syntes han har et helt vildt kønt hoved :}


» Emmaborum «
¯\(ºo)/¯

until dead do us part

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 13:55

Ej, hvor er den lækker!!




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider